Idefixe
|
testdag windsurf.de pppfffff wordt weer een bos van vliegers op 12 uur vlak voor de kant, niemand die er meer door kan. ruzietoestanden enz enz. Jammer dat de Duiste shops ( in tegenstelling tot de NL shops) met niemand van de spot zelf ook maar enig overleg voeren.Maar goed...... Vandaag was weer even ouderwets ragge , ramme, rauze ende knalluh "redelijk"gepowered met m'n 13m Fueltje. het ging dus af en toe echt lekker HOOOOOG
|
|
|
Twoink
|
tot zo mensen
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
testdag windsurf.de pppfffff wordt weer een bos van vliegers op 12 uur vlak voor de kant, niemand die er meer door kan. ruzietoestanden enz enz. Jammer dat de Duiste shops ( in tegenstelling tot de NL shops) met niemand van de spot zelf ook maar enig overleg voeren.Maar goed...... Vandaag was weer even ouderwets ragge , ramme, rauze ende knalluh "redelijk"gepowered met m'n 13m Fueltje. het ging dus af en toe echt lekker HOOOOOG Ik pak gewoon zo'n kite en ga het water op dus ik zie het wel.
|
|
|
jass
Geen avatar
|
Is die test dag nou op workum of mirns? Zag ergens anders namelijk workum staan
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Vandaag Mirns geweest er had van mij wel iets meer woei bij gekunt, maar toch wel redelijk kunnen varen. Trouwens heb wel weer gelachen, ik heb nog nooit een duitser zo snel een boom in zien klimmen GEWELDIG . En de pet was ook weer eens nodig, het was toch weer nodig om kiter's uit de bufferzone en het natuurgebied te sturen, en het waren voornamelijk onze oosterburen verder niets daar tegen maar zo verkloten ze onze spot, en onze spot MIRNS is net een mooi stuk groter geworden en daarom wil ik een GROOT compliment maken naar de Mirns Locals die dit mogelijk hebben gemaakt met het hoveniers bedrijf die ze hebben ingeschakelt MANNEN TOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En een oproep aan alle kiter's die de spot mirns bezoeken denk erom waar je mag varen tussen de gele boeien
|
|
|
|
Twoink
|
Wat denken jullie voor morgen? Is er dan genoeg woei?
|
|
|
Super Cooper
|
Nee geen testdag, maar wel een grote groep met Cabrinha's en spleene doors.... Was dat een school of een kamp???
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Test dag is op Workum.... maar dat had ik idd al eens gepost Probeer er vandaag om ongeveer 13.00 uur te zijn
|
|
|
|
|
Jambo
|
En toch gaat er op Mirns ook getest worden.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
En toch gaat er op Mirns ook getest worden. De test der testen tusssen de titanen des tijds
|
|
|
McBridges
|
Morgenmiddag moet kunnen, vanaf een uurtje of 15.00. Wel weer lekker ff............ Ben je eindelijk klaar met verhuizing/verbouwing Gelukkig wel, verhuizen is leuk maar niet vaker dan 1x per 12 jaar. Inderdaad iets dichter richting Mirns (metertje of 20 denk ik), we hebben het huis van de achterburen gekocht :-)) Helaas vandaag niet kiten, morgen weer. Sherida is wel die kant op met waarschijnlijk een bekende kite voor jou Mini-me ;-) Veel plezier daar, CU
|
|
|
rikdekker
|
wij komen met z'n 2en die kant op morgen. wordt eerste keer varen in het koude nederland, na Aruba. neem mijn nieuwe aanwinst mee, een F-one tribal 1 die van wimt is geweest. one pump en een ander ding erop dat me 5th niet in de knup komt;P komt dat zien! nee, blijf allen maar thuis. mooi rustig..
|
|
|
Marko
|
Echt een super dag vandaag op mirns heerlijk kunnen knallen.
Maar ik zag dat er een ongeluk was gebeurd met een kiter kan iemand mij daar meer over vertellen het zag er ernistig uit.
|
|
|
Idefixe
|
Net thuis van een heerlijke superdag Mirns. Lekkere woei met af en toe een BUI. woei was van zo'n 18 knp tot dik in de 20. Alhoewel de meesten met 7 / 9 bezig waren, had ik het idee dat m'n 13m fueltje het vandaag best wel leuk zou vinden. Het was helemaal toppie dus. Hier en daar lekkere sprongetjes gemaakt. Deze dag gaat met ster de boeken in. Morgen westen woei = Wijk
( ongeluk maak ik wel even een nieuw topic over)
|
|
|
Kaptain
|
Ben ook heel tevreden over vandaag. Heb eerst gevaren met mijn torch 12 (moest nu het oude beestje ... 2006 even van tal halen, aangezien mijn jongste aanwinst tegenwoordig iets te veel wind doorlaat).
Ging erg lekker, maar toen nam de wind even iets af en mocht ik van Henk Jan zijn Eclipse Thruster 14 meenemen. Eerst leek het ook voor deze rakker te weinig, maar na een kwartiertje nam de wind weer toe tot zo'n 25 knoopjes. En gewoon super lekker varen met dat ding. Kon hem gewoon houden en leip hoog mee springen.
Toen zo'n beetje iedereen weg was nog wat pica's van Henk Jan geschoten met zijn testkite 9m van EH en daarna zelf nog even aan die 9 meter gehangen.
Laat maar komen die plaatjes Henk Jan!!!!! Ik hoop dat ik je niet teleurstel met de foto's die ik gemaakt heb.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Morgenmiddag moet kunnen, vanaf een uurtje of 15.00. Wel weer lekker ff............ Ben je eindelijk klaar met verhuizing/verbouwing Gelukkig wel, verhuizen is leuk maar niet vaker dan 1x per 12 jaar. Inderdaad iets dichter richting Mirns (metertje of 20 denk ik), we hebben het huis van de achterburen gekocht :-)) Helaas vandaag niet kiten, morgen weer. Sherida is wel die kant op met waarschijnlijk een bekende kite voor jou Mini-me ;-) Veel plezier daar, CU He was Sherida met die 12m2 Thrusters "roze" Was idd een top dag vandaag.. Heb weer ff de EZE van Eh aan de tand kunnen voelen en de pannekoeken waren weer lekker.. Jammer van het donkere weer Ps wie heeft z'n wetsuit laten liggen Stuur ff een pb met maat/merk enz enz één foto en morgen misschien de rest De backroll
|
|
|
Kaptain
|
Aha, dus die was in ieder geval gelukt. Hoe is de rest?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Tja gelukt..... Het is dat de kite omstandigheden perfect waren maar voor foto's was het net iets te donker.. Moeten we snel weer eens over doen
|
|
|
Kaptain
|
Tja gelukt..... Het is dat de kite omstandigheden perfect waren maar voor foto's was het net iets te donker.. Moeten we snel weer eens over doen Zit er ook nog een tussen die noemenswaardig is voor mijn carriere?
|
|
|
Marko
|
Idefixe @ nog bedankt voor het leren van me ouders hoe ze me kite moeten oplaten en opvangen. Ik heb echt heerlijk gevaren gister. Je sprongen zagen er te gek uit .
|
|
|
rikdekker
|
wat een heerlijke beuldag @ Mirns! eerst wimt's creactie geprobeerd , deed t fijn. daarna werd de wind me iets te hard , en heb ik een SS Fuel 9 meter uitgelaten, groenrood.. wat een fijn ding! spontaan verliefd.
stond ook een man in het water foto's te maken, sta ik ook nog op. heb de bewuste man aangesproken maar had zelf heel veel haast het water op te gaan, en zou later mijn mailadres geven.. begrijpelijk want t was echt een topdag! later moest ik weg en kon ik hem niet meer vinden.. hij was samen met verschillende mensen' 1tje met een oudere Takoon, eentje met een best Waroo, een 7 volgensmij. was radicaal bezig. en een gast met volgensmij een blauw/zwarte Naish... dus als jullie dit lezen..
|
|
|