|
ingmar
Logs: 0 | 244 uur
|
zo heerlijk terug terug van een vette veel geleerde dag. Op rockanje 0800 de wind vanaf 230 graden volgens mij, kan iemand dat bevestigen?
Het gaat steeds beter nu redelijk goed draaien en weer verder kunnen kiten. En 3 x mijn bord van mijn voeten en 1 x door boddy draggen weer terug en een vriendelijke kiter die hem even voor me gepakt had. En ja een x door de reddings boot die net langs kwam goed bezig.
vanaf 0800 tot 1600 lange dag gesloopt maar kan lekker heen en weer en bord/ kite gevoel is ook beter geworden. niet gewild maar toch even meterje op 10 van het water, dacht doe het gewoon een x, niemand in de buurt en ja hoor weer netjes op het bord.
op naar volgende week hoop op de zelfde windrichting dit is goed om te leren
|
|
|
Nanou
Logs: 0 | 3 uur
|
Was best te doen op playa was best. Wel drukkies vandaag is dat normaa voor een winderig weekendje?
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Was best te doen op playa was best. Wel drukkies vandaag is dat normaa voor een winderig weekendje?
Het was al een stuk rustiger dan op een warm winderig weekendje. Het beste is het er als het nog een paar graden kouder is en de massa weg blijft
|
|
|
Nanou
|
Het was al een stuk rustiger dan op een warm winderig weekendje. Het beste is het er als het nog een paar graden kouder is en de massa weg blijft Ook een hoop lessers had ik het idee! Dus mss komt het mede daarom!
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Die lessers staan allemaal in het begin. Wat verder op het water is het wat rustiger. En dan heb je ook nog altijd de eigenaar van een kiteschool die het leuk vind om tussen de klasjes te patseren met allemaal sprongen en one footers. Geeft niet echt ene goed voorbeeld met springen tussen den mensen en in ondiep water.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
De Dam was vandaag niet echt geweldig, heb wel goed gevaren en verder gegaan met de Railey maar de wind richting was niet de beste.
Wel mooie een nieuwe trapeze gekocht.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Heb best lekker gevaren maar het was rete vlagerig... vond hem best lekker, weer eens de 9m, uithaken en pielen enzo :-)
Je gooide er weer een paar mooie trix uit tickster! @Evan, Laurens of Michiel wtf happened to the weather channel on KiteHigh?
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
@sebas, was inderdaad vlagerig, maar nog zeker goed te doen:) volgende keer weer oldschoolen, wil die boardoff eens onder de knie krijgen:(
Actuelewaterdata ligt eruit, dus ook onze grafiekjes:(
|
|
|
Nanou
|
Om een uurtje of half 3 kwam er een windvlaag van een minuut voor bij op playa waar ik wel ff van schrok kan iemand mij vertellen hoeveel knopen die ongeveer was?
|
|
|
Karel79
Logs: 0 | 2 uur
|
@Nanou, ik zie rond die tijd een piek van 31 knopen bij hvh.
@lauw, pak dan die van rws.nl/mobi .. die doet het nog prima
@Marc, wat heb je voor trapeze gekocht? Ik heb vandaag een Ion apex gold gepast, dat zit echt goed!! alleen een beetje prijzig.
|
|
|
Yoram
|
Down 2 The Spot @Zandvoort was super! Super met de 10m en 8m geknalt
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
@Nanou, ik zie rond die tijd een piek van 31 knopen bij hvh.
@lauw, pak dan die van rws.nl/mobi .. die doet het nog prima
@Marc, wat heb je voor trapeze gekocht? Ik heb vandaag een Ion apex gold gepast, dat zit echt goed!! alleen een beetje prijzig.
Ik heb een Prolimit kitewaist pro gekocht. Deze zit in een geintregeerde trapeze haak pad in. Je trapeze haak gaat dus eigenlijk niet meer omhoog ook al heb je de kite boven je staan. En je kan de haak op 2 hoeken vast trekken dus je kan het zetten zoals je wilt.
|
|
|
|
|
|
|
Nanou
|
Zo ik sta morgen rond een uurtje of 17.00 op Playa en als me baas het goed keurt dinsdag rond een uurtje of 9 tot de wind weg is! Yeahhhh
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
Zo ik sta morgen rond een uurtje of 17.00 op Playa en als me baas het goed keurt dinsdag rond een uurtje of 9 tot de wind weg is! Yeahhhh
waait het morgen dan? dinsdag ziet er wel redelijk uit, morgen eens kijken wat er van over blijft..
|
|
|
|
Nanou
|
waait het morgen dan? dinsdag ziet er wel redelijk uit, morgen eens kijken wat er van over blijft.. Morgen avond 14 a 15 knoopjes als de wind niet helemaal weg valt precies genoeg om me 12 op te pompen!
|
|
|
|