Leon aero2
Gast
|
Ik zit in mn nachtdienst. Morgen even slapen en 's avonds heb ik al een date staan. Veel plezier weer voor diegene die gaan!
Das waar, wat ben ik toch vergeetachtig aan het worden!! Ik kan niet..sorry!! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Jacq
|
Nou lekker dan en daar kom je nu pas mee (cry_kitesmiley). Kan ik nog mee wakeboarden (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Nou lekker dan en daar kom je nu pas mee (cry_kitesmiley). Kan ik nog mee wakeboarden (grinnik_kitesmiley)
haha Wat ziet het weekend er weer lekker waardeloos uit aangaande de wind.
|
|
|
Lex
|
lekker gewakeboard vandaag....morgen maar liggen in het zand en genieten van de zon (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
CHRIZZZZ
|
k ben van half 6 tot half 9 bij nat en wild .... al 3 weke niet kenne kite. (cry_kitesmiley) (cry_kitesmiley) (cry_kitesmiley) (cry_kitesmiley)
|
|
|
michiel v geel
|
haha ik was om 6 uur daar weg dus mischein heb je me nog gezien
|
|
|
Micky
|
k ben van half 6 tot half 9 bij nat en wild .... al 3 weke niet kenne kite. (cry_kitesmiley) (cry_kitesmiley) (cry_kitesmiley) (cry_kitesmiley) Sukkellllll...... (grinnik_kitesmiley) Verder alles goed of mis je mssn een heel klein beetje het loopie loopie gevoel van je tribal..... (tong_kitesmiley)
|
|
|
spoetnik
|
Gisteren (vrijdag) van 17:00 tot 19:30 toch nog fff de enige wind van de dag gepakt op Oostvoorne!! Met een 16m ging het best lekker!! Kan geen kabelbaan tegenop
|
|
|
Lex
|
wat een heerlijk strapless midagje vandaag...op oostvoorne (grinnik_kitesmiley) en hier nog een foto'stje van het wakeboarden gister...was de eerste keer wakeboarden
|
|
|
waROEL
|
wat een heerlijk strapless midagje vandaag...op oostvoorne (grinnik_kitesmiley) en hier nog een foto'stje van het wakeboarden gister...was de eerste keer wakeboarden Waar is deze foto genomen, dit is niet de kabelaan in Honselersdijk zo te zien?
|
|
|
Lex
|
kabelbaan bij Kamperland, veerse meer.( Bij Vrouwenpolder) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
chicaro
|
Enne waar blijft die bbq nou?? (tong_kitesmiley)
|
|
|
Micky
|
Jahhaaaa, we hebben trek!!! (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) Eigenlijk vooral heel veel zin om te kiten.... en dat vreten komt daarna wel... (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
spoetnik
|
Als we moeten wachten op de wind, dan duurt het nog wel even.........
|
|
|
CHRIZZZZ
|
k ben van half 6 tot half 9 bij nat en wild .... al 3 weke niet kenne kite. (cry_kitesmiley) (cry_kitesmiley) (cry_kitesmiley) (cry_kitesmiley) Sukkellllll...... (grinnik_kitesmiley) Verder alles goed of mis je mssn een heel klein beetje het loopie loopie gevoel van je tribal..... (tong_kitesmiley) haha, ja (cry_kitesmiley) (cry_kitesmiley) (cry_kitesmiley) Heb de laatste 3 weken niets anders gedaan dan wakeboarde, strax verleer ik het nog (sealedlips_kitesmiley). Kan nou iig wel die surfpass 4x achter elkaar nu nog met de kite doen. k heb je trwns niet gezien michiel
|
|
|
michiel v geel
|
als je dr zonodig een wil kan je het zelf ook organiseren he hoeft niet een ander altijd te doen
|
|
|
chicaro
|
@ michiel v geel
oei, verkeerd gevallen.... ik vroeg me gewoon af waarom dat leuke idee nog niet is uitgevoerd? (of is dat stiekem al gebeurd...) Niet dat ik er waarschijnlijk bij kan zijn, want ik ga spoedig op vakantie...
en nee, hoef niet zo nodig een bbq, wil liever wind... en wil er best een organiseren, maar was al bezig met een kite-girls meeting via een andere site... en een bureau excursie met mijn werk...
dus ja, ik zet me heus wel in voor gezelligheid! (grinnik_kitesmiley) maar kan niet alles doen.
hou het gewoon gezellig joh!
|
|
|
michiel v geel
|
nee dat is het niet maar ik heb al eerder wat geprobeert te regelen met dit topic maar 't zijn wel een paar lastige klanten hoor (stuk voor stuk wel gezellig)
|
|
|
Lex
|
morgen maar weer wakeboarden (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
Lex
|
nope kamperland (cry_kitesmiley)
|
|
|
|
|