Haring High Richardt
|
Top gasten heb ze net aan de lijn gehad omdat ik morgen een setje (8-12-16) Raven2 op ga halen Waar ga je ze halen ????????????
|
|
|
harryCab
|
Top gasten heb ze net aan de lijn gehad omdat ik morgen een setje (8-12-16) Raven2 op ga halen Waar ga je ze halen ???????????? Bij Surf/kitepirates, wil er zeker van zijn dat ik ze dit weekend heb! Heb nog een keertje terug moeten bellen ivm drukte en ze gaan vanavond van iedere maat 2 verschillende kleurencombos ophalen bij de importeur. Beetje aangegeven welke kleuren ik mooi vind. T Top service, toch?
|
|
|
Molliebollie
|
Hij quote je vraag of er mensen ervaring hebben met surfpirates.de Hij gaat morgen dus langs Surfpirates.de
|
|
|
Bubke
|
Jow,
Ik heb er een Soll 1.27 besteld en een Mystic warrior trapeze. Tot nu toe geen gebruik van garantie hoeven te maken. Ze waren echter wel vergeten om bij de mystic trapeze de quick release mee te sturen. Deze kreeg ik een dag later toegestuurd. Niets mis mee dus. Ook heb je e.e.a. binnen een week in huis, bij normale bankoverschrijving.
Wat ook wel handig is is dat je om een DPD (Duitse PTT) tracknumber kunt vragen. Zo kun je precies volgen waar je bestelling is en wanneer deze wordt geleverd.
Goede ervaringen mee dus.
Bob
|
|
|
Haring High Richardt
|
Bij Surf/kitepirates, wil er zeker van zijn dat ik ze dit weekend heb! Waar zitten ze in Duitsland??????? Hamburg ??????????
|
|
|
harryCab
|
Bij Surf/kitepirates, wil er zeker van zijn dat ik ze dit weekend heb! Waar zitten ze in Duitsland??????? Hamburg ?????????? Zitten in Flensburg, ligt t.o.v. Sylt maar dan op het vaste land vlak onder Denemarken. Zit voor mijn werk in het Noorden, vandaar blaas je in 3 uurtjes naar Kitepirates. Voordeel is dat ik de kites snel heb (net mijn kites verkocht) en zelf de kleuren kan uitzoeken. Ook qua prijs zeker de moeite waard, setje Ravens2 compleet met drie barren € 2.050,- is niet veel. Vind ik ze nergens voor, ook niet 2e hands!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ook qua prijs zeker de moeite waard, setje Ravens2 compleet met drie barren € 2.050,- Mooie prijs voor super kites
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Bij Surf/kitepirates, wil er zeker van zijn dat ik ze dit weekend heb! Waar zitten ze in Duitsland??????? Hamburg ?????????? Zitten in Flensburg, ligt t.o.v. Sylt maar dan op het vaste land vlak onder Denemarken. Zit voor mijn werk in het Noorden, vandaar blaas je in 3 uurtjes naar Kitepirates. Voordeel is dat ik de kites snel heb (net mijn kites verkocht) en zelf de kleuren kan uitzoeken. Ook qua prijs zeker de moeite waard, setje Ravens2 compleet met drie barren € 2.050,- is niet veel. Vind ik ze nergens voor, ook niet 2e hands! toch beter kijken, mijn setje stond voor 2000 euries!!
|
|
|
Bluecupra
|
Dat is waar, als je een beetje gaat shoppen in NL kan je ook zeer goed zaken doen.
Heb ook mijn set Ravens 2 in NL gekocht tegen toen scherpe prijzen (prijzen zijn nu logisch weer verder gezakt)
|
|
|
Molliebollie
|
Ik heb mn Raven gecancelled en vandaag in Zevenhuizen (Rotterdam) een Rhino6 9m² gehaald.
|
|
|
xray
|
Jij weet ook lekker wat je wilt..... ...en je weet niet wat je mist!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik heb mn Raven gecancelled en vandaag in Zevenhuizen (Rotterdam) een Rhino6 9m² gehaald Waarom de raven gecanceld ????? En waarom naar Rotterdam kon je geen deal bij v.d. berg maken met zijn 30 % korting op 2006 kites ????
|
|
|
|
xray
|
Ik weet wel welke ik lekkerder vind en welke bar beter is.....Korting of niet!
|
|
|
harryCab
|
Bij Surf/kitepirates, wil er zeker van zijn dat ik ze dit weekend heb! Waar zitten ze in Duitsland??????? Hamburg ?????????? Zitten in Flensburg, ligt t.o.v. Sylt maar dan op het vaste land vlak onder Denemarken. Zit voor mijn werk in het Noorden, vandaar blaas je in 3 uurtjes naar Kitepirates. Voordeel is dat ik de kites snel heb (net mijn kites verkocht) en zelf de kleuren kan uitzoeken. Ook qua prijs zeker de moeite waard, setje Ravens2 compleet met drie barren € 2.050,- is niet veel. Vind ik ze nergens voor, ook niet 2e hands! toch beter kijken, mijn setje stond voor 2000 euries!! De mijne zijn nieuw, heb zelf de kleuren mogen kiezen, garantie!! Als er iets met de kites gebeurd, fotootje maken en wordt geregeld, aldus de shop eigenaar onder het bakkie koffie. Bij vd Berg heb ik (30% actie) enkel een 12 en 16 en moet dan nog iets van € 100,- bij leggen.. Krijg er inprincipe dus de 8 gratis bij. Kleurcombi's zijn vet: Bruin, oranje struts/le met donker grijs (zoals de Shockwave), Paars, oranjestruts/le, donkergrijs, en Wit, oranje struts/le met grijs/zwart. Morgen 's ff proberen, kom van de Nitro '05 dus ben benieuwd.
|
|
|
Bluecupra
|
@harryNaish; dat vraagt om wat foto's
|
|
|
harryCab
|
@harryNaish; dat vraagt om wat foto's Weet het, ben hier erg slecht in..... Ga i.i.g. proberen ze volgende week te posten!
|
|
|
Molliebollie
|
Nou, kijk een reden is dat ik liever mn spullen uit NL heb, omdat dat gewoon prettiger is als er iets mee is. En als een NL shop dan met Duitse prijzen komt, kan ik daar moeilijk nee tegen zeggen. Daarbij het feit dat ik twijfelde tussen een Rhino, Torch of Raven... Ik ben eerst bij vd Berg geweest, omdat ik het gewoon een goeie winkel vind met ontzettend goeie service en ik kom er nagenoeg altijd voor mn spullen, maar daar konden ze niet de prijs maken die ze in Zevenhuizen/Rotterdam of Duitsland wel konden maken, dus dat heeft me doen besluiten tóch voor de Rhino in NL te gaan en bij de winkel in R'dam. Ik ben in ieder geval blij met mn nieuwe kite en hoop em snel in gebruik te kunnen nemen
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik ben in ieder geval blij met mn nieuwe kite en hoop em snel in gebruik te kunnen nemen Gefeliciteerd en succes ermee. Ik hoop dat je er niks mee krijg want anders mot je weer een takke end naar Rojeknor rijden
|
|
|
|
|
Molliebollie
|
LOL Je kunt zo een handleiding schrijven voor dit forum incl illustraties
|
|
|
Molliebollie
|
Ik ben in ieder geval blij met mn nieuwe kite en hoop em snel in gebruik te kunnen nemen Gefeliciteerd en succes ermee. Ik hoop dat je er niks mee krijg want anders mot je weer een takke end naar Rojeknor rijden Toch dichterbij dan Duitsland
|
|
|
Haring High Richardt
|
VErander optie? Hee Wouter bedankt dit werkt een stuk sneller en beter
|
|
|