|
|
franco
|
na maandag,dinsdag,woensdag,vrijdag,en zaterdag vandaag maar eens wat anders met het gezin gedaan(en ik was op hahahaha)morgen weer van de partij in enkhuizen.
|
|
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
helemaal TOP op Medemblik! Leuk om een aantal weer ff te spreken!!! Superdag gehad!
|
|
|
|
@LaurenS
|
Was weer lekker in de medemblikker haven. Met beun,zwafra, Paul en mijzelf lekker rammen rauzen raggen op het vlakke smoothe water. Wat een zaligheid!!!
|
|
|
|
haast - te - recht
|
na lange tijd weer eens op Enk. geweest wat een heerlijke top spot zeg.
|
|
|
Bossy
|
Hey Harry doe je wel voorzichtig op de kant volgende keer.... Jongens was gezellig...mooie vlaggen in de bomen (lees kites) bij medemblik ennuh voor de rest was het gezellig Ozones die uit elkaar knallen lol
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Veel geluk Jeroen ... Het was Superrrr op Medenblik ,vooral in de (toekomstige) haven supervlak water .. maar ik ben wel benieuwd hoelang daar nog gevaren kan worden. Lekker de hele week vakantie ...morgen middag maar weer eens naar Edam . en vanaf dinsdag met mijn vrouwtje naar Texel ... .
|
|
|
Tim_GTS5
|
Was weer lekker op medemblik , wat een lekkere spot ook zeg. Paar megaloops met de 7 s'ochtends om wakker te worden en daarna met de 9m verder , wel pittig verbrand !!
|
|
|
@LaurenS
|
Als toetje morgen nog maar een daggie @ blijburg ....denk
|
|
|
Bossy
|
zag er strak uit tim
|
|
|
360
|
Strakke wind op blijburg! Heerlijke avondsessie Wat is ijburg mooi vanaf het water onder een kite met ondergaande zon
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Vandaag dagje gemeente Huizen gedaan. Morgen misschien maar richting Muiderberg.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Kan je misschien beter meer noordelijk afreizen . Gister met de 7 op medemblik was prima te doen
|
|
|
Kitedoctor
Logs: 0 | 3 uur
|
Vandaag dagje gemeente Huizen gedaan.
Waar in Huizen is dat precies ? (zou je het bijv met een pijl kunnen aangeven in een google maps screenshot?) En hoe is het bevallen, relaxte spot?
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Vandaag dagje gemeente Huizen gedaan.
Waar in Huizen is dat precies ? (zou je het bijv met een pijl kunnen aangeven in een google maps screenshot?) En hoe is het bevallen, relaxte spot? De spot en regelgeving staan op de site van de NKV. Er is een tijdelijk proefperiode dit jaar. Spot is aan de zomerkade in de gemeente Huizen.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Vandaag ga ik ook richting Muiderberg. See you
|
|
|
@LaurenS
|
Woei is nog behoorlijk oost, uur of 12 naar Edam, yeehaaaaaaa