Aaaah, om 10:00 uur was er toch echt veel te veel wind voor mijn 9m waroo. Wel even geprobeerd maar was geen houden aan. Veel plezier iedereen die nog gaat met een 7m :-( Ap
Het was weer gezellig vandaag op schelinkhout de meeste lockals waren er weer en het waaide behoorlijk ,ik de vlagen moest ik behoorlijk werken met mijn Waroo 7 maar het ging wel lekker hoog ... Hans ,heeft een nieuwe specialiteit SPEED KITING hij liet zijn Nemessis vol speed gaan en ging als de Brandweer ..
tatoetatoetatoetatoetatoetatoe deed ik vandaag was inderdaad net zosnel als de brandweer wat een super daggie vandaag lekker springen krijg het eindelijk voor elkaar lekker de kite boven je houden een beetje hangen en super relaxed landen alle locals waren er het was weer super gezellig miste alleen richard een beetje temperatuur was ook geweldig en het zonnetje was ook een paar uurtjes aanwezig mooi vlak water en topwind ga toch voor het speed record effe een gpsie aanschaffen robin was er ook weer maar die was de temperatuur gewend downunder dus die stond te koukleumen ach komt wel goed robin 2 weken hier en je bent al weer gewend mark ging ondanks zijn blessure weer hoog en ver toppie man diehard in hart en nieren al had ie van die laatste een beetje last toen ie met 50 km per uur recht het zand in ging met theo gaat het ook wat beter en wat hoger over emiel hoef ik niets te zeggen bikkel alleen maar super hoog en mooie tricks nou dat was het weer voor dit weekend nou maar hopen dat het volgende weekend ook zo lekker waait groetjes allemaal van de SPEEDBEUN
Vandaag heerlijk gevaren op Makkum ,echt top, lekker rustig, alle ruimte. We hebben ons weer prima vermaakt. Ik moet zeggen dat ik weer blij ben dat ik een 7-tje heb
huub heeft ook foto's gemaakt en ook van SPEEDBEUN nou maar hopen dat z'n sluitertijd snel genoeg is anders kom ik weer niet in beeld mocht het gelukt zijn huub zet ze erop
PPPfff, wat een puist wind heren... Later in de middag werd het allemaal wat meer bevaarbaar. Wel weer hoge sprongen gemaakt en gezien... Paar loopjes erbij, en volgenas Robin zag het er wel A la Lenten uit, dus we zijn op de goede weg hahaha
En de Beun die voorbij kwam racen. Je hoort het gewoon knallen als ie door de geluidsbarriere gaat
Na m'n crash waren me ribben wat door elkaar gerammeld, en had het ook meteen gehad... Zonde eigenlijk wat ik had me camera bij me, had de loops wel ff op film willen hebben.
Ps, heren... Wij hadden de laatste 4 hete worsten. lullig hè
was vanochtend op schel en het ging voor geen meter de wind ging van 12 knopen naar 35 knopen en je moest recht tegen de golven in varen. dus zeker geen top dag
was vanochtend op schel en het ging voor geen meter
Was dan ook naar ijmuiden gegaan . Heerlijk gekite met de 7 meter Waroo met een constante wind met af een toe een vlaagje en een heerlijk zonnetje .
Aan de kant mooi vlak water zodat je lekker hoooog kon springen zonder problemen Waren alleen heel weinig gasten aan het varen en op een gegeven moment was ik in mijn eentje aan het varen
Gaan er morgen nog gasten het water op en waarheen en hoelaat ??????
Muiderberg is mij te ver rijden en te vlagerig kitaholic
« Laatste verandering: Maart 04, 2008, 00:35:17 door Haring Hai Richardt »