onderaqua
|
Heb je nog recensies Frank of heb je nie getest nie.
Ik heb lekker met m;n oude Waroo gevaren niet aan testen toegekomen.
|
|
|
@LaurenS
|
Nee hoor ,kijk maar op actuele waterdata, wederom achter in de 20 knuts in de vlagen......
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Tja ,Hadden we toch naar zee moeten gaan ... Ja ,ja Tom.. twee kites getest (Nemesis en Taboo 2011) en ze kwamen allebij niet door de keuringscommisie ... ik wilde ook nog de Ozone C4 testen maar de wind hield ermee op .
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
wordt er morgen nog ergens gevaren kom zelf uit hillystad hilversum en misschien kunnen we carpoolen
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Hey Peter, Jouw auto stond op Schellie in ieder geval precies dezelfde Heb effe een half uurtje redelijk met de 12 kunnen kiten voorderest slap ouwehoeren.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Jammer dat er niet voldoende wind was voor jullie. Had dan echt een topdaggie geworden. Ik moest vandaag andere dingen doen en baalde al dat ik weer een te gekke dag moest missen. Nu ik vorenstaande gelezen heb, is de rust in mijn ouwe lijf weer wat teruggekeerd en heb ik er iets meer vrede mee. Wel jammer dat ik het slap ouwehoeren weer gemist heb. Dinsdag misschien maar weer na het werk naar Schellie. Ziet er vooralsnog goed uit.
|
|
|
audi
|
Ik vond het geen weer om te testen en heb het daarom ook niet gedaan
|
|
|
Tim_GTS5
|
Goed vermaakt erg druk en gezellig, lekker weertje en goed te doen met alleen wetsuitje.
Zelf toch nog een ruim uurtje wel aardig kunnen klooien, jammer van het zuidenwindje dat over de dijk kwam.
Zwafra de C4 kan je altijd nog testen hoor van mij, aankomende week ziet er goed uit.
|
|
|
Bossy
|
Was leuk weer effe drukkies en behagelijk
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo hallo hallo wat nou niet genoeg wind jammer dat jullie geen kahoooooooooona hadden wat een lowend heeft dat ding blijft maar gaan dan had je wel de hele dag rakkies kunnen varen net zoals ik en af en toe een JIHAAAAAAAAAAATJE JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA kites getest Kahooooooooooona 11,5 mtr en een trax 138 x 41 getest super daggie vandaag heb ook nog effe gevaren nou ja gevaren met de taboooo maar die is taboe gelukkig lekker zonnetje en weer effe lekker bijgepraat over alles en nog wat mooie dag eindelijk weer eens organisatoren bedankt was heel gezellig p.s word er wel bang van beuntje op het water wind aan beuntje van het water wind weg kan er ook niks aan doen DUS BLIJF POSITIEF JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Wat een heerlijke (test)dag was het... lekker weer in het nattepak. Jammer dat de wind beperkt was (en mijn tijd..) had nog wel wat boards willen testen. Maja, Van den Berg Surf super georganiseerd weer... volgend jaar weer over doen!!! Was supergeslaagd volgens mij... lees alleen maar positieve berichten @Kai andere x toch nog het Gaastra board proberen, mits mogelijk
|
|
|
@LaurenS
|
Dinsdag misschien maar weer na het werk naar Schellie. Ziet er vooralsnog goed uit. Yep gezellig John, dinsdag weer aan de bak,ben een uur of 2 a 3 op schell. Was gister idd weer lekker zonder cap,handschoenen en schoentjes op IJmuiden,we want more!!!
|
|
|
|
|
Yoram
|
He Tim, is dat hele filmpie met een Go pro HD hero geschoten?
|
|
|
Tim_GTS5
|
Is niet mijn filmpje , zo te zien met een Sony nex gefilmd als ik op zijn Vimeo pagina kijk. Bekijk daar ook zijn andere filmpies
|
|
|
FlyingHigh
|
Ziet er goed uit voor dinsdag . Hoelaat ga jij tim? Of ga jij op zee?
|
|
|
Jeffrey77
|
Toevallig nog mensen die morgenmiddag op Schellinkhout zijn?
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Yep gezellig John, dinsdag weer aan de bak,ben een uur of 2 a 3 op schell. Was gister idd weer lekker zonder cap,handschoenen en schoentjes op IJmuiden,we want more!!! Ik denk dat ik er pas tussen 16 en 17 uur ben, Peter. Kan waarschijnlijk niet eerder weg. Ach ja, ik kan tot een uur of 7 's avonds varen. Daarna weer een afspraak. Ik zal mijn 7m nu echt niet vergeten. Nou alweer zin in.
|
|
|
FlyingHigh
|
Balen dat ik nog geen 7 m heb. Zou voor die vlagen beter zijn. Ach ja, we kijken wel tot hoever het gaat dinsdag. Wel ff zin innnnnnn.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Fukkerdefuk heb ik dat. Altijd een vroege op dinsdag en nu een late ( 13 tot 22 ) Maar us kieken of ik de dienst kan ruilen dan ben ik er dinsdag om een uurtje of twee
|
|
|
FlyingHigh
|
Gezellig teigetje, hoop voor jou dat het lukt!! See ya
|
|
|
@LaurenS
|
Toevallig nog mensen die morgenmiddag op Schellinkhout zijn?
Zullen heus wel mensen zijn.Volgens mij gaat ie vanmiddag in de namiddag nog heel goed worden,ik sla ff over vandaag
|
|
|
martijnc
|
hallo hallo hallo wat nou niet genoeg wind jammer dat jullie geen kahoooooooooona hadden wat een lowend heeft dat ding blijft maar gaan dan had je wel de hele dag rakkies kunnen varen net zoals ik en af en toe een JIHAAAAAAAAAAATJE JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA kites getest Kahooooooooooona 11,5 mtr en een trax 138 x 41 getest super daggie vandaag heb ook nog effe gevaren nou ja gevaren met de taboooo maar die is taboe gelukkig lekker zonnetje en weer effe lekker bijgepraat over alles en nog wat mooie dag eindelijk weer eens organisatoren bedankt was heel gezellig p.s word er wel bang van beuntje op het water wind aan beuntje van het water wind weg kan er ook niks aan doen DUS BLIJF POSITIEF JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA is die taboe wat ben nog steeds op zoek naar nieuwe ..
|
|
|