PeeWee
|
Schel ook, beetje vlagerig
Beetje?!? vlagerig Mucho mega vlagerig zal je bedoelen. See joes
|
|
|
|
PeeWee
|
Dat bedoel ik. Ik heb me ook vermaakt met mijn 10m , al ging ie van''uit de lucht vallen' naar lekker gepowered binnen enkele seconden. Maar goed, we hebben weer even kunnen genieten van wind.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Windje was goed op wijk Ik heb je niet gezien ? Was lekkel vanmiddag op Wijk met de 11 meter. Lekker een beetje in de buurt van de pier gebleven waar het lekker rustig was. Was lekker druk bij de bunkert met weinig bekende badgastuh, top gevaren met de nieuwe edge, heerlijk
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Alweer nieuwe kites Richard .....waar doet hij het van... Maar vanmiddag goed kunnen varen op mijn favoriete spot schellinkhout...het eerste uur was de windrichting zelfs ZW later draaide de wind naar W /NW en werd vlagerig bij de kant , verder op het water was het goed te doen ...
|
|
|
|
Jan33
Geen avatar
|
Wijk was inderdaad prima! Ik voer met n blauwe enduro, welke edge had jij Richard?
|
|
|
wimbers
Logs: 0 | 24 uur
|
IJmuiden was klotsbak, richting ijmuiderslag liep het prima. Na de bui om 3 uur was de wind top, surfboard met 7m Neo was prima!
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Windje was goed op wijk Ik heb je niet gezien ? Was lekkel vanmiddag op Wijk met de 11 meter. Lekker een beetje in de buurt van de pier gebleven waar het lekker rustig was. Was lekker druk bij de bunkert met weinig bekende badgastuh, top gevaren met de nieuwe edge, heerlijk was bij de bunker
|
|
|
|
DM2008
|
Prima windje maar wel een enorme klotsbak op Wijk. De ruimte opgezocht upwind, en het was lekker weer. Volgende keer hopelijk wat minder aanlandig
Er hing ook nog een zeehond rond, heb'm 3-4 keer gezien. Grote kop zo'n beest, wel erg leuk om te zien!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Alweer nieuwe kites Richard .....waar doet hij het van... Grin Ben failliet, ken ik een tientje bij je lene ? welke edge had jij Richard? 11 meter rood V 8, top kite heb je wel zien varen Ik heb je niet gezien ? was bij de bunker Veel te druk daar, niet relakst varen bij de pier een stuk rustiger Met NW naar Schel gaan omdat je bang bent voor zand, je zal maar z'n fobie hebben En klagen dat het zo vlagerig is ? ,
|
|
|
Oli4k
|
Gisteren bleek weer eens dat onshore wind en afgaand tij niet zo'n geschikte combinatie is voor beginners. Lastig uitvaren tussen al die kiters die als theezakjes vooraan liggen :-D
Achter de branding was het prachtig varen. Zelfs nog in een rak vanaf de Noordpier naar de het wrak van de Vrijheit kunnen varen en golfjes pakkend weer terug naar de bunker. Doe mij maar meer van dit soort dagen.
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen vrij , nog meer mensen ... Schell of zee ? Kiek wel
|
|
|
pewpew
|
Voor mij wordt het smorgens wijk aan zee. Dan doorrijden naar amsterdam voor een middag school
|
|
|
Langbeest
|
Helaas niet vrij .....veel plezier morgen gaat een topdag worden.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Morgen vrij , nog meer mensen ... Schell of zee ? Kiek wel Sjit... ik ben vrij, wat naar nou !
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Morgen vrij , nog meer mensen ... Schell of zee ? Kiek wel Sjit... ik ben vrij, wat naar nou ! morgen langdurig regen.Wat naar nou
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
Morgen weer naar schel eens kijken of het lukt met de camera....
Helaas nu geen spul in de auto dus moet smiddags ng ff door naar wijkiki
|
|
|
pewpew
|
Ik kijk het nog even aan met de wind. Als schel goed, dan naar schel waarschijnlijk
Update: schel ziet er goed uit op actuelewind.nl. Ik ben daar tussen half 10- 10 uur schat ik zo.
|
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
live Schellinkhout, 20 kiters op het water 10 op de kant. Wind oke, regen miezer.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Was weer lekkel op Schel met de (nieuwe) 9 meter in de rustige ouwe lulle hoek Gelukkig maar een buitje regen gehad (van het begin tot het end) . Ook de nieuwe situatie gezien met een nieuwe ballenlijn het wordt er niet beter op Voor de in en uitgaande kiter is een heel smal paadje in het water , denk dat er weer een hoop ongelukken bij komen
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
Was prima te doen met de regen.Top sessie! Wind kwam rond 13.00 uur lekker door. Vandaag als jonge god ff in het ouwelullen hoekie wezen kiten, beetje saai maar wel lekker rustig. Voor de maandagmiddag was het druk. Verbaas mij wel over de lijnen/palen in het water. Je moet nu over 3 lijnen springen voordat je uit kan varen. Straks als het echt druk wordt gaat het gevaarlijk worden. 2 bankjes, 4 vuilnisbakken, 2 palen op het strandje en nog een nieuw bord moet je ontwijken om op het nate gras je kite te landen.
|
|
|