|
|
|
|
|
TBK
|
Het waait hier al lekker in Hoorn, ff HH ritueeltje en op naar Schellie
|
|
|
franco
|
hee iemand even update voor schellinkhout, wil ook komen maar weet niet of er genoeg staat voor mijn 9m, laat even wat weten gabbers
|
|
|
@LaurenS
|
9m2 zal sinassen worden ,schat op een knopie of 17 at thé moment.Ik neem mijn 11 mee
|
|
|
franco
|
je weet dat ik een top lowend heb he mop en is tijdje teruch door rug dus kom ook even kijken of kite
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
en is tijdje teruch door rug dus kom ook even kijken of kite ...door de Google vertaalmachine gehaald zeekerz
|
|
|
franco
|
hahaaaa nee hoor mijn eigen vertaal tik
|
|
|
wokmonster
|
Gaan er nog lui naar Wijk? Ben er over anderhalf uur.
Grt
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
niet verwacht maar het begint toch echt te waaien hier ....spulletjes pakken en naar Schell.. see you..
|
|
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Lars, het waait al de hele week, en jij begint over een trainingskite. Volgens mijn moet jij gewoon het water ingaan. En is beginnen met waterstarten. Je hebt toch een basiscursus gehad. Hup hup aan de bak niet zo onzeker zijn. Beter een keer voor Jan lul rijden dan het helemaal niet leren.
Je volgende vraag moet zijn hoe gaat een transition...
Heb het de laatste tijd erg druk, daarom niet gekite. Elke dag wel 2.5 uur overwerken, 6 dagen in de week. Ook nog bezig om naar een koophuis te kijken, vandaar helemaal niet gekite. Vandaag zal het wel te slapjes waaien voor mijn 93kg met 10m ?
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Ik st *-)a met een lekke band,mijn lol is er vanaf voor vandaag....... En ff bij de surfshop shoppen zeker johnny
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Ik st *-)a met een lekke band,mijn lol is er vanaf voor vandaag....... En ff bij de surfshop shoppen zeker johnny
Hmm dat is mooi ruk, heb je geen thuiskomertje achterin of een reservewiel ?
|
|
|
PeeWee
|
Was weer lekker op Schellie! Nieuwe mutant boardje uitgeprobeerd. Om een uurtje of een begon ie lekker door te komen. Toen dachten mijn ribjes genoeg voor vandaag. Drukte viel ook mee.
See joe.
|
|
|
Pjotter81
Geen avatar
|
Wijk was goed te doen vandaag, later op de dag kwamen er steeds meer op het water
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Das mooi kl@te Stefan die lekke band. Misschien zo nog even naar de surfshop. Kost altijd geld. Hebben net een Weber 'buitenkeuken' gekocht dus het geld is op. Ze noemen het een buitenkeuken, maar is gewoon een groot model BBQ. Niks kites en boardjes meer kopen. Jammer, jammer, jammer. Gingen alleen voor een paar zakken tuinaarde en komen weer thuis met zo'n apparaat. Pffffffffffff Ach ja, je leeft maar één keer toch.
|
|
|
@LaurenS
|
Sorry hoor John,zal wel aan mij liggen,maar ikke niet snappuh,topdaggie op schell .Zeker geen dag om dat soort aankopen te doen .......Wauwwww
|
|
|
mocem
|
Vandaag heerlijk op zee gevaren met m'n nieuwe waveboard. In het begin ff wennen na een uurtje ging het al lekker. 1 kant op gijpen is me vandaag ook gelukt. Kan niet wachten op 25knts voor et waveboardje met de Reo 6.
|
|
|