Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Was wel lekker op Wijk maar mocht wat harder vanavond, stond met de 9m iets underpowered. Na een loopie ook niet opgevangen worden en nu een pijnlijke knie, maar aanzien hoe die morgen voelt.
|
|
|
Repete
|
Gisteren ook net niet genoeg power voor de 9..... 12 ging wel goed Vaag want de wind was ca 20-25 knopen
Straks weer naar IJmuiden
|
|
|
ErikFanatic
|
Ik ga straks richting Egmond aan Zee Bad zuid, meer vroege vogels? Tot 10:00 vrij parkeren en samen is veiliger dan alleen.
|
|
|
DM2008
|
WaZ Pier vanochtend, wie gaat?
|
|
|
|
Peter G
|
rond 10.00 uur bij WaZ Pier
|
|
|
|
DM2008
|
Mooi, Ik ben er ook rond die tijd! EDIT: 10:00 WaZ
|
|
|
@LaurenS
|
Genoten op Wijk met de 8 , net voor de regen pleite
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Schell was ok met af en toe harde vlagen en veel regen. Het lichaam heeft weer vele klappers moeten opvangen , de timing met de naish park is nog lastig
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Schel was weer top vandaag ik heb op zeker me hoogterecord aan diggelen gevlogen vandaag. Begon met de 9 en omdat dat best lekker overpowered was maar met de 9 doorgegaan voor tijdens en na de regen Dit waren weer twee goed besteedde verlofdagen
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
Bunkertje was weer erg prettig, Met +/- 10 medekiters lekker gevaren. Rond 15.00 eraf toen kwam de echte regen.
|
|
|
the littleman
|
Ik was te laat wind kalte in toen ik net op het water stond:(
|
|
|
joosie
|
weer ff lekker aan het kloten geweest gisteren en vandaag Was gister dus niet gelukt door de eigenaar van de Naish kite die nu compleet verwrongen in de boom hangt op Schellinkhout er is niet veel meer van over
|
|
|
joosie
|
morgen middag weer ff lekker los 15-20 knots zuid zuidwest blijft hopelijk staan of nog wat meer knoopies erbij
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Vanmiddag word er weer wat wind voorspeld...maar voor morgen zijn de voorspellingen nog beter, het gaat het echt waaien uit het NNW (Andijk).... Hier het plaatje voor morgen ..
|
|
|
Giertje
|
Frank waar was je donderdag? je had je toch niet verslapen he.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ja Frank donderdag was een topdag. Had ik al vermeld dat ik de OR. Duke van Barry Stormchaser heb overgenomen
|
|
|
|
zwafra
|
Mooi boardje en je ging er lekker op Theo ....gijpen is nog even wennen zeker. ..maar morgen ook naar Andijk ?...
|
|
|
the littleman
|
Ja vandaag rond 16.00 uur naar Andijk 30 knotse;)
|
|
|
|
|
zwafra
|
Ik wacht ook nog even...er komt eerst een bak regen aan Vanaf 14.00 wordt het weer wat droger en neemt de wind flink toe..
|
|
|