|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
Yess lekker mn nieuwe aanwinst uitproberen! De Xenon Laluz 135 '11 voor 250, best mooi prijsje toch!
|
|
|
jerryvanrhee
Logs: 0 | 270 uur
|
zoals het er nu naar uitziet, zondag een lange sessie @ rockanje. hopen dat die wind niet weer gaat verschuiven!
|
|
|
R.B.
|
Ik zeg voor zondag, Reunie @ playa. Wie doet er mee?
|
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
@Ed,thanks! Is idd teveel graadjes oost geworden voor Rock.
Ik skip vandaag met deze richting, afgelopen dagen toch weer 4 sessies geboekt.
kom net terug was lekker rustig ... moest wel stoppen de wind werd weer iets te o voor comfort.. Ja, je zou het bijna niet geloven... Maaruh, ja ik kijk daar ook naar... Op playa zou ik daar minder moeite mee hebben met laag water. Maar het zou zo stom staan in de krant: kiter drijft af naar Engeland. Lol, als of jij daar aandenkt als je op het water staat
|
|
|
|
|
|
Danny-aua
Geen avatar
|
Ben van plan, mijn beginners skills uitproberen hier
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Ben van plan, mijn beginners skills uitproberen hier Zondag waait het veeeeeeeeeeeeel te hard voor een beginner. 10 knopen is het maximum hoor! En dan ook nog met een kite die niet groter is dan 6 mtr.
|
|
|
Danny-aua
Geen avatar
|
Ben van plan, mijn beginners skills uitproberen hier Zondag waait het veeeeeeeeeeeeel te hard voor een beginner. 10 knopen is het maximum hoor! En dan ook nog met een kite die niet groter is dan 6 mtr. Hey ron bedankt voor je bezorgdheid maar met wat voor kite kan je met 10 knopen varen? Met mn 12m red ik het niet denk ik of net. Ik heb les gehad met 22-24 knopen gem.
|
|
|
kappie
|
Ziet er lekkertjes uit voor zondag!
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Gotver, mijn 9m2 nog steeds niet tot mijn beschikking Hopelijk kan ik de 9m2 van Stevie lenen zodat ik toch nog even kan varen.....
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Hee stelletje wijfe we hebben er een knoopje bij gekregen
Ik zie er op dit moment toch weer dat er een knoopje of 2 weer vanaf is. Hopelijk blijft het iig boven de 20
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Ben van plan, mijn beginners skills uitproberen hier Zondag waait het veeeeeeeeeeeeel te hard voor een beginner. 10 knopen is het maximum hoor! En dan ook nog met een kite die niet groter is dan 6 mtr. Hey ron bedankt voor je bezorgdheid maar met wat voor kite kan je met 10 knopen varen? Met mn 12m red ik het niet denk ik of net. Ik heb les gehad met 22-24 knopen gem. Ghe ghe, ik maakte maar een grapje. Op zich zou je zondag met een 12 moeten kunnen oefenen, een beetje power heb je wel nodig. even een oneerbiedige vraag waar e.e.a van af hangt: wat weeg je? en wat voor type kite heb je?
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Lekker hoor...........
Rudo voor de croissantjes, Ron voor de koffie en Mart [Sterretje] met de videocamera want hij heeft toch geen kites........
En vraag Snackyman ook even Mart want die zit op fotograferen volgens mij en die kan je wel van wat tips en tricks voorzien!!
Hoe laat vallen we op de klep mannen?
|
|
|
Danny-aua
Geen avatar
|
Ben van plan, mijn beginners skills uitproberen hier Zondag waait het veeeeeeeeeeeeel te hard voor een beginner. 10 knopen is het maximum hoor! En dan ook nog met een kite die niet groter is dan 6 mtr. Hey ron bedankt voor je bezorgdheid maar met wat voor kite kan je met 10 knopen varen? Met mn 12m red ik het niet denk ik of net. Ik heb les gehad met 22-24 knopen gem. Ghe ghe, ik maakte maar een grapje. Op zich zou je zondag met een 12 moeten kunnen oefenen, een beetje power heb je wel nodig. even een oneerbiedige vraag waar e.e.a van af hangt: wat weeg je? en wat voor type kite heb je? Hey Ron, Ik weeg 79kg denk ik en beschik over een takoon enova 9m2 en een cabrinha omega HD 12m2.
|
|
|
Gewoon Stefan
Logs: 0 | 19 uur
|
Gotver, mijn 9m2 nog steeds niet tot mijn beschikking Hopelijk kan ik de 9m2 van Stevie lenen zodat ik toch nog even kan varen..... Mijn kite heeft aangegeven dat die heimwee heeft en het logeer partijtje bij jou op zolder wilt beëindigen. Wat overigens ook niet geheel toevallig is, is dat ik mijn 9m niet meer in de auto heb liggen de wind weg is. Wanneer gaan we de grote wisseltruc uitvoeren....... Hoop een zondag/maandag en dinsdag nog even onder de kite te mogen hangen
|
|
|
Tim_GTS5
|
Zondag ook eens Rockanje bezoeken , surfabc zegt zo'n 20kn in het zuiden en 25kn in het noorden.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Tim, kom naar het autostrand! Veel vlakker, ruimer en gezelliger. John neemt gebak mee. Ik val ergens in de ochtend van de klep.
|
|
|
wibi
Gast
|
ik ook zondagochtend
|
|
|
R.B.
|
Ik ben er rond 11.00 uur en heb wel trek in gebak.
|
|
|