Schiermonnikoog

annemarie
Gast
Juli 12, 2006, 20:46:57
edit2Rapporteer  
Hi,

weet iemand of je kan kitesurfen op Schiermonnikoog? en waar?
Ga as.zat en zon naar familie. Dan hoef ik niet te fietsen  :Smiley:Smiley,
maar dan ook de wind mee zitten.

ciao
Marlon
Gast
Antwoord #1 Juli 12, 2006, 20:49:43
edit2Rapporteer  
Ik kite nog maar heel kort (eigenlijk kan je het nog geen kiten noemen) maar ik ben vorig jaar wel eens een keer op schiermonnikoog geweest. En ik zag ze daar kiten, ik geloof zelfs dat het het grootste strand van nederland/europa of zoiets is. Dus ik zou zeggen neem je vlieger mee.
Mak

Antwoord #2 Juli 12, 2006, 23:01:46
edit2Rapporteer  
ben vorige week ook op schiermonnikoog geweest, en je kunt er perfect kiten. Je moet bij "paal 3" zijn, het is wel een eindje lopen want het is idd volgens horen zeggen breedste strand van europa ofzoiets (bij laag water dan hè).
Claudia

Antwoord #3 Juli 13, 2006, 13:20:02
edit2Rapporteer  
Als het hoog water is op Schiermonnikoog kan je overal op spiegelglad water kiten, bijna in je uppie. Aller aller mooiste spot van NL!!
kiteron

Geen avatar

Antwoord #4 Juli 13, 2006, 14:22:47
edit2Rapporteer  
Alleen wel uitkijken dat je niet over een zeehond heen vaart.  ThumpsUp

Kijk wel even wanneer het hoog water wordt. De beste periode om te kiten is ongeveer 2 uur voor hoogwater tot 1 uur erna. Daarna wordt het in de binnen-poeltjes snel ondiep, en moet je dat hele eind naar zee.

Veel plezier!
Mitchel_12000

Antwoord #5 Juli 13, 2006, 17:49:35
edit2Rapporteer  
Met wat voor windrichtingen kan je daar terecht??
annemarie
Gast
Antwoord #6 Juli 14, 2006, 21:59:55
edit2Rapporteer  
thanks voor alle berichten terug.

Dus bij 'paal 3' tussen de zeehonden door naar buiten. Ga 't proberen. Volgens mij valt er verder ook niets te beleven op dat eiland. Of toch wel?

Ga nu eerst drie uur de auto in en m'n auto achter laten op het vaste land, hm......
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.