Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Ik ben er morgen, mogelijk ook in Tröckenanlage met chillfactor 5grC Op den Sluf, is alweer 100 jaar geleden, kweetniemeer
|
|
|
Yoram
|
Ziet er naar uit dat we morgen weer eindelijk een mooie 20kn gaan krijgen als ik het zo zie.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Ik zit hier met een 7m, 6m en 5m die nog een goede sessie in 2013 verdienen....
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ik zit hier met een 7m, 6m en 5m die nog een goede sessie in 2013 verdienen....
Ik met een 7m en 5.5m die nog ontmaagd moeten worden dit jaar Gaat morgen iig niet gebeuren
|
|
|
Evan
Administrator
|
7m moet morgen nog wel lukken. Als ik mijn Monaro pak, dat wel.
|
|
|
|
geloof68
|
Ik gok erop dat we dit jaar nog veel mooiere dagen gaan krijgen dan morgen. Veel plezier als je wel gaat!
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Andre, wij gaan met een afvaardiging naar de dam. Ga jij je niet gezellig bedenken?
|
|
|
Evan
Administrator
|
Ik gok erop dat we dit jaar nog veel mooiere dagen gaan krijgen dan morgen. Veel plezier als je wel gaat!
Zoveel dagen hebben we niet meer dit jaar, zo groot is kans op een betere sessie dus ook niet meer. Ik ga ook maar eens op de dam kijken.
|
|
|
tgroot
|
Volgend weekend word zoiezo nog top, komt weer een best stormpje ten noorden van ons langs.
|
|
|
geloof68
|
Ik ben nog steeds aan het nagenieten van 29 en 31 december 2012. Ik weet dat het morgen best goed gaat worden op de dam, maar ik lever mijn rain check liever in bij een stormpje. De keuze wordt voor mij veel gemakkelijker met 10 knopen meer wind. Geniet ervan en ik hoop er volgende week wel bij te zijn bij 30+ en dan bedoel ik dit keer niet de leeftijdsgroep;).
|
|
|
Yoram
|
Wat zie ik dan niet? Is jullie glazenbol van een betere kwaliteit of reizen jullie allemaal richting downunder Cape Town ;-) ik zie nog nergens 30kn op de voorspelling volgend weekend... Vanmiddag maar weer is spelen in de waves
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Het is op het moment weer lekker bagger! Ik ga met de kou niet voor een matig windje naar de kust rijdon.
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Leeftijdsgroep 30+? Dikke vingers André? Wij weten allemaal dat je het cijfertje rechts bedoelde, toch?
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
mmm voorspelling is omlaag bijgesteld en actuele wind zit daar flink onder.
Hier voor de deur wel woei. Maar ook miezer welke afgewisseld gaat worden met regen van tijd tot tijd. Met deze temperaturen een twijfel geval
|
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Matige wind op bdam hier. Wel veel blowkarts. Hahaha. Pak er zo maar 1 denk ik
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Het lijkt tussen 12-14u droog te worden...ware het niet dat motregen niet zichtbaar is. nu op webcam scheef motregen. Ik geef de pijp aan Maarten voor vandaag
|
|
|
Yoram
|
Ik ga zo toch even kijken, rond 13:30hr present. Wind lijkt nu toch wel aan.
Edit: op de cam van Scheef lijken er een aantal met een bijzonder kleine maat te staan en tt.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
De grafiek van HvH is op en neer gegaan als de cardiogram van een hartpatiënt Oftewel met 30kn nu afhankelijk van buien. Oppassen dus. Nu nog maar weinig bezig op Scheveningen
|
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Stond zowaar even overpowerd met de 12!!!! Maar wat een rommel klotsbak op Old village zeg! En bruin vies water,bah. Toch lekker gevaren en droog!
|
|
|