Haring High Richardt
|
Nee m'n rits was dicht maar ik ben nog geen een keer droog gebleven kan hem bij vd berg terugbrengen Ga denk ik straks voor de nieuwe ion Goed idee?
Wat voor merk pak heb je ??? Kun je niet gewoon morgen vorstverlet aanmelden en een daggie mee naar IJmuiden?? Als het een beetje knap is zit ik aan Ijmuide te denken morgen, uurtje of 15.00 uur nog meer badgaste ???
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
@ Klaas rustig aan jongen, ziet er lekker uit die wond! @ Beun, beterschap ouwe rukker jiihaaaa Zelf vandaag op de playa geweest, was heerlijk met 7 Parkie
|
|
|
|
|
|
|
|
the littleman
|
Was meer een kwestie van aanbod! Ik wou graag een 5 meter zodat mijn dochter van de zomer met iets minder wind er ook mee kan varen. Ze heeft wel talent en durf, maar dan is een c kite wat erg optiemistisch.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Toppie toch, je hebt er zelf vandaag ook meer dan lekker mee gevaren so daddy so girli Mogge Ehtje... leeeeeeeeeeeekkere vooruitzichte
|
|
|
Kemperman
|
Morgen nog mensen naar Muiderberg?
|
|
|
lolbroek3
Logs: 0 | 312 uur
|
Zit nog te twijfelen tussen Horst en Muiderberg. Horst is met noord ook goed te doen. Muiderberg is met noord aanlandig...
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Herman, dat had ik al gezien, in het nieuwe jaar word daar aan gewerkt, eerst nog ff uurtjes maken voor de kerst heb me vandaag wel een kadootje gegeven, via MP een Nort X-Ride, dus nu moet ik wel snel het water op om hem te testen, zal wel een wereld van verschil wezen als me Onyx kleine man, jij beulde ook wel lekker met je 5 ie, als de rook ging ie
|
|
|
FlyingHigh
|
Ik kan morgen niet. Morgen word ik gekaapt . Daggie schiphol oost....blegh. Ik vaar bijna nooit Peter, zo blijven mijn spulletjes lekker nieuw en schoon Ouwehoeren moet hè, hoort bij onze sociale en te gekke sport
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Herman, dat had ik al gezien, in het nieuwe jaar word daar aan gewerkt, eerst nog ff uurtjes maken voor de kerst heb me vandaag wel een kadootje gegeven, via MP een Nort X-Ride, dus nu moet ik wel snel het water op om hem te testen, zal wel een wereld van verschil wezen als me Onyx Hahahahaha, vanmorgen hadden we het er nog over tijdens de koffie en nou heb je hem al gekocht. Ga je echt blij mee zijn Stefan. Welke heb je genomen, die uit 2012 van 325 euries??? Thanks nog voor het bakkie leut. Was een heerlijkheid zo tussen de sessies door. En tja, vandaag, wat zal ik eens zeggen over vandaag op het zeetje in Wijkie. Het was gewoonweg top. Mooie vlakke stukken tussen de topgolfies door. Meer van dit soort dagen. Jammer dat ik naar een verjaardag moest. Maar ja, die 8m was op een gegeven moment toch niet meer te houden dus mooi op tijd van het water af. Morgen dan maar een daggie naar Ijmuiden begrijp ik. Ik breng die kleine eerst naar school en dan rijd ik meteen door. Weet niet hoe de files zijn, maar rond een uurtje of half tien moet ik toch wel redden. Lekker weer een daggie de golven in. Blijft toch leuker dan dat vlakke water. Dat zand blijft overigens wel zwaar kl@te. Maar ja, nemen we wel op de koop toe.
|
|
|
Guust
|
Hoi Klaas, Het was top! Het weer viel me erg mee, af en toe zelfs een zonnetje. En lekkere bakkies. Misschien tot volgend weekend.
|
|
|
@LaurenS
|
Zorg ik dat ik ook rond half 10 @ IJmuiden ben.... Laterzzzzzzzzz!
|
|
|
FlyingHigh
|
Ook weer zin om iets te shoppen, maar geen idee wat. Heb alles eigenlijk al. En het ziet er allemaal nog uit als nieuw Kzooi dat ik morgen moet werken zeg. Pal noord, das perfect windje voor Ijburg. Ach, na die zes daagse Rio, zal er hier ook wel wind zijn.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
1/2 10 dus op N 52 27 23.2, E 4 33 16.5 Yiiiiiiiihhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaah Inkoopideetje voor Herman: Zuipkeet annex omkleedcabine met mooie veranda (beetje Aloha) voor Schel, hebben we allemaal wat aan...
|
|
|
Ride
|
Ik probeer daar dan te zijn. Weet niet hoe druk het op de weg is in de file, maar zo rond die tijd ben ik er.
Ben je nog naar de eerste hulp geweest Klaas voor een zwaluwstaartje?????
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
neeh joh, ben geen ml€repetl€tje... zelfs thuis was t commentaar; ziet er droog uit "komt wel goe!" Zie t morgen wel na de sessie in Ehtjemeude...
@Stefan Vanharte, toppie met tboortje, khoop niet dat je xbenen moet hebben om er op te kunnen staan...
@Ron We gaan elkaar zieeeeen
|
|
|
|
@LaurenS
|
Top Herman ,als het maar niet ten koste gaat van onze veiligheid in het luchtruim By the weg,ik zie dat de wind in de loop v/d ochtend de NO hoek gaat uitkiezen,beetje tricky voor Ijmuiden denk als ik zo op googlemaps kijk,misschien kunnen we beter naar zandvoort afreizen
|
|
|
Ride
|
Ik breng die kleine naar school en stap dan in. Volgens TT707 is ie NW, draaiende naar Noord. Ik pik Herman op en dan rijden we gewoon naar IJmuiden. Zien het wel. Tot zo.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Kdenk dat we in Z'voort weggestuurd worden door de kustwacht: ...vanwege reddingsactie van een stuurloos schip IJmuiden wordt mooie sideshore Buienradar: vanaf 10:00 redelijk droog
CU
|
|
|