waveke
|
triplex boards hoef je niet te lamineren,maar het mag natuurlijk. mijn eerste boards waren ook uit triplex en heb dar gewoon epoxy op gedaan om ze waterdicht te maken.
|
|
|
jeroen90
|
maar zonder te lamineren weet ik zeker dat ik er doorheen ga als ik een kiteloop maak. Dus ik moet wel lamineren maar hoe zwaar? ik wil best wat flex in me boardje houden. hij is trouwens 126 bij 39cm en 2cm rocker.
|
|
|
randy-v
Geen avatar
|
je kan bij een triplex board mss beter 3 lagen van 4 mm gebruiken is heel sterk gewoon botenlak erover en klaar
|
|
|
Tommie
Geen avatar
|
ik zelf m'n triplex boardjes, de nieuwste dan, gelamineerd met 2 lagen boven, en overlappen onder (dus dat je in midden 2 laag hebt, maar aan de tips 1) gewoon ud weefsel.
|
|
|
daan
|
met 2 lagen triplex lamineren anders is het niet sterk genoeg met drie lagen (4mm dik) niet nodig als je van veel flex houdt;) Denk dat 2 lagen 5mm net op het randje is hoeveel weeg je??
|
|
|
jeroen90
|
ik weeg 60 kilo. Was zelf vanplan om 2x 160 gram kepervezel erop te doen? maar moet stevig genoeg zijn voor harde landingen. Denk dat het wel genoeg ik ik hoor het wel..
|
|
|
Morres
|
3 lagen van 4 is idd beter, ik ahd een board gemaakt van 2x5.5 ook nog merantie, dus erg zwaar dat terzijde, 3x4 is beter,lichter en sterker. en dan ud 220 ofzo onder en iets lichter boven
|
|
|