je bar is ongeveer 75-123eur waard, dus ik vind het een redelijke vraagprijs...blijft alleen een niks-kite voor 250 koop ik liever een 2004-2005 kite met andere bar. ik zou het los verkopen dus. kite voor 125-150 en bar voor...??Eur
denk dat je erg netjes bent, die bar met die kite is zeker wel 250 euro waard. vooral door die bar. denk dat die kite kiteonly ongeveer 150 zou kunnen opbrengen misschien zelfs iets meer.
Ik heb leren kiten met een V4. Toen die hier een keer voorbij kwam voor dat geld met een 5 lijns shiftbar, vond iedereen dat maar niets dan kon je beter voor dat geld een 2005 kite kopen. Is deze kite dan zoveel beter dan een V4 om het te leren????
...en voor mij was de Amp ook al een goede leerkite. Helaas zijn die niet veel meer waard. Probeer op www.ebay.de te verkopen. Doet only circa 125 euro. De bar ook circa 125. Prijs is dus goed...
Ik heb leren kiten met een V4. Toen die hier een keer voorbij kwam voor dat geld met een 5 lijns shiftbar, vond iedereen dat maar niets dan kon je beter voor dat geld een 2005 kite kopen. Is deze kite dan zoveel beter dan een V4 om het te leren????
ja edw nederlanders en gratis is net als mieren en zoetigheid!!! ze hoefe maar het woordje gratis te horen en ze komen met ze alle aan stormen. vind het geen slechte prijs alleen zou ik never nooit een 2003 kite kopen!
Iemand enig idee hoeveel een Ocean Rodeo Stinger kite set ( 8, 11 & 15m2) uit 2005 moet gaan opbrengen dan? Inclusief 2006 bar, alles 3-4x gebruikt geen beschadigingen oid.... vorig jaar nieuw gekocht (cry_kitesmiley)