|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Veul plezier en krijg geen slappe armpjes...
|
|
|
|
@LaurenS
|
Have fun. Thanx mannen... Nou ik heb de element flink aan de tand kunnen voelen op schellinkhout, van 10:00 tot 13:00,daarna kakte de wind eruit. Hier een klein verslag ter vergelijking met de Nitro 10m2 . Wind circa 17-23 knopen, boardje 131 bij 40 en 87 kg schoon aan het hakie Ik vind de element wat directer en sneller sturen.Minder bardruk ,meer druk op de chickenloop.Heb het idee dat ik met de Nitro 10m2 iets(lees niet veel) eerder kan varen,kan ook komen dat ik moet wennen aan de lagere bardruk.Qua hoogspringen en hangtime doen ze niet veel voor elkaar onder(gelukkig maar)Voordeel voor mij is dat de kiteloop niet zo een boost geeft als de Nitro zodat ik hem eerder durf in te zetten en dus ook hoger kom.Al met al ben ik zeer positief over deze kite,stukkie minder agressief dan de Nitro, maar daar deed ik het dan ook voor.Klaas hier nog een mooi plaatje voor in je plakboek Grappig trouwens die sluikreclame voor 77 boards op de tip van de kite,Sander zal blij met me zijn
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Klinkt goed Peet. Wil er wel eens een keertje aan hangen. Ziet er ook goed uit in het blauw.
|
|
|
|
onderaqua
|
Have fun. Thanx mannen... Nou ik heb de element flink aan de tand kunnen voelen op schellinkhout, van 10:00 tot 13:00,daarna kakte de wind eruit. Hier een klein verslag ter vergelijking met de Nitro 10m2 . Wind circa 17-23 knopen, boardje 131 bij 40 en 87 kg schoon aan het hakie Ik vind de element wat directer en sneller sturen.Minder bardruk ,meer druk op de chickenloop.Heb het idee dat ik met de Nitro 10m2 iets(lees niet veel) eerder kan varen,kan ook komen dat ik moet wennen aan de lagere bardruk.Qua hoogspringen en hangtime doen ze niet veel voor elkaar onder(gelukkig maar)Voordeel voor mij is dat de kiteloop niet zo een boost geeft als de Nitro zodat ik hem eerder durf in te zetten en dus ook hoger kom.Al met al ben ik zeer positief over deze kite,stukkie minder agressief dan de Nitro, maar daar deed ik het dan ook voor.Klaas hier nog een mooi plaatje voor in je plakboek Grappig trouwens die sluikreclame voor 77 boards op de tip van de kite,Sander zal blij met me zijn Ziet er goed uit Peet. Wij waren net na jou op Schell wel een nat pak en twee rakjes geploetert. Dus het was weer top(flop) Nieuw board heeft zich nog niet bewezen.
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Tegen de tijd dat jullie naar Tarifa gaan, heeft Peter hem alweer verkocht en een paar andere gekocht.
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Ben er erg blij mee Peter al die 77's. Beetje extra reclame kan geen kwaad ! Belangrijker is dat je er lekker mee kan vliegeruhhh, ziet er goed uit
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Hoelaat begint het officieel?
Rond 16:00 uur beginnen de clinic's. Leuk dat de NH Kitekings meekomen!!! Ik heb m'n hele werkplaats uit elkaar gehaald om met de BeunBus af te dalen naar Nederzandt Vacuummachine, Rockertafel, 3D Shapetafel, materiaal, mallen, gereedschappen, enz, enz. We kunnen wat mijn betreft een begin maken met het shapen van een board Tot zaterdag!!!
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey john kijk effe op het nieuwsgedeelte van het forum nasch komt met een nieuwe kite
RIDE
kan je meteen ook een tattoo zetten JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAA
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
die tattoo veranderen hoeft nie blijf wel mijn kahoonaatje trouw alleen in de lagere regionen zwits ik dus tattoo erbij laat gewoon een schakelaar op mijn andere arm zetten maar NITROBEUN is ook wel cool slaat in als een bom en natuurlijk nog hoger in de luft JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA word natuurlijk NITROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO HEB JE ZE NOU GEZIEN ? RIDE MADE BY NAISCH
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ZIJN WEL HELE KLEINE TATTOOS EN DE REST IS OOK KLEIN ZIJN DAT POLEN OF ZO ? lijken wel bouwvakkers of zijn ze omgebouwd ?
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Ho Ho de linkse toevallig wel een fotomodel en 77PROJECT team ride-ster, klikte ik toevallig net aan toen ik je bericht las, wie het weet mag het zeggen...
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Zo stelletje mafkezen. Na een weekje Duitsland weer terug in het land. Brak en rug naar de sodemieters. Wat heb ik gemist????.
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Ze maakt sluikreclame voor de Switch Element 11...
|
|
|