Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Was lekker op Medemblik, underpowered met m'n 7 maar dat was precies goed om lekker te loopen. In het begin waren ze niet helemaal goed maar kreeg steeds meer vertrouwen en op het eind gingen ze echt lekker, nu in meer wind en hoger .
|
|
|
HkerkMarthijn
Geen avatar
|
Toen ik wegging was er nog een vent die wat met z'n arm had uitgespookt, gebruikte z'n safety als mitella, iemand iets gehoord?
Ik hoorde dat hij tegen een andere kiter aan was gekomen en die gingen idd naar het ziekenhuis. Was er ook nog een met zijn Best in de speeltuin aan het spelen. Ging tijdens het oplaten loopen en de kite kwam op het hek/schommel tot stilstand en was meteen lek. Ik heb ook lekker van 12 tot half 5 op Edam gevaren was idd best te doen en kwam makkelijk van de kant af. Overall heerlijk daggie en een topspot voor oostewind!
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Ja was een lekker sloopdaggie ,Eerst mijn North Element bar in combi met mijn Jekyll middden in de haven een gebroken powerlijn en daarna een gebroken safetylijn .Zakie maar losgegooid,was niet meer te houden . Nog bedankt voor de held die mijn wegdrijvende kite heeft gered.En Chris natuurlijk voor het sleepie naar de kant Daarna met mijn 9m2 C4 aan de gang ,paar hoge sprongen gemaakt en ook daar hetzelfde verhaal,power en safety lijn doormidden . Was gelukkig vlak bij de kant dus wis mezelf aardig te redden dit keer Toen barretje van Peter van de kiteschool mogen lenen.Grote klasse Daarna in de haven bijna mijn kite meegenomen in het spoor van een loopende kite,ik voer achter die gast en die jensde hem ineens voluit in een loop waarbij mijn kite werd geraakt ,ging maar net goed Voor de rest was het een zalig daggie,toch weer 2 mooie wandelingen gemaakt in het natuurgebied. Morgen maar weer shoppen ,barretje en lijntjes scoren Was trouwens bere gezellig met een hoog kitekings gehalte,verder nog even de nieuwe Trax mogen bewonderen,gaat um zeker worden...zeer fraai Ouwe slopert, goed excuus om te shoppen
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Enkhuizen is toch wel erg goed met oostenwind had er jaren niet gevaren omdat de wind daar in het verleden vaak tegenviel maar gister was top voor 9 meter
|
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Ik ben in 2 weken gigantisch opgeschoten in het huis. Komende week nog na het werk 's avonds nog wat doen, van het weekend de vloer leggen en dan de trappen nog laten bekleden. Daarna verhuizen en heb ik eindelijk weer tijd om te kiten
|
|
|
FlyingHigh
|
Boel in auto gooien nu en dan op weg. Tot zooooooo
|
|
|
GetHigh
|
Waar varen op Edam, bij de spots zie je er twee staan? Welke is beter, ten noorden van de pier of juist ten zuiden van de pier?
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Persoonlijk vind ik de spot Edam te noorden van de pier lekkerder ...maar het is daar meestal ook wat drukker ... Het is wel een opletten met starten/landen want je heb niet zoveel ruimte .
|
|
|
|
Remco86
Geen avatar
|
Hoe is de drukte vandaag op Medemblik? Morgenmiddag weer ff heen, maar zoals het gister was heeft het voor mij weinig zin.
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
droogpak en cappie kunnen op hoor, in het ijselmeerse vrieswater, zo morgen weer vrij, ik ga ook maar is op Medemblik kijken,
|
|
|
Berd
Geen avatar
Logs: 0 | 42 uur
|
Nou, ik ga zo maar weer es naar Muiderberg. Ook prima te doen afgelopen dagen met oostenwind. Inderdaad stuk kouder inmiddels. Schoentjes maar weer aan !
|
|
|
Giertje
|
Wat een supergave ochtend weer op Edam. Morgen weer.
|
|
|
|
Langbeest
|
Was weer lekker op Blikkie Was net effe te weinig voor de 9 om echt te beulen Gezellig met Theo, Herman en Bas Toen wij weg gingen kwamen er nog meer kings
|
|
|
joosie
|
Wat was t een mooi weekend Nu ff de brokken schelp uit mn voeten halen van gister bij medembliik Nog iemand iets vernomen van het meidje dat de dijk was overgevlogen, ondanks dat ze haar kite had gereleast? begreep dat ze naar het ziekenhuis in hoorn was gebracht met flinke snijwond....
|
|
|
Tim_GTS5
|
Eergisteren ook een paar vette sneeën in me voet, volgende dag gelijk schoentjes aangetrokken. Gister wel een kite over de dijk gezien met ws nog iemand er aan vast aan de andere kant, dat risico moet je wel incalculeren....achja ik zeg niks verder , loopen over de dijk is vast ook niet zo verstandig Hoop morgenmiddag nog ff naar medemblik te gaan.
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
goeie lift in de wind op medemblik vooral net achter het dijkje en vlak voor de kant 11 was af en toe flink
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Ik ben in 2 weken gigantisch opgeschoten in het huis. Komende week nog na het werk 's avonds nog wat doen, van het weekend de vloer leggen en dan de trappen nog laten bekleden. Daarna verhuizen en heb ik eindelijk weer tijd om te kiten eigenhuisentuin.nl/forum
|
|
|
Langbeest
|
Misschien morgenmiddag nog maar eens een paar uurtjes pakken.
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Misschien morgenmiddag effies wat eerder weg en dan zie ik wel waar ik ga varen
|
|
|