Auto opengebroken Brouwersdam!

Bubke

April 01, 2007, 06:03:29
edit2Rapporteer  
Vandaag na een lekkere dag op het water bleek bij terugkomst onze auto opengebroken ThumpDown

Hij stond geparkeerd bij de Kous. Een hoop spullen gejat waaronder de tas van mijn vriendin incl. digitale Canon camera, bankpasjes, € 75,- contant, mobiele tel., rijbewijs. Mijn K...T dus!

Gelukkig hadden ze onze kites achterin de kofferbak wel laten liggen!!

Dus aan iedereen die wellicht iets gezien heeft; ik hoor het wel. Het is trouwens een Zwarte Peugeot 307 SW.

En mensen denk eraan, leg je spullen uit het zicht of beter nog; neem zo min mogelijk mee (alles lag uit het zicht).

Bob
vinnie

Antwoord #1 April 01, 2007, 06:25:35
edit2Rapporteer  
Da's zwaar k*t voor je, Bubke. 't blijft ongelofelijk dat men elkanders spullen niet kan respecteren! Hopelijk heb je je boeltje snel weer bij mekaar en blijft het hierbij. Jammer van de mooie dag. Beter hadden ze je kites meegenomen en niet je persoonlijke spullen... maar ja, beste natuurlijk helemaal niets.  (angry_kitesmiley)
Roon

Antwoord #2 April 01, 2007, 09:16:24
edit2Rapporteer  
Camera weg, vriendin over de zeik, vertrouwen weg. Moet niet gekker worden, ik kom er ook vaak. Je parkeert je auto achter de duinen, je moet toch ergens op kunnen vertrouwen. Hier word je helemaal gek van!
NW

Antwoord #3 April 01, 2007, 14:46:08
edit2Rapporteer  
Van andermans spullen afblijven klootzakken. Hopelijk dat ze ze snel pakken en dat we ze dan bij aflandige wind aan een oude 20m2 kunnen knopen. Voorgoed af van die sukkels dan.
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #4 April 01, 2007, 14:57:52
edit2Rapporteer  
Eerste keer dit jaar dat ik lees over de Brouwersdam, maar voorgaande jaren helaas vaker hier gemeld. Klote man!
Jolien.

Antwoord #5 April 01, 2007, 18:45:25
edit2Rapporteer  
Zo mooi k^t dan!
Stond ook bij de Kous, niks aan de hand gelukkig
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.