|
@LaurenS
|
Me Happy, lekker lopen rammen met de 8 m2
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Idd een Lekker dagje vandaag en gezellig druk en wat betreft de wind begon wat rustig maar de wind trok vanaf een uurtje of 15.00 lekker door ..Vol power met mijn 9 mtr en bijna geen regen meer gehad... helaas was ik vergeten mijn WOO op te laden want die was binnen 5 min al leeg ..en heeft geen meting gedaan terwijl er best wel wat hoge sprongen bijzaten vandaag..maar ik probeer maandag voor mijn werk nog even een paar uurtjes te gaan..
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
vanaf 3 was ie idd lekker de wind 11 meter was af en toe pittig maar nog goed te doen , helaas mijn fone boardje gebroken dus moest op mijn licht weer board , vaart toch een stuk minder
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Vond het echt nog prima te doen met wetsuit hoor. Windstopper doet wonderen Geen moment koud gehad
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Temperatuur was prima, oude pakkie was ook niet koud, maar dit is denk ik wel de laatste keer dit jaar. Niet normaal 17 graden vandaag.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
En misschien kunnen we morgen wel weer...de wind voorspelling voor in de middag zie er best goed uit....alleen de richting ZZO is niet echt lekker.. Maar wel te doen op Schellie
|
|
|
Tim_GTS5
|
Was weer lekker vliegen naast schel in de haven
|
|
|
Giertje
|
Ik zie pas wat woei na vier uur. Trouwens veel te druk op zondag maandag ziet er beter uit!
|
|
|
Bromtor
Geen avatar
|
Heeft iemand een idee of de fotograaf op Wijk aan Zee vandaag een website heeft oid?
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Was weer lekker vliegen naast schel in de haven Zeker top, lekker rustig. Zag al die kites op schel en blij dat we daar niet waren
|
|
|
FlyingHigh
|
Volgende keer met z'n allen naar het haventje mensen
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Volgende keer met z'n allen naar het haventje mensen Blijf maar lekker op Schel, daar kan je teminste staan
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
na een mooie gistermiddag op Schelly samen met Erik nog even in het haventje gekeken, daar waren een partij hoogvliegers, wow. Schellinkhout achterin was ook prima te doen, alleen nogal zigzaggend terugkomen voor een kopje thee Overigens kun je achterin bij Schellinkhout ook niet staan. (althans ik niet) Morgen wijk aan zee bunkertimes!
|
|
|
|
audi
|
Morgen ben ik om 10 uur op schel Iemand nog zin om mijn kite op te laten?
|
|
|
|
PeeWee
|
Joehoe boy's, ben weer thuis na twee weekies downwind knallen in Brasil . Ik heb wind meegenomen voor de komende week, enjoy. See joes
|
|
|
|
bushmaster
Logs: 0 | 7 uur
|
Ik ga morgen ook naar schell. Eerst even een halve dag werken en dan vanaf een uurtje of 2 het water op.
|
|
|