gebruikersnaam
Geen avatar
|
Droogpak, maar zit wel op het randje. Het is als je intensief vaart al snel erg warm. Ff koud water in je gezicht om af te koelen helpt.
|
|
|
rich@rd
|
morgen take 2 autoplaya voor mij... vanaf uur of drie eerst nog wat verplichtingen...(laat t me meissy maar niet horen dat ik t een verplichting noem;-)
Kijk baas gaan we er een ouderwetse ramsessie van maken?? laten we het hopen, kheb er zin an! maarre ben nog lang niet de oude dus verwacht niet te veel van me! ben zeker beniewd naar jou... en je nieuwe skills!!! hopen op een lekker windje!
|
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Ik ga morgen naar het autostrand. Maar ik twijfel over droogpak of wetsuit. Het wordt niet zo warm morgen :S en koud . Ben al veels te lang niet geweest. Hoe laat gaan jullie?? Ik ga in droogpak, water is 8 graden, mij te koud (en lig nog te vaak in het water ). Maar zag een maand geleden ook al mensen in wetsuit. Als je even bezig bent dan is het al echt warm. Wetsuit kan best mits je vaart. Tis jammer dat het morgen gaat regenen en ik nu naar de Maassilo moet of effe wat foto's te maken anders stond ik morgen om 10.00 uur ook op mijn plankje. Helaas ben ik pas over 6 uur pas weer thuis
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Heeft er iemand dinsdag ochtend zin om van rock naar slufter te cruisen mits er nog voldoende wind staat?
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
Heeft er iemand dinsdag ochtend zin om van rock naar slufter te cruisen mits er nog voldoende wind staat?
En weer terug denk ik? Of kan je je auto al kwijt bij de slufter?
|
|
|
Eagle-Jan
|
En weer terug denk ik? Of kan je je auto al kwijt bij de slufter? spreekt voor zich neem ik aan... of je moet een tent mee willen nemen...
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Gister best lekker dagje gehad. Vandaag andere verplichtingen. Morgen misschien van de partij als het niet al te nat is van boven.
Je was snel weer weg of was je er al vroeg ?? Was al voor 12:00 aanwezig.
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
nog even een keer omdraaien voor dat ik naar het strand ga
Windsnelheid Windstoot dag tijd m/sec m/sec 09/04 09:50 7.0 10.7
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Hij schiet net omhoog, wij gaan naar kijkduin, tot zo allemaal
|
|
|
Ab Oldschool
|
Ja heb ik wel zin in. Wil morgen de omstandigheden wel bekijken op rock. Hoe laat wou je erheen gaan.
|
|
|
|
Spoon
|
Qua nat viel het me erg mee. Qua wind was het tveel voor me. Kan toch niet echt prettig varen met handshoenen. Kramp waar je u tegen zegt. Maar ja. Toch even op het water gestaan!
|
|
|
Eagle-Jan
|
Ja heb ik wel zin in. Wil morgen de omstandigheden wel bekijken op rock. Hoe laat wou je erheen gaan. morgen ochtend rond 10:00 daar
|
|
|
RonZijl
|
Is de slufter dan al open?
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Playa was lekker! M'n 10 en later m'n 7 maar ffies opgegooid. Vond t trouwens weer best druk worden...
|
|
|
RonaldFX
Geen avatar
Logs: 0 | 335 uur
|
Lekker wezen oefenen op Playa. Wind werd in de middag steeds vlageriger. Eerst de 11 en daarna de 7 gepakt. Was inderdaad aardig druk
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Zo lekker op playa zeg!! zal blij zijn als de schoentjes weer uit kunnen. kleredingen om in je binding te houden.
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Zo lekker op playa zeg!! zal blij zijn als de schoentjes weer uit kunnen. kleredingen om in je binding te houden.
Nogal ja. Ik had ze eerst altijd aan omdat ik toch nog vaak in het water stond en daardoor altijd wel in iets trapte, maar tegenwoordig is dat al niet meer en kan ik niet wachten om ze uit te doen. Heel vaak schieten m'n voeten uit de straps bij een sprong.... erg leuk als je een paar meter in de lucht zit met een bungelend board
|
|
|
stefan-fone
|
Morgen ochtend nog iemand oostvoorne?
|
|
|
Jeroen89
|
Morgen ochtend nog iemand oostvoorne?
Aanwezig! Eindelijk weer de mogelijkheid om te gaan kiten. Het is al veeuuuullss te lang geleden. Heb er zin an. Probeer er rond een uur of 11 te zijn btw
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Was weer top gasten met die lekkere wind en weer een hoop bekende gezien.....Richard weer topfit zag ik, boring Olten aan de cruise ;-). Rob eindelijk na een half jaar Sal geloof ik ook weer in het land...
Beetje jammer dat ik mijn 7m2 miste aan het einde want ik was compleet uit elkaar getrokken!
|
|
|
ingmar
Logs: 0 | 244 uur
|
ja was een erg goede sessie. lekker ver weg bij de beginners en de naaste buren. nu alles laten drogen en over 2 weken weer.
|
|
|
jerryvanrhee
Logs: 0 | 270 uur
|
was een lekkere sessie op playa, en nog even handen geschud met Bianca en friends. kort maar krachtig
|
|
|