Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Veel plezier mannen als het meezit kan je je spullen in de auto laten en lekker ouwetakkebossen op ut bankie
|
|
|
|
@LaurenS
|
Tis nog niet veul,zo naar zee...hij trekt al weer wat aan .Op de aloha webcam wordt toch lekker gevaren mot ik zegguh....ltrrrrrrz
|
|
|
Tim_GTS5
|
Denk dat ik toch ook maar naar Wijkie ga zo !
|
|
|
prutmonster
|
Ik denk dat ik zo maar weer even het meer op ga , maar eerst even een pizza pakken heerlijk weer hier in Limone tot nu elke morgen zwaar overpowerd met een 7.5 en heerlijk weer 25gr .
|
|
|
franco
|
hee prutmonster dan heb jij wel echte pizza. (up_kitesmiley)lekker ik wil er ook wel een.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was weer lekker op Schell.. wind viel een beetje tegen had er wat meer van verwacht .. Maar met mijn 11 mtr toch ruim 3 uurtjes op het water gestaan ... Zag de Beun ook nog op de kant staan ..ik dacht die zie ik zo wel op het water ... maar daar heb ik hem niet gezien ...nog steeds last van je ribben Hans ..
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Wat een top dag op wijk, was als eerste op het water bij de bunker, en met, 4 rakjes zat ik bij de pier, waar ik Herman en John nog tegen kwam,...
En toen volgas downwind weer richting de bunker, kakde de wind eventjes maar ferry had nog genoeg wind meegenomen om 15u was ik kapot na6 u knallen,......
Op naar nog meer wind.........
|
|
|
FlyingHigh
|
Te gek daggie op Wijk!! 9 uur hier vertrokken en de eerste uurtjes met 3 man op het water gestaan. Goed windje. Toen we aan het optuigen waren, nog ff onze broodjesbakker gesproken rond het middaguur kakte de wind een beetje in en zijn we Aloha ingedoken. Daarna trok de wind weer goed aan en hebben we een top middag met zonnetje erbij gehad Sander, Peter en Peter en ... Nog ff mee zitten ouwenelen. Gezellig
|
|
|
Giertje
|
Citaat van Zwafra Maar met mijn 11 mtr toch ruim 3 uurtjes op het water gestaan Wat bedoel je nu Frank? Is het niet in het water gestaan? Het waaide voor geen meter.
|
|
|
@LaurenS
|
Wijk was weer lekker, en vooral gezellig ... Bier en noten op het buitenterras van Aloha, het kon niet op ... Knopie of 22 , lekker gepowered met de 11.. Uurtje of 2 gevaren. Toen we weg gingen trok ie weer lekker aan... Dinsdag weer
|
|
|
Fe®®y
|
heb niets toe te voegen was weer lekker op wijk op naar dinsdag
|
|
|
zwafra
|
Citaat van Zwafra Maar met mijn 11 mtr toch ruim 3 uurtjes op het water gestaan Wat bedoel je nu Frank? Is het niet in het water gestaan? Het waaide voor geen meter. Uiteraard bedoel ik ... 3 uur achter elkaar GEKITE ...en je had er moeten zijn Ger.. het waaite best goed en het was niet echt druk op Schell....heb je toch weer een dag gemist .. Maarja jij ken toch bijna elke dag varen ..ouwe vutter
|
|
|
@LaurenS
|
Citaat van Zwafra Maar met mijn 11 mtr toch ruim 3 uurtjes op het water gestaan Wat bedoel je nu Frank? Is het niet in het water gestaan? Het waaide voor geen meter. Ghehehe die Frank, legendarisch, altijd wind op schell
|
|
|
|
Fe®®y
|
dinsdag ben ik er ook bij. Ben vrij dus weer lekker vroeg het water op
ben dinsdag wel vroeg maar die tijden van jou gaan mij echt te ver
|
|
|
Giertje
|
Gelukkig kon ik voor dinsdag nog een vrije dag regelen Frank. Heb jij in de ochtend nog mogelijkheden om te kiten?
|
|
|
zwafra
|
Ja hoor Dinsdag in de ochtend kan ik ook ...heb deze week avonddienst. moet maar even kijken wat de wind doet dinsdag ..
|
|
|
|
|
surfingden
|
Ja was gezellig vandaag op wijk lekker weer en een hoop bekenden. Nog ff met de mannen zitten ouwehoeren op de loungebank met een biertje helemaal top.
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Ja dat was eerrrrgggg Prettig om naar te kijken Je moet je kite toch ook goed schoonhouden, dus vandaar dat dipje af en toe in het zeetje. Volgende keer het laatste uurtje maar niet meer mijn kite dippen
|
|
|
Nickje
|
En toen volgas downwind weer richting de bunker, kakde de wind eventjes maar ferry had nog genoeg wind meegenomen om 15u was ik kapot na6 u knallen,......
Die wind kwam van mij hoor Steef! Was top daggie op Wijk, hoop bekenden en heerlijk gevaren met de 12m! Later op de dag kwam een maatje van me nog even foto's maken dus heb weer een paar leuke plaatjes voor de collectie! Hopelijk dinsdag op tijd klaar bij de klant, daarna nog even het water op!
|
|
|