PeeWee
|
Heb je ochtenddienst Ger?
|
|
|
laura
Geen avatar
|
Ik ga daar bij warder op zo'n schelpenstrandje met daarachter gras. Weet niet of dat noord of zuid is.
|
|
|
@LaurenS
|
Ok , have fun...kies toch voor Medemblik
|
|
|
|
Bromtor
Geen avatar
|
hi all, waar kan je in de buurt van amsterdam terecht bij een kiteshop?
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
sjit ff de wind niet in de gaten gehouden dus ik mis vandaag. want al afspraken ingepland. jammer
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
hi all, waar kan je in de buurt van amsterdam terecht bij een kiteshop? En in dit geval met veel keuze qua trapezes, ben op zoek naar een trapeze en wil eigenlijk alle merken even proberen, er is zoveel keuze.. ION, Manera, Mystic.. Ik heb zelf een oude warrior maar wil een nieuwe omdat mijn holle rug niet lekker aansluit bij deze trapeze, iemand een goede suggestie qua trapeze, en ook qua shop?
Kater, van den Berg, kitesurfshop Haarlem, aquatrends
|
|
|
KiteFEEL
|
Was weer eens even lekker vanmorgen op Edam.... Wel flink vlagerig. Maar zat bries voor de 10 meters!
|
|
|
Giertje
|
Wat een Topmiddag. Vandaag voor het eerst het droogpakkie uitgeprobeerd wel even wennen zeg het lijkt wel of je keel wordt dichtgeknepen door die rubber manchet. Maar ja je moet er wat voor over hebben om bij het droogpakkengilde te mogen horen.
|
|
|
laura
Geen avatar
|
Was weer eens even lekker vanmorgen op Edam.... Wel flink vlagerig. Maar zat bries voor de 10 meters!
En de 8 meter...
|
|
|
@LaurenS
|
Ja hij was goed op Blikkie met zijn drietjes in de haven , top met 20 plus knopjes, zon en de nieuwe 11 meter Edge....zalig
|
|
|
Arjee
|
Hi ook ff lekker gevaren voordat de zon onder ging op Medemblik. Hier vond ik op de parkeerplaats een paar Mystic schoenen. Ik heb ze maar meegenomen. Indien de eigenaar ze terug wil mail ff privé.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Goed te lezen dat er weer lekker gesuft is ..ik ben zelf een weekje vrij maar ben druk bezig met het plaatsen van een nieuwe keuken..hoop zondag klaar te zijn. En Ger als je kraag van je droogpak te strak zit kan je er altijd een randje vanaf knippen....maar pas op niet teveel in een keer ....na een aantal keer gebruikt te hebben rekt het ook nog wat op. Wat voor merk heb je trouwens gekocht..
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Verband eraf en zo te zien heeft de slager behoorlijk zijn best gedaan.
Revalidatie : Fysio en Ergo therapie in ziekenhuis Alkmaar. Komt allegaar goed !!!
|
|
|
Langbeest
|
Netjes Ries, BBQ?????
|
|
|
audi
|
Zo best heftig. Beterschap Ries
|
|
|
onderaqua
|
Beterschap Rich genen filmpje ?
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Dat is nu toch al een paar keer bij gedaan....Richard Of is nu je andere hand Maar beterschap...ik hoop dat je snel weer aan je bar(kite) kan hangen..
|
|
|
markymarc
Logs: 0 | 488 uur
|
Richard, is dit van het kiten of van het haring schoon maken? Ff zonder dollen. Dat is flink k#%#&^$ en ik hoop dat je snel herstelt... Beterschap!! Als het van het kiten komt, wat ging er fout?
|
|
|
|
markymarc
Logs: 0 | 488 uur
|
Woowwww... Oké... hoop dat je snel weer leuke nieuwe filmpjes kunt maken en posten hier!!!
|
|
|