|
joosie
|
AAAAaah zulke mooie dagen en dan deze week storingsdienst hebben pfff zulke mooie foto's en berichten...... alleen die klap in t gezicht is nie netjes van die meneer misschien als deze zo gefrustreerd is hij eerst even zou moeten tellen tot 10, en dan even gaan praten ipv gelijk slaan nou ja zie dat maandag en dinsdag nog beetje over blijft... gelijk na t werk maar kite
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zo weer trug effe met de tien gekite maar was niet veel. Nu thuis schint de zon en lijkt het wel te waaien. Zwaffie ging met zijn elf en leek wel lekker te gaan.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Vanmorgen nog anderhalf uur gevaren met de nadruk op varen. Baggerweer, koud en, na zo'n daggie als gisteren, niet veel soeps. Ach ja, maandag en dinsdag dan maar weer. Was wel effe gezellie met de mannen op Schellie.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ja Theo ...het ging best lekker ...totdat de zon begon te schijnen en de wind aantrok tot ruim boven de 20 knp ... was overpowerd met mijn 11 mtr maar had geen zin meer om mijn 9 mtr op te pompen .. toch nog zo,n 2 uurtjes gevaren ...jammer dat het niet eerder lekker begon te waaien.
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Top Sessie op Wijk, begonnen met de 10 en na 3 rakkies de 8 opgepompt, en half uurtje later begon het lekker te wapperen, 3 uur op het water gestaan, ben nu gesloopt, valt ook nie mee na de nachtdienst, morgen kijken of er nog beetje wind is"
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Naar zandvoort geweest met de 7 maar de woei viel tegen vandaag. Met t openbaar vervoer erheen dus de 9 helaas niet bij.
|
|
|
Giertje
|
Top sessie weer vandaag. Zeer goed kunnen kiten met de 9. En wat een rust.
|
|
|
zwafra
|
Top sessie weer vandaag. Zeer goed kunnen kiten met de 9. En wat een rust. WAAR ??? heb je niet gezien..
|
|
|
|
@LaurenS
|
Topsesj @ Bergen aan Zee. Vanaf 2 tot zeven gevaren met een man en een paardekop ...Helemaalsuper met Kit.Die troel had alleen Haar warme pak niet mee ,dus was ze er na twee uurtjes weer af...Lekker met de 9 in 25 knopjes met een staal blauw luchie .. Nu lekker douche. En een Restaurantje pikken . Live sucks,not
|
|
|
Giertje
|
Ja Frank ik heb net even overleg gehad met Tom. En als je onze kite oplaat en weer aanpakt als we uitgekite zijn mag je de volgende keer met ons mee, we hebben een hele mooie opstapplek, die we voor ons zelf en onze vrienden willen houden.
|
|
|
zwafra
|
Ben benieuwd ...laat het maar weten . @Peter ...Zo vlak bij huis een weekendje weg kan zo lekker zijn...
|
|
|
Tim_GTS5
|
9'tje was wel weer even lekker, kapot van gisteren nu nog erger haha
|
|
|
KiteFEEL
|
Was weer een topdag vandaan! Volop genieten. Zeker vanmiddag.
|
|
|
Erik68
Geen avatar
|
Top sessie op schel ! Precies tussen de buien door zelfs nog zon en de 9M was zat !
Al en al 3 geweldige dagen
|
|
|
DM2008
|
Gaat er iemand varen morgen???
|
|
|
rsnn
|
Ik ga morgen weer naar Schel in ieder geval
|
|
|
stefan@
|
Ik ga er nog van genieten, wzw 6,,,,,, ben 7u op wijk voor een early bird sessie
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Kijk het nog heel even aan Stef ws ook op tijd... nu ff laatste bui kijken wat de wind doet Hopelijk komt ie terug
|
|
|
stefan@
|
Aangekomen op wijk wind weg, nu thuis met dochterlief ff ontbijtje maken, zie daarna wel weer
|
|
|
|
|
wokmonster
|
Gaan er nog gaste naar Wijk
|
|
|