|
FlyingHigh
|
Tuurlijk...lekker met 14-17 knts knalluhhhhhhhhh
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Gewoon ff LE skilzz oprekken waaaant papa Sjon zegt dat je daaar de beste technieki skillzz van krijgt ... kheb al 683 komkommerz geplukt
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Zoo weer terug in NL Wind is nog niet helemaal opgemaakt zie ik! Straks ff naar wijkiki beach lekker int zonnetje varen
|
|
|
Tim_GTS5
|
Moet er wel wind zijn he haha
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Die flysurfer komt wel vooruit met 11 knopen kheb al 2,5 weken niet meer op een plank gestaan hea Dus moet hoe dan ook elk zuchie meepakken! En anders lekker int zonnetje liggen
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Stelletje vakantiegangers, zit ik hier achter m'n computer uit 't raam te kijken. pfffftt...
|
|
|
FlyingHigh
|
Je hoort ook te werken Frank, niet naar buiten te kijken
|
|
|
Bossy
|
Dag mannen, Ik ben op zoek naar iemand die mijn kiteschool wil gaan runnen. alles is aanwezig. Als je interesse hebt om dit te doen stuur dan even een mail naar eltjoboss@gmail.comVereist: -Liefst een aantal jaren ervaring -Voorkeur iemand met Iko of vdws lesgeefbewijs maar niet noodzakelijk. -Enthousiast -Ondernemend ( je gaat je eigen klantenkring deels opbouwen) -Betrouwbaar Ik bied: -De kans om lekker bij te verdienen en ook nog eens met je hobby bezig te zijn tegelijk! Misschien wel handig om te vermelden dat het om Noord Holland Gaat!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Nee dank je Bossy Ik bied: -De kans om lekker bij te verdienen en ook nog eens met je hobby bezig te zijn tegelijk! Ja lekker, is iedereen lekker aan het knallen, sta jij tot je knieën in het water een beetje les te geven....
|
|
|
franco
|
hahaha ja hoor lekker bij verdienen, doe wel een klussie als er geen wind is sorry eltjo geen intresse.
|
|
|
franco
|
hee gabbers heeft iemand het adres voor ijmuiden voor mij wil van de week met wind daar heen maar onder tom tom dus zoek adres.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Kennemerstrand 2,3, of 4 (parkeerterrein) in Ejtje Meude en je bent er en je mot ff over de duin klune... ps Franco, niet vergeten je rits dicht te doen ... op zee erg lastig
|
|
|
franco
|
thanks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
FlyingHigh
|
Moet jij niet werken dan??? Wordt er uberhaupt nog gewerkt in dit land??
|
|
|
franco
|
werken doe ik niet in de bouvak, ook ik heb soms vakantie. en rits hoeft niet meer dicht warm genoeg.
|
|
|
|
franco
|
wouw top stefan, is wel leuk om er bij te doen op wind lose dagen, even oefenen. zou mijn werk nog makelijker maken geen ladder maar gewoon van dak tot dak springen.
|
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Heel goed Franco..ga maar mee volgend jaar ...kan jij mooi voor ons vertalen als die spanjaarden weer eens hindelijk aan het surfen zijn...
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Moet jij niet werken dan??? Wordt er uberhaupt nog gewerkt in dit land??
Werken doen we later wel als we oud zijn. Nu moeten wij jonge goden over het water scheren.
|
|
|