Emielkruisdijk
|
Ik rij naar Wijk toe! Heb er vertrouwen in!
|
|
|
best waroo's
|
vanavond de schell maar weer ff checken denk ik!! wie volgt???
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik denk iets van 26 knopen op het laatst,daarvoor 8-12 knopen toch nog gevaren na al dat wachten. Hoe lang heb je gewacht ???? Nog gasten gevaren vanavond Gaan er morgenmiddag nog gasten varen en waar ?????
|
|
|
Marsie
|
Ik denk iets van 26 knopen op het laatst,daarvoor 8-12 knopen toch nog gevaren na al dat wachten. Hoe lang heb je gewacht ???? Totdat er wind was hahaha. Een uurtje (gewacht) maar die tijd gebruik ik altijd om lijnen en kite en boards te checken en een beetje pielen bij 12 knopen. Misschien een goede tip !!! Niet wezenloos naar het water staren maar kijk je gear na ! Staren kan altijd nog. Voorlopig ff geen tijd om te kiten nu jij maar weer Richard. CU.
|
|
|
godfather
|
Helaas pindakaas, op wijk aan zee was er heel weinig wind en geen kiters vnv omstreeks 18:00 uur. Op IJmuiden werd zo te zien wel gekite....had geen zin meer om daar heen te rijden...wachten op iets meer wind dan maar.
ciao
|
|
|
Langbeest
|
Jij was er dus ook voor niets. helaas maar weer.......... Zag inderdaad 1 kite bij de pier en een paar bij IJmuiden
|
|
|
@LaurenS
|
Is er wind dan morgen? . Vanaf 15:00 op edam,mits er woei is
|
|
|
milamber
|
IJmuiden was ook niet echt veel vanavond
|
|
|
|
@LaurenS
|
Er zit woei in de lucht.Ik ga voor een vroege sessie muiderberg of blijburg.Tien uur op een van de spots
|
|
|
360
|
Mannuh, is er voor vrijdag nog woei over? kan op knmi geen woei vinden voor morgen... in ieder gaval veel plezier vandaag, voor hen vandaag genieten. groet
|
|
|
|
@LaurenS
|
Kom er net vandaan .Regen en niet veel wind. Er hangt ook onweer in de lucht . Hoorde enig gerommel.Niet doen dussssss
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Niet wezenloos naar het water staren maar kijk je gear na ! Staren kan altijd nog Net nieuwe waroo,s gekocht dus de gear zit wel g0ed , Geplaatst door: Helix Voeg citaat toe Zou Ijburg goed zijn vandaag? Lekker varen in verontreinigd water op Ijburg zie onder http://www.hanglos.nl/forum/76BB09F9-EE87-493D-84F7-2C348BADB3A6/1/Kitesurf:Rode_ogen_na_kiten_IJburg.htmlAfgelopen zondag voor het eerst wezen kiten in IJburg. Was een gezellig dagje met leuke mensen op het strand Maar ik stond gisterenochtend ineens op met twee knalrode bloeddoorlopen doppen M'n collega's schrokken zich een ongeluk. Vandaag is het al weer een stuk minder (ze zijn nu roze). Het doet verder geen pijn ofzo maar ik vroeg me af of dit herkenbaar is voor meer mensen die in IJburg waren zondag?! Hij was weeeer lekkel op andijk Een uurtje gevaren met de 9 meter en daarna windstil het meertje was spiegelglad in tijd van een 30 minuten
|
|
|
Best-Warro-08
Gast
|
Wie gaat er dinsdag avond naar hoorn ijselmeer met goede wind zou wel graag met iemand mee willen rijden.(16) jaar
Groetjes Richard
|
|
|
Best-Warro-08
Gast
|
Ik woon in wormer
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Richard als je nog wat wilt bijvoegen in je post moet je effe op verander drukken Emiel komt ook uit Wormer...........geloof ik Maar die zit meestal op de grote zee...en daar ben jij nog niet aan toe..
|
|
|
|
Best-Warro-08
Gast
|
~Is het wel die emiel Owkej RIchardd!!
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Top, 3de kiter uit wormer! Is het wel die emiel Wie ben jij dan? Zag inderdaad 1 kite bij de pier en een paar bij IJmuiden Waren toch gewoon met 3 man op Wijk aan het varen... Werd na 6en golfsurfen, maar toch nog even lekker gevaren. Eigen kite de leading edge geknalt na paar rakjes, maar daarna van iemand een north evo geleend! Wat een super kite, als die volgend jaar in de aanbieding komt weet ik het wel Wie heeft er zin om bij het eerste zuchtje wind, ZW of N/NW een zee downwinder te maken? Omgeving Noordholland downwinder? Bijna klaar met school dit jaar dus weer zeeën van tijd!
|
|
|
Dirkie
|
Sjonge wat een drama met die wind. Ik ga zo maar een kat vangen en die offeren, ofzo... @emiel: Ik ben wel van de partij, alleen de zeeen van tijd ontbreken een beetje. Ik werk gewoon, dus 's avonds of in het weekeinde!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Sjonge wat een drama met die wind. Ik ga zo maar een kat vangen en die offeren, ofzo... Een kat helpt niet moet minstens iets van kitesurfspul zijn. Trapeze - boardje - kite - pak mag ook.. Ik heb nog een Flysurfer liggen hier misschien is dat wat..
|
|
|
Dirkie
|
Haha.. sorry Teigetje., je voelt je natuurlijk bedreigt...
|
|
|