kiteruitschell
Geen avatar
|
Ik 12 uur ongeveer ff knalluuh , hoop dat mijn enkeltje het volhoudt . Foute landing in fuerte. Ongelofelijk hoe ze aan het rippen zijn in kaapstad trouwens , records vliegen om je horen . Mag bij mij ook wel eens wat hoger , ze springen gewoon 2x mijn hoogste sprong
|
|
|
@LaurenS
|
Dan ben ik er ook, ja 25 mtr is geen uitzondering meer, bizar
|
|
|
|
robmeister
Geen avatar
|
er is een harde noordwesten wind het is momenteel droog. gaan er mensen naar muiderberg vandaag? Ik wil zelf rond 12.30 on site zijn
|
|
|
@LaurenS
|
er is een harde noordwesten wind het is momenteel droog. gaan er mensen naar muiderberg vandaag? Ik wil zelf rond 12.30 on site zijn
Kijk uit met launchen etc etc aldaar, de ruimte is beperkt en de wind is snoeihard in de vlagen ...... ik heb liever wat meer space
|
|
|
robmeister
Geen avatar
|
eens! er is weinig ruimte daarvoor dus daarom ook belangrijk om met mede-kiters te doen
ook qua safety op het water ga ik alleen als er meedere kiters zijn (die ook elkaar in de gaten willen houden)
anybody naar muiderberg vandaag?
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ik 12 uur ongeveer ff knalluuh , hoop dat mijn enkeltje het volhoudt . Foute landing in fuerte. Ongelofelijk hoe ze aan het rippen zijn in kaapstad trouwens , records vliegen om je horen . Mag bij mij ook wel eens wat hoger , ze springen gewoon 2x mijn hoogste sprong
Niet voor niks waarom iedereen daar heen gaat, daar spring je ook makkelijk een stuk hoger..die wind daar is onbeschrijvelijk lekker , zou zeggen ga er eens heen
|
|
|
|
pepsi
Geen avatar
|
Ijmuiden was lekker, ook nog met de zon erbij???? Nu alleen nog de lef krijgen om hard af te zetten en snoeihard de kite in te sturen en aantrekken die bar.Mäarja wie weet ooit (-;
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Nu alleen nog de lef krijgen om hard af te zetten en snoeihard de kite in te sturen en aantrekken die bar. En zo is dat !!! Knalle met je kadaverrrr
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen om twaalf uur pierewaaien @ wijk
|
|
|
bredo
|
Ik ga zo naar bunker/wijk..mooi dagje...
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Man man man wat een ubersessie was dat, met 3 man het rijk alleen
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
met 3 man het rijk alleen Joepie Dat kan natuurlijk niet he of je ben alleen of niet Ik hoop morgen op een ubersessie, weet alleen nog niet waar Wijk of Schel. Hoewel schel niet al te best is met west wil ik eigenlijk weer een paar uurtjes op me waveboardje klooien.
|
|
|
Repete
|
IJmuiden was ook lekker, eerst met twee man en daarna nog ca 4 er bij.
|
|
|
bredo
|
voor mij was het te hard...helaas
|
|
|
Haring High Richardt
|
Beul sessie met de ouwe Richard en de Jonge Richard op Petten, 7 meter en knalle met je kadaverrrr, heerlijk !! Mooie vlakke stukken voor de freedt tent (elke donderdag onbeperkt slibtongen ) en jumpen maar !
|
|
|
thelastV8
|
Beul sessie met de ouwe Richard en de Jonge Richard op Petten, 7 meter en knalle met je kadaverrrr, heerlijk !! Mooie vlakke stukken voor de freedt tent (elke donderdag onbeperkt slibtongen ) en jumpen maar ! Was top Rich! Je was vast hoger gegaan... wanneer komt de echte WOO er?!?!!?!
|
|
|
roelandp
Logs: 0 | 2 uur
|
bunker, daar heb ik het uur niet vol kunnen maken, heftig windje... met de 6 meter. Wel nieuw horloge kunnen testen, doet het prima. Ook met hartslag, die maakte Woo-achtige sprongen, bij vlagen
|
|
|
Bartbegin
Geen avatar
|
Vannacht rond 1uur extreem hoog water verwacht.. ivm wind snelheid, richting en maanstand. Hopen dat het niet teveel schade met zich meebrengt. Morgen overdag prima windje. Ga smiddags naar de bunker
|
|
|
@LaurenS
|
Volgens mij kakt ie in de middag weer aardig in naar 20 plus
|
|
|