d@ni
|
@ CULTURE BOY:aangenaam dude!! Was gek om ineens met iemand over windvoorspellingengen te praten in een café in dordt. Zondag geat oan!!!
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Eind van de middag misschien even kijken bij de waterkant als de harde voorspelde regen weer voorbij is.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Eind van de middag misschien even kijken bij de waterkant als de harde voorspelde regen weer voorbij is.
Check buienradar, denk dat het droog blijft vandaag! Misschien kom ik ook nog ff kijken ;-) Maar ik heb vandaag wel afspraken, en ik ga uit van morgen, en maandag, en dinsdag...en.....en.....
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Als je de drie uur vooruit neemt wel idd. Maar de 24 uur geeft nog wel wat regenpluimen aan. Weet alleen niet hoe betrouwbaar die is??
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
Nou Michiel, ik zou eerder op vandaag en morgen richten. Dat is dichtbij en ziet er redelijk winderig uit. Eind van de middag zou er al wat volgens alle weerberichten moeten zijn. Zondag wordt helemaal knallen.
Maandag ziet er dan weer een stukje minder uit. Alhoewel ik in Amstelveen dan ben, neem ik toch mijn spullen mee voor een avondsessie in het noorden..
Anyways wie waar vanmiddag (mits het uitkomt qua voorspellingen)..
|
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Hoera ik heb mijn waveboard binnen. Kan niet wachten om ermee te gaan varen. Maar ik ga morgen denk ik toch nog even met mijn TT varen. Vind de wind net iets te hard om te gaan oefenen met een waveboard.
|
|
|
ingmar
Logs: 0 | 244 uur
|
is ook wat! als ik nu kijk naar de wind radar, dan gaat het zelfs zondag nog te hard voor mijn eenige 12m kite pffff dan is er een wind wacht je al 1.5 week en dan kan je der zo gezegt naar fluiten
op goed geluk dan maar, anders maar wat overpowerd hoor
Weet niet wat je niveau is, maar een 12m is waarschijnlijk niet te doen. 1.5 week wachten, met een 12m had je afgelopen week best wat dagen kunnen spelen denk ik eigenlijk.... Snel die quiver uitbreiden dus Waar gaat zondag iedereen knallen? Ik neem morgen einde van de dag alvast een voorproefje..... ben ook 2 x geweest maar voor de rest stelde het niet veel voor, en ja het wordt uitbreiden geblazen maar ja eerst weer even sparen hey.
|
|
|
ingmar
|
hoe staat het weer voor vanmiddag / avond nog mensen naar brouwersdam of oostvoorne
als er nog mensen gaan rond 1600? let me know
|
|
|
ingmar
|
effe snel een vraag zijn er mensen die in zuid frankrijk bij trouville zijn geweest om te kiten of in de buurt?
of de westkust een leuke plek rond de 1200 km vanaf hier
|
|
|
Dennuzzz
|
@mvbtje Haha buienradar weet het idd echt ff niet meer, aankomende 3 uur en 24 uurs voorspelling zijn nog steeds anders
|
|
|
robbepop
Logs: 0 | 996 uur
|
tot nu toe is het maar lekker weer, als het nu ook nog een beetje gaat waaien voorzie ik toch een knaller van een bbq sessie aankomen.
|
|
|
|
|
Dennuzzz
|
Dat buitje lijkt de wind aan te hebben gezet, maar voor hoelang...
|
|
|
Benjooh
|
Als de wind net zo hard aangaat als die bui net komt het helemaal goed!
|
|
|
|
ingmar
|
Ik sla zondag over ben er toch weg van, ga naar een camping in zuidwest frankrijk via 2 kite spots op hanglos, Collignon, Siouville, Jullouville.
lukt het daar niet gaan we iets verder zuid maar dat gaan we nog bezien.
have fun everyone sunday
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Het blijft droog zei ik..... ...mega wolkbreuk boven Scheveningen met wind. Dus wederom wind onderhevig aan buien. Mocht het er nog van komen: wees gewaarschuwd!
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
Pff vandaag gaat weer nergens over.. Hopelijk morgen gewoon normaal:P
|
|
|
Bart79
Geen avatar
|
Gewoon normaal...........................heerl ijk als je op een plek woont, waar je die uitspraak kan zeggen zonder sarcasme .
|
|
|
Gewoon Stefan
Logs: 0 | 19 uur
|
@ CULTURE BOY:aangenaam dude!! Was gek om ineens met iemand over windvoorspellingengen te praten in een café in dordt. Zondag geat oan!!! Dat was zeker mooi, D@ani, morgen rocken & knokken, wil wel eens zien hoe Kinky Mart dat morgen gaat fiksen, Mart je bent onze man als je de cam niet vergeet, heb je nog een belletje gedaan voor de jas. Morgen 10 uur am otoplaya, wordt weer ouderwets gezellig, Brian goed nieuws, je kan morgen weer meerijden....
|
|
|
robje104
Logs: 0 | 104 uur
|
brian!! mazzelaar zie jullie morgen misschien @ CULTURE BOY:aangenaam dude!! Was gek om ineens met iemand over windvoorspellingengen te praten in een café in dordt. Zondag geat oan!!! Dat was zeker mooi, D@ani, morgen rocken & knokken, wil wel eens zien hoe Kinky Mart dat morgen gaat fiksen, Mart je bent onze man als je de cam niet vergeet, heb je nog een belletje gedaan voor de jas. Morgen 10 uur am otoplaya, wordt weer ouderwets gezellig, Brian goed nieuws, je kan morgen weer meerijden....
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
@ CULTURE BOY:aangenaam dude!! Was gek om ineens met iemand over windvoorspellingengen te praten in een café in dordt. Zondag geat oan!!! Dat was zeker mooi, D@ani, morgen rocken & knokken, wil wel eens zien hoe Kinky Mart dat morgen gaat fiksen, Mart je bent onze man als je de cam niet vergeet, heb je nog een belletje gedaan voor de jas. Morgen 10 uur am otoplaya, wordt weer ouderwets gezellig, Brian goed nieuws, je kan morgen weer meerijden.... heb je nog plek of moeten we een grotere wagen pakken
|
|
|