|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
Doorschuiven naar Zaterdag die handel!!! Regen mag zo blijven staan.
+1, laat donderdag nou net de dag zijn dat ik niet kan...
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
ik plan alles voor donderdag weg dan maar. (uiteraard met een uitwijk mocht het windstil zijn)
|
|
|
|
|
jerryvanrhee
Logs: 0 | 270 uur
|
eerst leuke verwachtingen voor zondag, die doorschoven naar donderdag, die alweer zijn doorgeschoven naar vrijdag. juist ja
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Als het dan gaat waaien laat dan de temp. ook maar zakken naar een graadje of 4-5 dan hebben we lekker veel ruimte.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Als het dan gaat waaien laat dan de temp. ook maar zakken naar een graadje of 4-5 dan hebben we lekker veel ruimte. vind ik leuk!
|
|
|
|
|
jerryvanrhee
Logs: 0 | 270 uur
|
vrijdag 42 knopen, is mij toch iets te gortig maar voor woensdag ziet het er wel lekker uit Wel ff hopen dat het dit x gewoon blijft staan!!!
|
|
|
|
|
|
vierkant
Geen avatar
|
whoop whoop!!! eindelijk weer wind:D:D vanaf woensdag sta ik op het water hoor:D
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Tja die Bar, die moet je vastpakken als je begint te wankelen, bij mij al na 2 bier
Wanneer gaan we hem weer grijpen dan?? Oei oei wat een heerlijke kleurenplaat voor volgende week..........maar dat zal wel weer worden bijgesteld.....vrouwe viento fopt ons al een aantal weken........
|
|
|
Gewoon Stefan
Logs: 0 | 19 uur
|
Als er geen wind is, vanavond dus en morgen een feestje in Zwollywood, hoop dat de bar een goede fundatie heeft. En tja wat de wind de voorspellingen betreft, het zal wel grote maten weer worden eind deze week, maar dan moet er dus wel iets van over blijven.
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Idd voorspellingen zijn veel beter. ik heb er zin in. maar alvast droogpakkie in de auto gooien. lekker warm
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Wel een beetje vreemde gewaarwording...............laatste sessie nog met blote voetjes, zonder cap en handschoenen aan het downwinderen geweest en nu gelijk het droogpakkie aan....
Wat is de water temp. inmiddels?
|
|
|
NIELZZZZ
|
Wind wanneer ik ga er f tijd voor maken,ik was al vergeten dat ik nog een leven heb naast de sleur
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Wel een beetje vreemde gewaarwording...............laatste sessie nog met blote voetjes, zonder cap en handschoenen aan het downwinderen geweest en nu gelijk het droogpakkie aan....
Wat is de water temp. inmiddels?
rond de 11 à 12 graden.
|
|
|
|
|
|