Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik ben gister voor de 2de keer op Medemblik geweest. Vorig week ook met de regen maar dit is toch wel veel beter lekker in mijn shorty kunnen varen tot ongeveer half 10 's avonds.
De hele dag met mijn 14m Contra gestaan maar 's avond ging het toch wel hard, voor het eerst met deze kite in de harde wind gestaan maar het was wel relaxt want ik heb voor het eerst echt sprongen gemaakt en ook goed geland. Kortom het was een topdag en ook lekker bruin geworden. Ik wil hier wel vaker naar toe als het oosten wind is.
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Vandaag k#t sessie nummer 3 gehad deze week... Ben blij dat het aan het eind van de week over is met de oosten wind, vrij frustrerend die goede voorspellingen en dan toch geen wind krijgen..
|
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Net terug uit Enkhuizen! Wat een feest! Super spot. Nieuwe board Underground FLX 132 '07 gevaren. Wat een Super mega fanstastisch te gek board! Vet gepowered met 9m waroo. heerlijke wind! Woehoe! Het is dat ik naar een verjaardag moet, anders had ik er nu nog gestaan.
|
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Ja ik riep nog: Tommy heb je nog TIPS voor me!!!??? Maar helaas luisterde je niet Volgende keer spring ik gewoon in je nek.
|
|
|
|
ruben-tribal
Geen avatar
|
Hoe hard waait(waaide) het op Enkhuizen vandaag? wegens gebrek aan vervoer nog niet kunnen gaan, misschien vanavond nog;)
|
|
|
Dirkie
|
Hmm, verkeerde keuze gemaakt dus... Vlagerig windje op Blijburg... Alleen m'n 9 bij me.. Nog een stukje kunnen varen met een 12 van een maatje van me, maar beetje cruizen was alles.... was 3 x niks..
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Daarom moet het dus zw worden... Gewoon naar Wijk heb je gewoon wind als het voorspelt is! Beetje aan het balen hier, had zelfs vervoer om naar enkie te rijden , bel volgende keer wel voor een voorspelling ter plaatse.. Robin nog een knettervette en hoge S-bend kiteloop.... Dan is de vraag: Met fuels of LF's?
|
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Alweer.... Niet te geloven dat ze die dingen bombproof mogen noemen..
|
|
|
|
Dirkie
|
Daarom moet het dus zw worden... Gewoon naar Wijk heb je gewoon wind als het voorspelt is!
Voor! Hoog tijd voor zout en golven...
|
|
|
|
|
Loepie (2 flat-3) de Leeuw
|
Jammer van de Fuil inderdaad, maar dankzij master beun toch nog een gruwelijke dag gehad met de Nemesisjes van hem. Morgen ff de 7 en 9 LFjes halen en holpelijk zijn ze top.
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ja Richard ,ik ga morgen waarschijnlijk ook weer eens naar Enkhuizen ....ik ben er dan rond een uurtje of 12.00. Maar morgenochtend eerst maar eens kijken of het nog een beetje waait..
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Vandaag in Medemblik geweest. Moest in het begin wel ff wennen aan die klotsbak. Maar mogen niet klagen want er was gelukkig weer wat wind. Tijdens het kiten haakte ik ff uit en moest mijn bar los laten maar mijn leash schoot los van mijn harnas en vervolgens stond ik met lege handen op het water. Terwijl ik mijn kite al bijna had afgeschreven dook er een medekiter, tijdens het voorbij varen, op mijn kite. Ik zeg: Thx en grote KLASSE Ps gaat er dinsdag nog iemand? Voorspelling 18 knp Oost
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Vandaag in Medemblik geweest. Moest in het begin wel ff wennen aan die klotsbak. Maar mogen niet klagen want er was gelukkig weer wat wind Ik had je gezien en herkend an je gele broek. was inderdaad lekker een klotsbakkie
|
|
|