@LaurenS
|
En hij was lekkel ,niet lopen mieten Tim,er moet ook gewerkt worden Jouw tijd komt wel weer
|
|
|
|
TBK
|
Van Harte Theo en dat je nog maar vele jaren mag genieten van de kitesurfsport ! ps. genieten van je allerl--fste zwager zal niet lukken denk ik
|
|
|
TBK
|
Komt er nog een klein briesje dit weekend, of kan ik weer achter de geraniums gaan zitten. PS. OOK ALTIJD DAT POKKEWERK ALS HET WAAIT
|
|
|
Keut Local
|
Zo ik ben ontwaakt uit me winterslaap! Kunnen we alweer kiten!?
Theo gefeliciteerd!
|
|
|
onderaqua
|
Veel plezier Tijgert met je jaardag.(ook 50 geworden)
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Bedankt voor de felicitatie's mannen Helaas geen leuk verjaardagsparijtije deze keer, vrouwtje is een beetje wrakkig. Morgenochtend effe naar Enkhuizen.............. nee niet kiten, voetballen met zoonlief uitslag voor de liefhebbers 1-3 gewonnen. En een hatrick van zoonlief
|
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Van harte teiget Morgen ochtend vroeg nog iemand naar schell als het waait... Laten we zeggen 7.30 uur @ swood nogmaals als het waait he... Niemand??
|
|
|
PeterKite
|
ja, ik wil het ook nog ff proberen. windguru is nog een beetje hoopvol...
|
|
|
Tim_GTS5
|
Nou ik weet het niet hoor maar morgenochtend heb ik meer wind in me bed dan dat er buiten staat
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Zal wel storm zijn Tim... 7.00 uur ff kijken Peter? 7.00 uur: 10-11 knopen das niet wat beloofd werd, helaas
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey theo wel wat laat maar nog vele jaren was weer effe op texel effe bijkomen was nog bij die tent van sander maar volgens mij werkt ie nooit was er weer nie maar ben weer effe uitgerust varen we nog deze week ?
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Welkom terug Hans. Doe je goed een weekendje Texel met je meissie. Dinsdag ziet er nog wel redelijk uit qua wind. We kijken wel effies. Ik zie je in ieder geval dinsdagavond.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey john was heeeeeeeeeel lekker met de beunmobiel dinsdag heb ik wel tijd in de middag zie je zowiezo in de avond jihaaaaaaaaaaaaa
|
|
|
|
haast - te - recht
|
aangezien ik vlak aan het stand woon ( katwijk ) en ik bijna nooit in Noordholland kite is het plan dinsdag eind van de middag ff richting Enkhuizen te rijden , sta ik daar alleen ? of zijn er meerdere spots waar ik jullie tref ? gr. johan
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ik ga voor woensdag paar uurtjes voor het donker wordt...Medemblik denk ik.
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Zoooo ik ben 18 dagen vrij nu , laat de wind en fehmarn maar komen. Waar gaan jullie morgen kiten John? Kom ik ook ff die kant op.
|
|
|
Bossy
|
hey zwafra was lekker idd
|
|
|
|