|
Sierrra November
|
Volgens het kaartje op kitehigh zou het moeten kunnen morgen. Maar windguru op mijn telefoon spreekt me tegen. Iemand meer info?? Pak gewoon het KNMI. Windguru is leuk maar je hebt veel meer aan de scheeps en luchtvaart berichten en modelbeoordelingen. GFS is niet bedoeld voor detailinformatie. De WRF 9km van windguru is al nuttiger.
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
hmmm.zondag wordt een lekker daagie.. knoopie of 20 ZW half 4 hoog water
wat gaat het worden? autostrandje maar weer eens?
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Denk wel dat ik van de partij ben.
@ron we kunnen ook even naar de test dag gaan
|
|
|
Gewoon Stefan
Logs: 0 | 19 uur
|
vandaag een hele poel op playa voor deze jongen,
een heerlijke zonnige sessie op het skimboardje mee mogen maken, hoop dat er nog veel gaan volgen.
Morgen weer lekker TT en einde van de dag skimmen
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
vandaag een hele poel op playa voor deze jongen,
een heerlijke zonnige sessie op het skimboardje mee mogen maken, hoop dat er nog veel gaan volgen.
Morgen weer lekker TT en einde van de dag skimmen
Zo hé Stefan jij laat je ook weer is zien op het forum Lang niet gesproken hee. Waar ga je naartoe morgen?
|
|
|
Gewoon Stefan
Logs: 0 | 19 uur
|
de dam of playa, ergens vroeg, weet nog niet waar precies. Ik kan je wel op komen halen, terugbrengen wordt lastiger aangezien ik niet naar Dordt terug ga.
Wie heeft er een lift terug voor brain?
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
de dam of playa, ergens vroeg, weet nog niet waar precies. Ik kan je wel op komen halen, terugbrengen wordt lastiger aangezien ik niet naar Dordt terug ga.
Wie heeft er een lift terug voor brain?
Relaxed, heb ik btw nog wel je goede nummer? Je bereiken was lastiger. Ik kan best nog wel met m'n pa gewoon gaan dit keer, dus is niet zo erg.
|
|
|
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Pff dat was zeker lekker, strakblauw en dikke poeier! En de rest van de week ziet er ook niet slecht uit
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Zo, heb ik even een topdag gemist zeg. Het waait hier rond mijn huis van de planeten!
|
|
|
|
|
|
|
Bauke
Geen avatar
Logs: 0 | 6 uur
|
Hij was super vandaag. Vaan oostvoorne naar de bocht van rockanje gevaren, wat was dat ver en zwaar. Iemand een idee idee wat daar in het water ligt? Dacht zelf aan restanten van een bunker.
|
|
|
Yoram
|
Hij was super vandaag. Vaan oostvoorne naar de bocht van rockanje gevaren, wat was dat ver en zwaar. Iemand een idee idee wat daar in het water ligt? Dacht zelf aan restanten van een bunker.
Haha je had volgens mij ook beter van Rock naar Oostvoorne kunnen varen vandaag, maar daar ligt inderdaad een bunker.
|
|
|
Bauke
Geen avatar
Logs: 0 | 6 uur
|
Haha je had volgens mij ook beter van Rock naar Oostvoorne kunnen varen vandaag, maar daar ligt inderdaad een bunker. Ja dat was een beter idee! Maar vond het te druk in het begin en ik was wel benieuwd wat daar was. Maar daar buiten hoop golven en toch wel zwaar voor de benen.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Huh, wat? Golven in het Gat van Hawk? Dat moet ik nog eens meemaken of ben jij zo'n kiter die vind dat er op Rockanje ook een branding aanwezig is? De enige golf die ik vandaag gezien heb was een chopje, verder wel heerlijk goed gepowerd kunnen knallen op vlak water.
|
|
|
Yoram
|
Heb ook nog nooit meer dan chop gezien daar, misschien was die wel heel heeeeel ver uitgevaren? Dan snap ik ook gelijk waarom het zo vermoeiend was voor de benen Haha geintje hoor kite87
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Gisteren toch nog vlug ff downwind gegaan Evan. Chop was niet zo irritant en vanaf de punt bij de vuurtoren kleine maar leuke golfjes. ouddorp was maagdelijk: 2 kiters bij de vuurtoren, verder leeg. Toch nog ff de moeite waard!
|
|
|
Ondabeach
|
Was gister weer TOP op playa... behoorlijk verrot nu
|
|
|