Jarno
Geen avatar
|
hej Erik
je hebt gelijk, maar over vanmiddag met een pal on-shore windje op scheef, zou ik me daar niet te veel zorgen over maken. Het zullen de golven zijn die het lastig zullen maken voor je...
enjoy!
|
|
|
|
Kemperman
|
Volgens mij mag er nu weer op de zandmotor gevaren worden nietwaar? Zo ja, wat moet ik invullen voor de navigatie?
|
|
|
Dennis.
Logs: 0 | 90 uur
|
Volgens mij mag er nu weer op de zandmotor gevaren worden nietwaar? Zo ja, wat moet ik invullen voor de navigatie?
Je mag er inderdaad weer gewoon op de zandmotor varen! Strandseizoen liep namelijk tot en met 15september. Voor de navigatie moet je de Machiel Vrijenhoeklijn intypen. En dan helemaal doorrijden tot aan het Kijkduinpark.
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
idd, Ron 't sluffie gaf ons wedereom meer dan verwacht. heerlijk was het. nu kapot en straks naar de opening van een kroeg lekker bieren dus
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Helaas moest ik gewoon werken. Ga maar eens een werkgever zoeken die rekening met de wind houdt.
|
|
|
Yoram
|
Zo en ook weer terug, wind was erg vlagerig. Morgen waarschijnlijk geen sessie voor mij
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Was effe lekker op de b'dam maar dat ene buitje was eigenlijk net beetje teveel van het goed met uitschieters van 15 m/s. Wel mooi om 2 scherpe regenbogen tegelijkertijd te zien. Daarna was het edaan met de wind.
|
|
|
Windhoos
Logs: 0 | 701 uur
|
Slufter was nog best te doen met de 10. De volgende keer neem ik hondenbrokkies mee, want seabert was er alweer. Opt eind ook nog ff een klein tornadootje, geinig om te zien....
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Die tornade was vanad de Bdam ook te zien, was gelukkig op tijd aan de kant.
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Jij doet je naam wel eer aan Windhoos! (waterhoos in dit geval) En dan te bedenken dat ik met mijn stomme kop nog op het water stond. Ook al had ik mijn hand al op de qr.. valt niet goed te praten. Ik had eraf moeten gaan.
|
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Zooo dat was nog even een feestje op de zandmoter zeg........... windje ging lekker aan voor de 11, vrij stevig zelf op momenten.....
Een leuke avond met alleen maar weer lachende en bekende gezichten. @ Richard Leuk je weer ff gesproken te hebben en de big-airs en moves zitten er nog gewoon in hooorrr...
Nu een welverdiende borrel op de bank......... op naar de kleurenplaatjes in het weekend
|
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Shorty kan gewoon nog. (zie ze al met schoentjes!!! moet nog koud worden notabene!!!)
|
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Waar was iedereen vanmiddag zeg? Lekker rustig op Slufter. Wel ff lekke gevaren, jammer van die file op de terug weg...
Ik dacht vandaag ook...in oktober mogen de wanten weer mee...schoentjes misschien net nog wat later...water is wel lekker warm nu! (af en toe ff de handjes erin was wel lekker)
|
|
|
Evan
Administrator
|
Water wel ja, maar dat helpt niet veel als je er weinig in ligt.
Maar 14gr was nog net te doen in een 3/2, het moet alleen niet nog kouder worden.
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Was vanmiddag 10gr in Hoofddorp, het einde van het seizoen is in zicht! Het stikte van de files vandaag Morgenochtend nog mensen het water op?
|
|
|
RonaldFX
Geen avatar
Logs: 0 | 335 uur
|
Even naar Playa geweest. Was rustig. Kon net aan hoogte houden maar het opkomende tij helpte niet echt mee. Een paar knoopjes erbij was leuk geweest. En er was ook een duitser in een droogpak
|
|
|
Ozzie Wright fan
|
wat zie ik eind volgende week, de herfst komt te voorschijn. laat die dikke zuidwester maar komen
|
|
|
Evan
Administrator
|
Helaas gaan ze dat nog 6x per dag aanpassen de hele week lang....
|
|
|