wokmonster
|
Frankie Het is of kou lijden op het kiteboard of een hele dag met moeders? Dan is de keuze snel gemaakt. Zag trouwens dat het in San pere pescador alweer 17 graadjes wórdt Wereld is oneerlijk
|
|
|
Kemperman
|
Ga ook proberen rond 1 uur bij Muiderberg te zijn!
|
|
|
tgroot
|
Helden, jullie zijn echt niet lekker !
|
|
|
franco
|
pfffffffffffff debiel was ik hahahaaa maar goed kon het niet laten, moest nieuwe gopro testen. maakt top beelden. en geloof me het was koud 45 minuten toen vond ik het wel welletjes. ik was trouwens niet de enige debiel.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Je grens gevonden dus Franco ? IJs stond op je lijnen zeker ? Goed nieuws, europese en amerikaanse voorspellingen geven voor volgend weekend zuidenwind 5a6. Kijken wat er over blijft maar de windrichting veranderd zo goed als zeker !
|
|
|
Langbeest
|
stelletje zotten. ik wacht nog wel effe af.
|
|
|
@LaurenS
|
Goed nieuws, europese en amerikaanse voorspellingen geven voor volgend weekend zuidenwind 5a6. Kijken wat er over blijft maar de windrichting veranderd zo goed als zeker !
Dat is lekker terugkomen
|
|
|
TIASOF
Logs: 0 | 105 uur
|
Net 1,5 uur op enkhuizen geweest. bar ligt nu te ontdooien bij de kachel. wel wat ijs vorming op de lijntjes en op de bar. wel lekker de ruimte zo op het water.
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Hoe was de wind in Enkhuizen eigenlijk? Beetje steady of vlagerig....
|
|
|
TIASOF
Logs: 0 | 105 uur
|
was prima, zo goed als aanlandig op het strandje. wel beetje variabel in sterkte, maar niet vlagerig te noemen
|
|
|
|
FlyingHigh
|
En hoe bevalt het daar op Aruba Peet? Zie nog geen beelden voorbij komen???
|
|
|
Giertje
|
Waar gaan we beulen? Kom net terug van Sal en gebeuld werd er niet. Twee dagen gevaren met de 11. Maar het was wel heerlijk weer. Nu maar wachten dat het hier wat wordt, wel even wennen van 27 graden naar 0. Kon gelijk mijn autoruit krabben.
|
|
|
|
Giertje
|
Ik kijk wel uit Herman. Als in nu ga kiten ben ik voordat ik het door heb een diepvriesgier.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Was net in Grootebroek bij m'n ouders en vond het maar verdomd koud, gure NO wind en graadje of 0 dus respect voor de mensen die gegaan zijn. Ik vind het echt veel te koud... brrr..
|
|
|
@LaurenS
|
En hoe bevalt het daar op Aruba Peet? Zie nog geen beelden voorbij komen???
Bevalt prima hier,sorry maar heb het ff te druk met kiten.,nog geen fotootjes genomen Onze spot is toch duidelijk Boca Grandi.Niet druk en lekkere constante wind van 25 knopjes.,wel een beetje een klotzzzbak af en toe,maar afhankelijk van het getij en de stroming staan er ook mooie golven met vlakke stukken...Yammie Vanochtend gesnorkeld bij Arashi beach,fraai hoor dat koraal en al die vissies in dat azuurblauwe water Maar volgend jaar wordt het Bonaire,we vinden het hier toch wel een beetje te doorontwikkeld allemaal ,maar zeker niet vervelend...
|
|
|
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Gefeliciteerd Teig fijne verjaardag gozer Lekker hoor Peter. Geniet ervan. Prima timing ook. Tis hier nl bokkoud. Brrrrrr
|
|
|
|