stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
klaas,sterkte, en beterschap dat je maar weer snel op het water mag zijn zo net wakker na me nachtdienstje, wil alleen nog niet helemaal wakker worden, mischien straks naar Edam,
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
`Klaas Beterschap..... Ben net weer terug van Edam was (nog) niemand aan aan kiten ...waaide hard zo,n 25-30 knp maar het was grijs en erggg koud .8-9 c stond een half uurtje te wachten op de dijk (wil daar niet alleen het water op ) tot dat Ger en Fe®®y kwamen ... maar toen was ik al zo verkleumt van de kou dat ik en ook Ger en Fe®®y geen zin meer hadden om het water op te gaan en we zijn toen weer naar huis gereden .. Morgen hopelijk nog wat wind over en wat hogere temperaturen..
|
|
|
mocem
|
Ik geloofde et ook wel ff. 4 uur op mijn knieën plantjes geplant. Was helemaal klaar met dit weer. Als beloning heb ik een nieuw pak gekocht bij Hightide. Goede prijs gekregen voor een 2012 pak. Ik heb de versie met groen. Past goed bij me kite.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
had het toch even te druk met andere werkzaamheden dus toch maar morgenvroeg richting blijburg ben er een uurtje of 9
|
|
|
Fe®®y
|
`Klaas Beterschap..... Ben net weer terug van Edam was (nog) niemand aan aan kiten ...waaide hard zo,n 25-30 knp maar het was grijs en erggg koud .8-9 c stond een half uurtje te wachten op de dijk (wil daar niet alleen het water op ) tot dat Ger en Fe®®y kwamen ... maar toen was ik al zo verkleumt van de kou dat ik en ook Ger en Fe®®y geen zin meer hadden om het water op te gaan en we zijn toen weer naar huis gereden .. Morgen hopelijk nog wat wind over en wat hogere temperaturen.. Hé Frank ik ben door gereden naar blijburg en heb nog een paar uurtje mee gepakt met een lekker windje.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Toch wel weer een van de betere sessies op Blijburg gehad. Wat een topspotje is het toch (up_kitesmiley)Die loopies lopen ook lekker op vlAk water. Ging hoog en werd er lekker achter an gejengeld. Helemaal tevree en niet koud gehad, weet niet waar je het over heb Frank.... Wederom een mooi daggie voorbij laten gaan
|
|
|
onderaqua
|
`Klaas Beterschap..... Ben net weer terug van Edam was (nog) niemand aan aan kiten ...waaide hard zo,n 25-30 knp maar het was grijs en erggg koud .8-9 c stond een half uurtje te wachten op de dijk (wil daar niet alleen het water op ) tot dat Ger en Fe®®y kwamen ... maar toen was ik al zo verkleumt van de kou dat ik en ook Ger en Fe®®y geen zin meer hadden om het water op te gaan en we zijn toen weer naar huis gereden .. Morgen hopelijk nog wat wind over en wat hogere temperaturen.. Kou is emotie slappelingen
|
|
|
|
|
|
|
the littleman
|
Mooi pakkie Mocem. Wat voor planten waren dat? dat met 4 uurtjes zo'n pak kan halen.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Mooi pakkie hoor, geen O'neill RG8 dus ? Wat een dikke dikke sessie op medemblik, ik denk dat ik vandaag wel de 15m heb gehaald in het begin Paar keer dat dijkje overgeloopt en dat is toch wel gaaf maar inderdaad wel gevaarlijk als je een foutje maakt Jammer dat er een rode auto (seat volgens sander) in mijn deur is gereden en niks achtergelaten heeft, behalve die deuk dan
|
|
|
mocem
|
Normale plantjes hoor. Dit pak is betaald van jullie belasting centen. mooier kan ik het niet vertellen wel makkelijker.
@Tim die RG8 had vd berg alleen in het rood. Die wou ik niet.
|
|
|
Giertje
|
Respect voor al die bikkels in hun droogpak. Topaktie Tim jammer dat het niet is vastgelegd. En petje af voor the littleman, Richard met de 7 en jij met de 6. Beterschap Klaas zie je wel weer als het warmer is.
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Kan ook leuk zijn... mooi pakkie Marco, kleine man ging hoog, Tim wordt steeds gekker met dat loopen wel weer klote van die deuk, weet zeker dat het een nieuw model Seat ibaza was (rood) kent iemand hem of haar is ook een kiter waarschijnlijk... Geen briefje achterlaten DAAR ben je nou voor verzekerd! Wij zagen de bandensporen in de prut staan recht op de bestuurdersportier van Tim ze nieuwe Focus af. Misschien meld de bestuurder zich alsnog... zou wel op zijn plaats zijn!
|
|
|
ditispablo
|
goed te horen he, feestelijke sessie op ijburg vandaag zeg. Heul hoog in die vlakke lagune, geloof dat ik als enige niet loopte daar...wat n tricks haalt iedereen daar uit...helaas op t einde depowerkoord gebroken van de switsj....
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Nieuw boardje is goedgekeurd, wat gaat dat ding makkelijk door de chop zeg! Ook 0 spray in m'n gezicht, nog minder dan m'n vorige boardje die dat ook al niet veel deed. Verder lekker licht. Nog wel wat last van m'n ribje dus geen gekke dingen gedaan en beetje cruisen.
Stond wel met een te kleine kite op 't water, 7m, bij het uitstappen op de brug een soort venturi effect maar op 't water zelf was 't niet veel. Geen zin om tyfus eind te lopen om m'n 10 te halen met m'n blessure dus niet echt een spannende sessie afgezien van m'n nieuwe top boardje!
|
|
|
Emu
|
@LaurenS Je Rabbit zal wel duizelig zijn van al dat gedraai! Ik sprak je op het eind nog even toen je je kite kwam uppumpen. (Hadlow ID)
|
|
|
|
-M@rc-
Logs: 0 | 17 uur
|
Vanmiddag van 14.00 tot 16.30 op edam gevaren. In het begin gemiddeld 25 knopen en aan het eind gemiddelde van 35 knopen wind. Was stevig!
|
|
|
|
arvidnl
|
zo richting ijburg voor een vroege sessie. wie nog meer?
|
|
|