|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Moet morgen werken vanaf 11 uur. Na het werk wordt niks. Misschien morgenochtend om 8 uur op schellie en dan tot 10.30 uur varen. Even kijken hoe hard het regent Edit: Hoor net dat ik morgeochtend vroeg moet beginnen. Geen Schellie voor mij dus. Veel fun voor diegene die gaan vliegen.
|
|
|
360
|
Peter, kom jij morgen ochtend ook naar wijk? Ik wil die loops van jou graag aanschouwen.. Heik
|
|
|
BdB
|
morgen om 13.00 op schell even wat airmiles verzamelen!!
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Was vandaag op wijk aan zee en zag iets in het water zwemmen en vroeg me af of er meer mensen waren die het hadden gezien. Het was een donkerbruin dier met een vin op zijn rug, schat de totale grootte rond de 4 meter afgaande van de grootte van de vin. Weet 100% zeker dat t een dier was, zijn er meerdere die zoiets dergelijks daar zagen of eens hebben gezien?
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik neem toch mijn spullen maar mee naar het werk. Als ik vroeg klaar ben, rij ik na het werk nog effies lekker naar Schellie toe.
|
|
|
@LaurenS
|
Was vandaag op wijk aan zee en zag iets in het water zwemmen en vroeg me af of er meer mensen waren die het hadden gezien. Het was een donkerbruin dier met een vin op zijn rug, schat de totale grootte rond de 4 meter afgaande van de grootte van de vin. Weet 100% zeker dat t een dier was, zijn er meerdere die zoiets dergelijks daar zagen of eens hebben gezien?
Dat noemen ze een bruinvis, zwemmen daar wel vaker rond mooi hè
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Ahaah, dus dat was t wat r pakweg 3 weken geleden zwom, thnx Peter Cousteau dacht eerst 1tje van Lenie die weer was uitgezet en een downwinder van Groningen had gemaakt...
|
|
|
Fe®®y
|
ik ben afgelopen maandag zeker een half uur vergezeld door een zeehond bruinvissen worden max. 1.80 dus als je iets ziet van 4 meter met een vin op z'n rug zou ik maar ff op de kant gaan staan
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
ik ben afgelopen maandag zeker een half uur vergezeld door een zeehond gjaaf hé!! Daar wordt je helemaal blij man van
|
|
|
|
Fe®®y
|
ik heb iets dat in het water altijd veel kleiner lijkt
|
|
|
|
|
Merijnhe
Logs: 0 | 12 uur
|
Cool die haaienvinnen soep bij Wijk! Gisteren bij de Zandmotor bijna een aanvaring met een flink zeehond! Vond ik ook wel bijzonder, hij zat in de poel, was niet agressief maar wel nieuwsgierig, geinig.
|
|
|
360
|
ik ga even kijken bij wijk.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Er staat hier een aardige storm ...ik ga zo even op Schell kijken of het vaarbaar is .. De regen is weggetroken en de wind zou in de middag wat afnemen.. meer mensen naar Schell ??
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Helaas werken, kijk uit het raam en zie de wolkjes snoeihard voorbij gaan, wat zou 't lekker zijn nu met de 7m en kickers van 2-3m.
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Helaas werken, kijk uit het raam en zie de wolkjes snoeihard voorbij gaan, wat zou 't lekker zijn nu met de 7m en kickers van 2-3m.
Ja, wat zou het nu verschrikkelijk lekker zijn met de 7m kijken of ik de docent kan paaien om wat eerder weg te gaan.. Hoop rond 4 op wijkiki pier te zijn!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ga zo maar weer us een keer op Schel kijken, daar ben ik al weerderus een toid niet weest Ben er rond een uurtje of een denk ik.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Nu op schell, geen kite in de lucht , net wezen shoppen bij vdB ... Wind is niet echt veel, lijkt ook wat Noord in te zitten.... , ik ga niet meer varen, wat een pokkuhkou
|
|
|
Fe®®y
|
zo hè wat een negativiteit jetlag
|
|
|
|