To
|
haha Als iemand nog een naish vinnetje op de bodem bij schel vind krijgt een kratje bier hahaha Trouwens op ijmuiden gaat het nu echt te keer, iemand nog een 3m over die ik kan lenen >???????????????????????????????/ De windsnelheid 10m. op 26 mei 2011, 18:50 uur is 18.2 m/s De windstoot op 26 mei 2011, 18:50 uur is 24.5 m/s
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
He Haring Hoe laat gaan we, mot ik al brood smeren, bel je me, rij jij ....roept u maar Slaap lekker..........of heb je weer nachtdienst
|
|
|
Haring High Richardt
|
He Haring Hoe laat gaan we, mot ik al brood smeren, bel je me, rij jij ....roept u maar Slaap lekker..........of heb je weer nachtdienst Had vanavond kantine dienst bij de ping pong Mot eerst boodschappies doen , we houwe contact Waar gaan we heen ??
|
|
|
@LaurenS
|
Mag ik mee vrienden
|
|
|
|
|
TBK
|
Ik ga eerst is ff mijn bladders vervangen en daaran misschien ff naar Schellie.
|
|
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Ik ga eerst is ff mijn bladders vervangen en daaran misschien ff naar Schellie. ik dacht dat je die al vervangen had?? of is dit nu weer een ander kite die lek is?
|
|
|
Jorino
|
Jeetje, wat een stel wijven hier zeg Dit topic is wel de meest actieve zo te zien. Ff to the point, no Schellinkhout vandaag volgens de wijze mannen?
|
|
|
Bossy
|
Hey maatjes...ook weer genoeg gezien van de onderwaterwereld van Marsa Alam...mega veel wind maar geen kitestuff mee . Waar gaan jullie heen en hoe laat? grtz E
|
|
|
DM2008
|
Noordwest dus Schellinkhout kanniet, toch? Wie gaat er naar IJmuiden??
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Lekkah Eltjo, denk 13.00 wijk B met Johanski... Love on-shore! , wie nog meer? zit iets NW in gaan de meeste altijd naar 6 euro IJmuiden
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Teigert is bij de pinken hoor Volgus mij gaan we naar Wijkiki bunkert maar Haring mot rijen dus die beslist. L@urens komt u ook gezllie we keep in touch
|
|
|
Bossy
|
Oki.....er is in ieder geval genoeg woei nieuwe board is er ook ..... dus niks staat in de weg... Bunker dus?
|
|
|
|
Bossy
|
hoe laat gaan jullie tijger? miskien gezellig als we samen gaan?
|
|
|
|
|
DM2008
|
Top, kom ik er ook aan
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Persona non grata ! Ik begrijp het, maar hij was wel leuk vond ik zelf.
|
|
|
TBK
|
Mag je zeggen Ries ik dacht dat ie ZW zou blijven. Niet het geval dus ! Ik ben al laat dan weet ik het nog niet !
|
|
|
@LaurenS
|
Net wakkerrrrrr, IJ muiden , ik kom eran!!!!
|
|
|