Idefixe
|
Zoals het er nu voor staat gaan we binnenkort een oproep doen voor wat "vrijwilligers" die ons ff gaan helpen met ......... Nu eerst eerst achter een definitieve datum aan en dan hoor je meer
|
|
|
DaanD
|
Eerste vrijwilliger meldt zich hierrrrrrrrr Goed bezig mannen!! Na 2 weken afzien vanaf zaterdag t/m maandag ook maar weer van de partij, zoals het er nu naar uit ziet zal het erg druk worden op een bepaalde spot in NH die nu ook enige bekendheid heeft verworven.....
|
|
|
[Pepper]
|
Zoals het er nu voor staat gaan we binnenkort een oproep doen voor wat "vrijwilligers" die ons ff gaan helpen met ......... Nu eerst eerst achter een definitieve datum aan en dan hoor je meer Duidelijk. We hebben het er een poosje geleden al eens over gehad @Mirns. Count me in!!!
|
|
|
Marko
|
Wat zijn jullie van plan michien kan ik helpen???
|
|
|
FonezzzZz
|
Wat... is het waar !!! worden er wind fan's geplaatst op mirns.. zodat we elke dag met een stevige windkracht 6 kunnen varen??!!!
|
|
|
Marko
|
zaterdag zie je mij op horst als het zo blijft
|
|
|
FonezzzZz
|
misschien kom ik ook nog wel even kijken op horst met me brakke hoofd
|
|
|
Stanley
|
Zoals het er nu voor staat gaan we binnenkort een oproep doen voor wat "vrijwilligers" die ons ff gaan helpen met ......... Nu eerst eerst achter een definitieve datum aan en dan hoor je meer count me in too.
|
|
|
Langbeest
|
ik heb de messen geslepen Tom
|
|
|
Marko
|
ow ik bedoel niet op horst maar op mirns maar zie net dat het aflandig is bij mrins dan peer ik heb maar naar enkhuizen.
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
He Tom ik ben van de partij om van mirns een super locatie te maken Jullie zijn goed bezig Ik hoor wel wanneer we los kunnen
|
|
|
|
TijN
|
dat klinkt HELEMAAL niet slecht....!! ik ben er zondag denk ik ook bij...heerlijk zonnetje en hopen dat het van de planeten poeierd!
|
|
|
Kevin
|
Hmm meschien moet Kevin de cameraman ook maar weer eens een kijkje nemen daar in mirns
|
|
|
|
TijN
|
ik weet niet waar jij kijkt? maar KNMI zegt toch voor Zaterdag en Zondag Oost 5 bft, dat is in mijn ogen wel wat vroeg daar moet ik eerlijk in zijn, het kan allemaal zo veranderen. Als KNMI 5 bft zegt dan geldt over het algemeen dat het van de planeten gaat poeieren en dat is PRIMA!
|
|
|
Idefixe
|
Marko, als ikkie zeg dat er woei komt, komt er woei . Ik hoop alleen dat tie echt uit de oost gaat komen en er niet teveel noord in gaat zitten. Met een beetje mazzel hangt deze jongen dit weekend aan/achter en onder een fuel dan
|
|
|
Langbeest
|
Lache Tom ik zal er ook zijn. Gaan we weer mensen uit de vogelzone halen
|
|
|
Marko
|
Ik ben er ook je had gelijk idefixe tering man 17-19 knopen kan ik weer mooi gaan oeffenen met mijn 9m .
|
|
|
Marko
|
Voortaan geloof ik je dan komt het allemaal goed
|
|
|
[Pepper]
|
Voor de zaterdag is het nog even afwachten wat de wind gaat doen maar voor zondag ziet het er wel vrolijk uit!!! Ik weet niet wat jullie gaan doen maar als de condities zo blijven is het zaterdag lekker Mirns, tentje en BBQ mee om vervolgens zondag weer helemaal los te gaan dan.........
Is dit al zeker? Zo ja, waar ga je staan? Heb er ook wel oren naar om daar in de camper te overnachten....
|
|
|
[Pepper]
|
En dan nog even over het volgende: Nu eerst eerst achter een definitieve datum aan en dan hoor je meer Al iets bekend?? Agenda begint zich al redelijk te vullen, vandaar.....
|
|
|
Marko
|
Gaan jullie daar met een camper staan . Ik kom er smorgens wel rond een uur of 7 aan rijden dan ben ik er rond 8 uur
|
|
|
FonezzzZz
|
Zooooo dikkke woei, voorspelt.... heeeeeeel misschien kom ik zondag ook nog ff langs !! waarom heb ik juist nu tentamens volgende weeeeeeeeeeeek.........!
|
|
|