Giertje
|
Richard ben je weer onder je steen vandaan gekropen? Het was wel lekker rustig op het forum. Ik hoop je morgen weer te zien op Schell. Henk, pijn is fijn, bloed moet en zweet is wreed.
|
|
|
|
the littleman
|
Morgen vrij! Lekker naar schellie dus:)
|
|
|
@LaurenS
|
Weekje vrij , eerst even tukje doen na mijn laatste nightshift en rond 16:00 aanwezig op Wijk . Gaat mooi worden ... Rest van de week ziet er ook fraai uit zo te zien
|
|
|
|
nick2104
Geen avatar
Logs: 0 | 6 uur
|
Vraagje: Is schellinkhout vandaag ook geschikt voor een beginner? Vandaag ben ik van plan te kiten met mn vriendin (zij kan net een beetje hoogte lopen op redelijk vlak water) en ik ben zelf nog nooit in schellinkhout geweest. De wind lijkt daar vandaag behoorlijk aanlandig... En hoe zit het met de ruimte en de ter verwachten drukte? Een andere optie voor ons, is om vandaag naar oostvoorne te rijden, maar dat is meteen zo ver
|
|
|
PeeWee
|
Schellinkhout is altijd geschikt voor beginners mits een aantal veiligheidsregels aanhoud. Onder andere: opletten bij het oplaten op het natte gladde gras Twee keer lijnlengte afstand houden van de kant die vrijwel geheel bestaat uit basaltblokken Bij twijfel of de wind te hard is voor jou skills of beschikbare maat kite, niet gaan (lijkt logisch maar zie dit nog te vaak op Schellie)
see joes
Ik ga straks ook weer die kant op.
|
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Ijmuiden goed gepowered met de 9 . Veel geluk gehad toen mijn kite neerstorte en 1 lijn om mijn voet kwam en daarna vol power omhoog ging , kon nog net mijn voet weg trekken . Alleen een schaafwondje van de lijn.
|
|
|
pewpew
|
Ijmuiden goed gepowered met de 9 . Veel geluk gehad toen mijn kite neerstorte en 1 lijn om mijn voet kwam en daarna vol power omhoog ging , kon nog net mijn voet weg trekken . Alleen een schaafwondje van de lijn.
Zeker veel geluk gehad. Morgen weer een sessie?
|
|
|
|
|
pewpew
|
Heeft er iemand een updateje van schel? Edit' ik ga naar wijk pier Wijk aan zee was de bom. Weer een topsessie achter de rug
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Update schell was lekker wel 11 meter weertje maar zon en lekker kunnen tricken. Zondag weer goede wind
|
|
|
Mark77
Geen avatar
|
Op woensdag 03/08/2016 tussen 1600 en 1700 was er een fotograaf kiters aan t schieten op IJmuiden strand, weet iemand wie dat is?
|
|
|
joosie
|
Weer een lekkere avond op schelwoody met veel bekende kiters Mooi hoor de kiter's op de foto's van gisteren Thelastv8 Vanavond was fotograaf Ron en nog een andere fotograaf in een wit shirt in het water ben benieuwd naar de foto's in de ondergaande zon
|
|
|
Eltimm
|
Update schell was lekker wel 11 meter weertje maar zon en lekker kunnen tricken. Zondag weer goede wind
Was er om 19.15, HEERLIJK gevaren, topgolven, wat een speeltuin. Had wel een 14 op
|
|
|
Jorino
|
Gisteravond nog even kunnen varen op Schellinkhout. Jammer dat hij inkakte, want toen ik daardoor van t water ging, nam hij weer toe.... Tof voor de anderen, het was nog even heerlijk rustig! Bij het opruimen zag ik op het kleine veldje recht van het strand, nog een trapeze liggen. Is op het bankje gelegd, iemand zou m moeten missen....
|
|
|
Wanda
|
De eerste foto Joost
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Morgenochtend op tijd aanwezig op de spot , wind en zon dus zal druk worden met recreanten
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Na 3 weken Spanje .. ga ik morgenochtend ook weer naar mijn favoriete spot Schellinkhout ... ben er om een uurtje of 11...
|
|
|
pewpew
|
Morgenochtend op tijd aanwezig op de spot , wind en zon dus zal druk worden met recreanten
Welke spot mag dat dan zijn ?
|
|
|
Giertje
|
Frank welkom thuis! Zeker even het zout uit de kite spoelen.
|
|
|