Weet niet hoever je moet rijden Maar kan je ook nog iets vroeger? moet rond 10 uur half 11 11uur op school zijn. Dus dan is er niet veel tijd meer. Ik stuur je nog ff pb.
Sint er zijn betere manieren om een kite in je eentje op te laten. Ik doe het ook weleens. Maar het veiligst is nog steeds om met hulp een kite op te laten.
Ik laat m'n kite ook bijna zo op, alleen leg ik 'em niet op z'n rug. Ik loop naar de zijkant en daarna achteruit zodat er spanning op de lijnen komt. Zoiets als dit:
Zijn volgens mij alleen in us of a te koop, maar je kunt het ook zelf maken. Die grote karabijnhaken zijn te koop voor 7 euri in de kampeerwinkel en met een velcro strap (paar euro) kun je hetzelfde maken als in het filmpje. Heb het alleen nog niet getest, omdat ik meestal wel samen met iemand anders ga kiten.
Nog wel even lekker met de 13m2 en de Skimmert op de ZM wezen spelen van 16:00 t/m 19:00. Maar was niet heel veel! Spierpijn begint nu al te komen van al dat gehark....
Zijn volgens mij alleen in us of a te koop, maar je kunt het ook zelf maken. Die grote karabijnhaken zijn te koop voor 7 euri in de kampeerwinkel en met een velcro strap (paar euro) kun je hetzelfde maken als in het filmpje. Heb het alleen nog niet getest, omdat ik meestal wel samen met iemand anders ga kiten.
Misschien wel veiliger alleen heb ik op Playa staan bijna geen palen zien staan (of je moet echt ver lopen). Ik vraag ook altijd iemand anders. Alleen als iedereen al op het water staat en ik nog op de kant dan doe ik 't zelf.
Ik kon het niet laten... mijn dium aan de bar getaped en knallen maar!!! Was wel ffies overpowered... maar zanzibar wes heerlijk rustig... lekker met z'n 2tjes kunnen rammen op retevlak water.
Lekkere ochtendsessie gehad met bezemsteel op Playa. 's Ochtends met z'n 2en, later werd 't drukker. Er zaten wel beste vlagen tussen. De voorspelling was deze keer wel goed. In de vlagen was de 9 toch net iets te groot voor mij, halverwege de 7 gepakt.
Was vandaag heerlijk op Playa. Was er al om een uur of 10. Ben nu wel helemaal gesloopt. Ik had mijn 9 en 12 bij me maar ik had beter de 7 kunnen meenemen.
Heb heerlijk gevaren en af en toe wat nieuwe dingen geprobeerd