|
|
kiteron
Geen avatar
|
Da's vlak bij de appie-happie dus.
Zelf woon ik iets meer bij het Sparta Stadion.
|
|
|
|
Spoon
|
hey das moooi want ik woon aan de schiedam kant praktisch naast het sparta stadion... ik twijfel met dit weer.. ben bang dat ik het koud krijg kan wel varen maar heb nog niet super veel ervaring met slechter weer
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
spoon, de komende weken met luchttemperatuur boven de 8 graden is het prima te doen. Vergeet even sessies van 4 uur, neem een jas mee naar het strand, eet goed, doe een shorty onder je pak of gewoon een goed dik pak (5/3) ofzo, en kappen als je het koud hebt, verder geen aflandige of diepwater spots uitzoeken of extreme wind. kompt goed!
oh ja zwaai ff!
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Jas mee? haha die had je vandaag niet nodig. 5 man, spiegel glad water, lekker temp. en zon. Helaas was de wind een beetje aan de magere kant.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
O.K. Waar?
Ik heb een donkerblauwe Kangoo, en zwart met Roze Rebels!
Eventueel kan je meerijden vanuit Rotterdam... heb toch plek zat!
Laat maar horen!
ik rijd vanuit Zaltbommel direct daarheen. ik rijd in zwarte VW Touran Ik vaar met Ocean Rodeo blauw/zwart Bow zie je morgen!
|
|
|
|
DENNS
|
zondag ook!
|
|
|
Spoon
|
* zwaait uitbundig naar el rudo en omstreken* **twijfelt of dat te zien is om 10 uur 's avonds** ps el rudo.. dan toch maar gewoon een keer proberen he heb een mooi titanium vestje en mooie schoentjes!
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
* zwaait uitbundig naar el rudo en omstreken* **twijfelt of dat te zien is om 10 uur 's avonds**
is goed man stop maar.
|
|
|
Ron Rodeo
|
O.K. Waar?
Ik heb een donkerblauwe Kangoo, en zwart met Roze Rebels!
Eventueel kan je meerijden vanuit Rotterdam... heb toch plek zat!
Laat maar horen!
ik rijd vanuit Zaltbommel direct daarheen. ik rijd in zwarte VW Touran Ik vaar met Ocean Rodeo blauw/zwart Bow zie je morgen! Foutje, Mijn Touran staat in garage met kapotte turbo. Ik rijd nu in leen auto, grijze Golf.
|
|
|
R.B.
|
Gasten wie gaan er vandaag nog ik denk dat ik vanmiddag ffies ga. p.s. waar gaan jullie?
|
|
|
|
kiteron
Geen avatar
|
Brouwersdam.
Ben je nou nog niet aan het rijden??? Ik krijg rauwepower helaas niet meer te pakken want hij wilde graag met me meerijden... Anyway, tot zo!
|
|
|
|
TtHoM@s
|
Oosvoorne NUUUUUUUUUUUUU
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
jongens, ouddorp was lekker, in het begin met z'n tweeën later kwamen er meer, maar toen was ik al bevroren:P
|
|
|
Ron Rodeo
|
nou nou nou wat dacht u van Brouwersdam daar was het ook fijn zeg! vrij stabiele bries van rond de 20 knp met af en toe een vlaag naar de 25 was retehoog water dus lekker op vlak water geknald in de kom. en jawel, vandaag mijn eerste F-16 gemaakt en geland wat is dat gaaf. dat geeft echt een enorme kick. so,dat moesk ff kwait
|
|
|
|
R.B.
|
Ouddorp was lekker iets na 13:00 uur het water op stabiele 24 knopen ongeveer en knallen. Ook vond ik de temp. wel meevallen vandaag. Hopelijk gauw weer zo'n daggie.
|
|
|
*Maximus*
|
Komt er iemand langs Capelle aan den ijssel of kan mij ophalen om naar oostvoorne of slufter te gaan voor zaterdag 24-11-07
wil je me dan aub bellen op 0642894256
gr. max
|
|
|
kiteron
Geen avatar
|
nou nou nou wat dacht u van Brouwersdam daar was het ook fijn zeg! vrij stabiele bries van rond de 20 knp met af en toe een vlaag naar de 25 was retehoog water dus lekker op vlak water geknald in de kom. en jawel, vandaag mijn eerste F-16 gemaakt en geland wat is dat gaaf. dat geeft echt een enorme kick. so,dat moesk ff kwait Was inderdaad super! Nog nooit zo hoog water gezien op de dam dus heerlijk over vlak water rond kunnen scheuren. Weet nu ook waar de grens van mijn Rebel 14 ligt... in die vlagen was het echt effe eng... Thanks Ron! Kiteron
|
|
|