joosie
|
wind staat aan nu naar Mblik
|
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Heerlijk gevaren op medemblikkkie met de 11 meter. Van het strandje naar de haven toe waar spiegelglad water was, heerlijk Was niet echt druk voor een zondag met heel weinig bekenden, Die zaten zeker allemaal in Edam op windt te wachten ?
|
|
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
edam was wel goed te doen. mijn board werd na 2 uur varen na een mislukte backrol door een zeer vriendelijk italiaan 100m upwind opgehaald, dat was erg fijn.
morgen twijfel ik om eens naar muiderberg te gaan...
|
|
|
|
@LaurenS
|
Bleef trouw aan de homespot , prima sessie met de 11 .
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Top sessie vanmorgen met de 9 meter op Andijk, Begonnen als eerste op een leeg Andijk met alle ruimte, heerlijk ochtendje
|
|
|
|
@LaurenS
|
Wijk was weer us subliem met 30 plus,power met de 8
|
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Goeie blaas op muiderberg. Eerste keer daar, op zich wel ok spot maar wel gek starten Eindelijk tijd gehad om mijn nieuwe 9m te testen (switchblade). Wat een verschil met de vector die staat op marktplaats voor de geinteresseerde
|
|
|
|
Bromtor
Geen avatar
|
Iemand toevallig een zwarte portemonnee gevonden op andijk?
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Vanavond nog mensen naar Edam ....voor een avondsessie ..de wind waait lekker en met Noord moet het nog te doen zijn . Ik ben er om een uurtje of 18.30 .
|
|
|
Haring High Richardt
|
Was weer lekkel op Andijk met een zonnetje en de 11 meter. Eerst slap ouwe takke bosse met Tom en een low wind sessie toen om 16.00 uur de wind aanging. Zo vaar je alleen op het plassie en zo is het plassie helegaar vol
|
|
|
|
Emanuel
|
Edam was heerlijk eind middag/begin avond. Maar wederom was het erg rustig, om 16:30 zaten we maar met z'n 2'en op het water.
|
|
|
|
|