Idefixe
|
Normaal lopen is er sinds gisterenmiddag niet meer bij. Zit nu aan een antibioticakuur en heb het idee dat het al wat minder is....... Ik huppel/strompel met behulp van een kruk maar een beetje door het huis.
plaatje:
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Auw dat ziet er niet zo lekker uit Tom beterschap man. Het lijkt wel of er iets in de lucht hangt of zo Rolf en Hendrik zijn ook al geblesseerd sterkte mannen
|
|
|
KappuhH
|
Ik loop inmiddels al weer dus lijkt redelijk snel te herstellen. Maar vant weekend kiten lijkt er nog niet in te zitten.
Zijn jullie wel allemaal op het NK Junior Kite?
|
|
|
|
Vinni
|
Auw, dat ziet er niet goed uit Tom! Maar ik zie het al.. dat zijn gewoon veels te harde railys geweest!
|
|
|
Idefixe
|
Ppff , antibiotica is toch wel goed spul. Vanmorgen bij de dokter zo ongeveer een half limonade glas vol met pus afgetapt. ( was wel ff au toen dat mes er in ging ) M'n been begint weer de normale afmeting te krijgen en ik huppel al weer een beetje voorzichtig door het huis. FF een beetje beter worden en dan ook nog ff een bak wind en we kunnen er weer tegenaan met uitzondering van het kitesurfcamp fehmarn tot nu toe een behoorlijk klote kitesurfjaar zag net de woei @ Fehmarn voor dit weekend en heb besloten om niet al te kinderachtig te doen, ff toestemming vd baas gevraagd en moeders de vrouw vind het goed: zat en zon 17 / 18 knp uit west is voldoende voor een lekker weekend fehmarn Latersssssss
|
|
|
Kitedoctor
Logs: 0 | 3 uur
|
Ppff , antibiotica is toch wel goed spul.
Ik denk dat dat mes je meer goed heeft gedaan dan die antibiotica.... Wel netjes 2x dag de wond spoelen onder de douche, komt het weer helemaal goed Beterschap
|
|
|
Vinni
|
Whaha sodemieters, een half glas pus Lekkere dipsaus voor bij de ships
|
|
|
Langbeest
|
Toch heb je wel mooie benen.........
|
|
|
Idefixe
|
ik ga vandaag Mirns ff proberen...... ( uurtje of 11 aanwezig)
|
|
|
Marko
|
Jammer genoeg moet ik werken..
|
|
|
TijN
|
Mirns? hij gaat draaien naar NW.. workum of hindelopen niet beter?
|
|
|
Henning
|
gaan er nog mensen dit weekend vanuit Lelystad naar een leuke spot? Zou er graag van vernemen als iemand een plaatsje over heeft
|
|
|
|
Idefixe
|
Net thuis. vanaf 10.30 uur echt een super sessie gehad tot iets van 14.00 stond er een lekkere wind met veel zuid erin. Ouderwets Mirns: supervlak , iets van 10 vliegers op het water, zo'n 18 knp super stabiel. Af en toe een heel flauw zonnetje erbij. Na 14.00 ging die echt aan. Stond met de 11 behoorlijk overpowered op het water. Was dus gewoon ragge , ramme en de rauze. Langzaam maar zeker steeds meer west erin. Op een gegeven moment begon het te regenen en ben ik naar de kant gegaan. 1/2 uurtje daarna was de wind meteen op ( draaide naar noordwest) Toen ik klaar was met opruimen / nieuw verband op m'n been , begon het weer een beetje te waaien maar veel noord erin. Was weer super vandaag
|
|
|
Idefixe
|
morgen dan maar naar de kust 707 voor de daglichtperiode van zaterdag 12 juni WIND: Aanvankelijk zuidwestelijk 4-9 kn en in het zuidoosten zwak en variabel,langs de kust en boven het IJsselmeer 10-18 kn. In de loop van de ochtend ruimend en toenemend naar noordwestelijk 8-14 kn en langs de kust naar 14-20 kn. ppfffffff het leven is zwaar
|
|
|
Vinni
|
niks zooi, ik mis wel een paar knal sessies zie ik alweer
|
|
|
Marko
|
Wat een sessie gister avond op workie ... met zijn 3en op het water lekker hard met de 8m.. heerlijke railys getrokken Wat is het leven op het water toch lekker
|
|
|
Idefixe
|
gisteren een topsessie gehad @ Wijk........... vandaag ff uitrusten / brave huispa spelen. Morgen nog vrij en als ik KNMI moet geloven ook weer wat wind om mee te spelen. Vanaf dinsdag iedere dag noordoost dus zie ik mij gedwongen om iedere keer na het werk weer naar noordholland te rijden. Dat wordt weer afzien: 30 minuten in de auto en knallen. Het leven is zwaar.
|
|
|
Vinni
|
Pas maar op dat je me niet inhaald op kitedays! Haha, nou ik bouw deze weken in iedergeval wel genoeg overuurtjes op voor een ander weekje vrij. Eens even kijken wanneer de wind gaat waaien
|
|
|
Idefixe
|
wind waait altijd mafketel
|
|
|
Marko
|
A nee heb me teen waarscheinlijk gebroken :S
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
Gewoon twee ijsco stokjes er tegenaan 2 seconden lijm en weer gaan met die banaan
|
|
|
Marko
|
Gewoon twee ijsco stokjes er tegenaan 2 seconden lijm en weer gaan met die banaan Haha ja nouja het is zaterdag avond gebeurd met kite de 2de keer.. alleen ik ga me niet weerhouden tot kite... vind het wel best komt vast wel weer goed..
|
|
|