Haring High Richardt
|
Zeker Henk, ik wist trouwens geen eens dat ze Nederlands kampieoen is en 3de van de wereld. Knap hoor Pippa van Iersel is Nederlands kampioen kitesurfen. De ene week een wedstrijd in Spanje, dan weer trainen in Brazilië. Maar zelden thuis in Schellinkhout. „Een afspraak met mij is altijd onder voorbehoud. Want als het waait, kom ik niet.” Hier het hele artikel http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=54609.msg744403;boardseen#new
|
|
|
Langbeest
|
Ze is in het jeugdcircuit erg goed, 3e world 2e europe Nu de stap naar senioren, lastig maar een goed begin haar 1e plek
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Even kijken zo op die gras spot schel
|
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik vind een tubekite met hardere wind gewoon makkelijker in gebruik dan niet het kite zelf maar het neerleggen op het land als je ff een bakkie gaat doen. Tubekite leg je neer board er op klaar en een foilkite moet je toch wat meer aandacht aan schenken anders gaat hij wapperen en gaan je lijntjes allemaal in de tist, puur gebruikersgemak dus. Komt daarbij dat ik de Pivot ook lekker als wavekite kan gebruiken op me waveboardje.
|
|
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Thx frank hoop ook dat het snel gaat, veel succes met de komende goede winddagen die komen gaan .Kom in ieder geval kijksurfen
|
|
|
|
Tony-G
|
Ik ben ook vandaag terug gekomen uit Frankrijk. Morgen in de ochtend gaan we proberen Manfred?
|
|
|
|
the littleman
|
Zijn nu 10 man op het water en de wind is prima te doen. Nog geen storm;) Eerst ff koffie en dan het water op. Tot zo
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik was wat later rond 12.00 maar ik vond het niet echt lekker ..erg harde vlagen 40+ moest teveel depoweren waardoor ik het niet echt lekker vond gaan...maar misschien morgen beter.
|
|
|
|
zwafra
|
Ja ..het was weer een Top dagje op schellie ...in de middag werd het wel steeds drukker maar voornamelijk voor bij het strandje ..het blijft altijd vreemd dat er veel beginners niet de ruimte opzoeken maar dicht bij het strandje blijven oefenen... Helaas ging er weer iemand over de stenen en was daarbij dusdanig gewond geraakt dat hij door een ambulance werd afgevoerd ...
|
|
|
kiteruitschell
Geen avatar
|
Dikke sessie van david plasman gister op schellinkhout , de 7m was op het randje maar wat een bizar hoge sprongen .
|
|
|
HkerkMarthijn
Geen avatar
|
Was heerlijk op wijkie, met de 10 meter. nog 1 kite uit het water gevist een 8 meter Edge (meegegeven aan de reddingsbrigade). Nog wel hard gecrashed door een golf die iets te vroeg dichtsloeg en in me bar niet uitsheete. harde klets op het water en zere balletjes door de landing. maar was toppie!
|
|
|
|
|
zwafra
|
Sorry Richard ..ben allergisch voor zand en zout en sterke stroming.. dan maar liever naar de parel van het zoete water ..waar het altijd erg gezellig is.
|
|
|