Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
jongens, er komt zoveel wind aan dat we er volgende week helemaal gek van worden.
Waar is Olten eigenlijk?.....
|
|
|
Danny-aua
Geen avatar
|
Btw wie gaat er donderdag maar de coolsingel? Tis belangerijk! Willen wij de slufter terug hebben moeten we wel van ons laten horen!
moet jammer genoeg avond dienst draaien, ga waarschijnlijk wel kiten s'ochtends
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
hey ik heb maar half internet, kitehigh als enige zo'n beetje wel en google niet, UPC niet, heleboel niet, whatszzaaap gasten?
|
|
|
Gewoon John
Logs: 0 | 30 uur
|
Rudo, 'k ben bang dat ze het eiland hebben losgegooid! Hier op het vasteland (baggerdurp) is alles
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
ha hij doet het weer, een rammelende connector joeg m'n LAN in de soep. wel bizar dat KH het dan blijft doen. eiland was al los, tenminste als je hier soms op straat kijkt...
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Olten heeft het waanzinnig druk met z'n werk de laatste tijd...
Ik moet donderdag ook avonddienst werken moet om 15:00 op schiphol zijn... maar ga wel ff lags komen.
|
|
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Ik weet niet of het playa wordt, maar ik was wel van plan om ergens langs de kust vroeg mijn vlieger op te laten.
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
vrijdag niet, zaterdag wordt mijn eerste speeldag. heb trouwens de 12 alvast een schop gegeven. heb nu tijdelijk alleen de 8, dus ik ben er alleen met wind that seperates the men from the boys.....
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Gewoon ZW en opkomend Markus......daar ga je toch niet vrolijk van worden op Rukkanje?? Een uur wandelen - is de blauwzwarte 3-tenige snipsnap gespot soms en wil je die vastleggen??
|
|
|
|
Gewoon Stefan
Logs: 0 | 19 uur
|
ik neem de zwavelstokjes mee johny, effe lekker aan de 9 en 7 hangen komende dagen. Krijg al spierpijn als ik eraan denk.
|
|
|
|
pallo
|
vrijdag word zandmotor denk ik
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Gezellie, als er in de middag nog wat wind is ben ik er ook bij
|
|
|
Danny-aua
Geen avatar
|
Nog iemand morgen ochtend naar playa/rock? Ik wil rond een uur of 10 daar zijn (voor werk sessie)
|
|
|
Yoram
|
Hehe Paul eindelijk op KH Heb er zin in! Gezellie, als er in de middag nog wat wind is ben ik er ook bij
Gaat helemaal goed komen! Nog iemand morgen ochtend naar playa/rock? Ik wil rond een uur of 10 daar zijn (voor werk sessie)
Lekker uitslapen en vrijdag gaan, denk dat we morgen in Z-H maar weinig wind gaan krijgen, zie voorspelling Tobias oa wgpro en hieronder:
|
|
|
|
|
|
|
pallo
|
@markus zandmotor is echt een dramaspot! de chop is niet normaal en die beginners zijn ook heel irritant....
|
|
|