pallo
|
zandmotor was echt weer heerlijk! niet super lekker gevaren maar heel de sfeer was gewoon topper!
|
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
@ markus, morgen springtij, dus lijkt me niet alles, (ook minder kans dat k me hoofd stoot tegen de bodem )
|
|
|
|
Gewoon Stefan
Logs: 0 | 19 uur
|
Bezem hoe gaat het met het koppie, mijn ribbetjes maken het prima, morgen maar weer eens een loopje proberen.
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik gaat zo op de Zandmotor kijken, ben er nog nooit geweest dus ik ben benieuwd.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Dames en heren, oppassen vandaag!
Windstoten worden opgegeven langs de kust, dus zorg ervoor dat je weer verticaal huiswaarts keert! Veel plezier!
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Dames en heren, oppassen vandaag!
Windstoten worden opgegeven langs de kust, dus zorg ervoor dat je weer verticaal huiswaarts keert! Veel plezier!
Gaat u nog verticaal naar het water om daar horizontaal achter een doek van pezier aan te gaan?
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
Stevige wind.. Hoe laat is iedereen op de zandmotor?
|
|
|
|
Dennis.
Logs: 0 | 90 uur
|
Er staat inderdaad een lekker stevig briesje! Ik ben rond half11 op de zandmotor.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Met deze wind en opkomend tij blijft Playa voor mij het beste wat ZH te bieden heeft op dikke bakken na dan. En zit op de ZM iedereen met deze drukte elkaar niet in de weg.......zeker met al die looperts..
|
|
|
|
Lauw
Administrator
|
Met deze wind en opkomend tij blijft Playa voor mij het beste wat ZH te bieden heeft op dikke bakken na dan. En zit op de ZM iedereen met deze drukte elkaar niet in de weg.......zeker met al die looperts.. zullen weer net wat minder mensen zijn als gister denk ik zo. Toen de wind echt aan ging, werd het ook rustiger. Michiel, kom jij ook weer eens?:-)
|
|
|
|
|
Lauw
Administrator
|
ik ben ff mijn wetsuit nog snel aan het drogen in een warm hok. Uurtje of 11:30?
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Warm hok? Droogtrommel werkt ook goed, is alleen niet zo goed voor je pak. Ik zie je strax wel voorbij vliegen .
|
|
|
|
Yoram
|
Ik, Pallo, A3 en Vierkant zijn zomet1 present @de motort
|
|
|
ItsMe.Erik
|
En hoe was het... Ben erg benieuwd.
Ik had wel erg veel zin, maar was nog echt gaar van vrijdag en zaterdag.
|
|
|
Lauw
Administrator
|
hij was echt super, nog veel beter dan gister. Super cleane golven, lekker rustig bij de punt en full-power met de 6m. Wat is dat een heerlijke kite!
Nu ben ik echt gaar, ff rusten komende dagen..
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Ik was pas om 07:30 klaar met stappen... you take some and you lose some... waarom heb ik me laten verleiden tot een brute avond stappen. zon, clean waves, dikke poeier woei... Eagle je bent een sukkel... kom maar, kom maar,kom maar...
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Heb je helemaal niet gezien Laurens . Was super lekker in de poel aan het badderen... Hij was vandaag extra lekker omdat ik een tijdje niet geweest ben. @Marc aangenaam.
|
|
|