Nickeltje
|
Ron, heftig om zo je verslag nog te lezen zeg... Hoop dat de pijn afneemt en te houden is. Sterkte in elk geval!
|
|
|
|
D.D
|
Beterschap nog Ron, Ik hoop dat je snel herstelt!
@ Eagle Jan, Ik heb je wat foto's via pb gestuurd;-)
|
|
|
|
Yoram
|
Ron beterschap!!!
|
|
|
Haring High Richardt
|
uck Ron ik ken je wel niet en ik kom eigenlijk nooit in dit topic, maar toevallig nu wel. Sterkte met het herstel in ieder geval!
Doet me trouwens een beetje denken aan het ongeval dat Haring Harrie vorig jaar heeft gehad. Ook een lijn om z'n vinger... D'r staat nog een topic over in het ongevallenforum. Ongeluk zit in ieder geval in een klein hoekje; het kan iedereen gebeuren. Brrrr, ik moet er niet aan denken dat dat kan gebeuren. Sad
Ik ken je ook niet maar weet ongeveer wat je mee maak. ik herken het allemaal zie onderstaande topic van mij van vorig jaar Mooi kl..te allemaal maar shit happens nu eenmaal http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=37071.0Een ongeluk zit in een heel klein hoekje en dat weet jij nu ook net als ik. Ik heb 7 maanden niet gekite en gelukkig vaar ik nu weer. Alleen met koud weer \blijft mijn vinger koud. Ik heb wel veel steun gehad van medekiters die mij geestelijk zeer goed hebben geholpen. Ik wens je alle sterkte toe in de komende moeilijke maanden
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
ben al te laat want moet mini's voetbal training geven .
Wie, waar vanmiddag. lekker windje dus welke spot kiten vandaag. h2h, MB, ER, ed , ect.
|
|
|
rich@rd
|
mmm lekker windje, er zal toch een knoop of 20 staan?
|
|
|
richard
|
Tjeezus Ron, wat een verhaal man. De rillingen lopen over m'n rug. 2 weken geleden had ik ook al gepost dat mij bijna hetzelfde was overkomen toen één van m'n frontlines knapte en de kite begon te spinnen waarbij ie zich om m'n wijsvinger wond. Ik kan er nog steeds niet bij hoe mijn vinger in die lijn is gekomen terwijl ik gewoon de bar beethad. Het gebeurt ook echt allemaal in milliseconden. Bij mij ging het net goed maar jij had duidelijk minder geluk. Heel veel sterkte in ieder geval met het herstel en hou ons op de hoogte.
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
@O sla vandaag ff over is niet veel meer. volgende week weer 7m wind!
|
|
|
Ondabeach
|
Hey Ron beterschap man! Wat een verhaal zeg.. en behoorlijke pech.. hoe vaak komt zoiets voor!
@ The O Volgens meetadviesdienst gaat de wind van middag iets toe nemen.. dus als ie doorzet ben ik op Playa del Baggah..
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
ben al te laat want moet mini's voetbal training geven .
Wie, waar vanmiddag. lekker windje dus welke spot kiten vandaag. h2h, MB, ER, ed , ect.
Ben er helaas niet bij dit weekeind, heb een familie weekeindje in Drente... Veel plezier dudes, en fly safe...
|
|
|
|
Yoram
|
Ik zie ook geen wind, lijkt alleen maar zwakker te worden
|
|
|
rich@rd
|
zw opgegeven en wat is het; noord pff
|
|
|
Yoram
|
Noord is een foutje van Vliegerweer, KNMI en Actuelewaterdata geven ZW aan (213 graden).
|
|
|
Allard
|
Vanmorgen om 10 uur op Rockanje. No wind at all. 7 knp ofzo. Was gelukkig nog niet omgekleed. Stonden wel een aantal met opgepompte kites. Denk niet dat nog wat gaat worden dit weekend.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Wat een verhaal Ron !!!
Goed dat je zo cool gereageerd hebt en dat de andere je goed gehopen hebben.
Heel veel sterkte met het herstel en de verwerking van dit ongeval.
Hopelijk kun je snel weer je ding doen ;-)
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
soooo dan laat ik toevallig di woe en do vrij zijn!!!!!!!!!!!!! er is wind voorspeld.... als dat idd zo blijkt te zijn dan ga ik aan knoei met dikke woei
|
|
|
ROBST3R
|
Hey Ron, lees je verhaal nu pas, te bizar!!! Ik wens je erg veel sterkte en een goed herstel toe dude.
|
|
|
|
martijn
|
Man of the dam was helaas ook met te weinig wind.. in mn 2e heat kwam ik met een 15m rev nieteens het water meer uit
|
|
|
|
|