Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
@ Mart aka Sterretje Zo..........
En dinsdag een lekkere after work sessie am ZM! Wel een beetje bijtijds baas!!
Whahahaa, lol, da's indeed bier en tieten IK ben voor! Kan wel zien dat jij ook een lieverhebber bent JOhnnie
|
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
het was wel drukjes op playa... in het vogel gebied! daar buiten viel het reuze mee... er stonden nog geen 200 man op het water. ik heb het echt wel vaker veel drukker gezien. dus dat over drukte dat zie ik niet als een mogelijk excuus om dan nog in het vogel gebied te gaan varen.
|
|
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Al die Parkjes in het vogelgebied ik weet het niet Eagle, of je hebt er iets mee te maken en anders had jij ze aan moeten spreken! Niet luisteren........
|
|
|
Eagle-Jan
|
voor de verandering hing ik aan een Crazy Fly... ruk kite overigens. maar hoorde iets over een vogelspot clinic verzorgd door de vereniging van kitende vogelspotters (sorry bezem deze heb ik ff geleend van je)...
|
|
|
reBELg
Geen avatar
|
Hej ik zat vandaag op Slufter, zalig trouwens maar ik heb een vraagje Rond 18H kan ook 17H30 geweest zijn stond er op het einde van het poeltje een "fotograaf" met zijn mevrouw. Mocht er iemand die nog gezien hebben en/of de man kennen dan zou ik die graag contacten vermoed namelijk dat ik mooi op de foto sta Of begin ik hier best een nieuwe draad voor?
|
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
ghehe eagle, maakt nie uit. deze mensen hebben een mooie dag gehad.
als ze in het vogelgebied varen, varen ze mij iig niet in de weg. dus da is gunstig.
marc, je hebt hele goede wind gemist.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Gistere middag was weer super. Eerst met de 10m, die was na een tijdje net te weinig, toen de 14m maar tevoorschijn gehaald, na een half uurtje ofzo was de 14m te veel dus toen toch maar weer de 10m. Zonnetje kwam nog tevoorschijn, wat wil je nog meer...
|
|
|
richard
|
Gistere middag was weer super. Eerst met de 10m, die was na een tijdje net te weinig, toen de 14m maar tevoorschijn gehaald, na een half uurtje ofzo was de 14m te veel dus toen toch maar weer de 10m. Zonnetje kwam nog tevoorschijn, wat wil je nog meer... 't was weer inderdaad !!
|
|
|
rocket man
|
Gistere middag was weer super. Eerst met de 10m, die was na een tijdje net te weinig, toen de 14m maar tevoorschijn gehaald, na een half uurtje ofzo was de 14m te veel dus toen toch maar weer de 10m. Zonnetje kwam nog tevoorschijn, wat wil je nog meer... 't was weer inderdaad !! idd ben nog gesloopt, wilde doorgaan maar het lijf werkte tegen
|
|
|
Eagle-Jan
|
ik ga stiekem maar eens naar sluffie crossen. het zou miss nog net aan leuk kunnen gaan worden het was uber... bedankt voor de ruimte allemaal! [edit] berichten samengevoegd
|
|
|
rocket man
|
heb er toch nog een avondsessie kunnen uitpersen: de geest was willig, het vlees was zwak
|
|
|
Snackyman
Logs: 0 | 6 uur
|
heb er toch nog een avondsessie kunnen uitpersen: de geest was willig, het vlees was zwak
Zullen de vrouwen blij mee zijn....
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Ik ga zo even met mijzelf in vergadering om misschien toch een halve snip te nemen en naar Sluf te rijden straks.... verwachting ziet er eigenlijk wel goed uit.
|
|
|
|
El Banditos
|
waar gaat iedereen heen? Actueel ziet het er nog niet heel erg goed uit terwijl de voorspelling wel goed zou zijn.
|
|
|
|
El Banditos
|
zit nog te twijfelen tussen sluf en play, hoe is sluf met laag? Heb geen zin in dat pesttakkeeind lopen
|
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Pffff...niet dat ik nog vrij kon nemen, maar deze topwind had ik ook niet verwacht zeg...kan vanavond ook niet eens.... Morgen mag dat nog gewoon een keer hoor!
Veel plezier allemaal vandaag!
|
|
|