Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Lekker body draggen oefenen op de Sluf. Ik moet immers weer vanaf nul beginnen als herintreder!
|
|
|
Lex
|
Zal wel beestachtig druk worden op de Slufter aankomende zaterdag. Misschien een goed idee om de parkeerplaats ervoor maar eens te bezoeken.
dus dat!
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Secret spot slufter was lekker rustig vanmorgen Ik ga dus weer snel verder met bodydraggen
|
|
|
|
|
bezemsteel12
Logs: 0 | 69 uur
|
Wat een dag op Playa. Ouderwets gezellig daar Vloog lekker hoog. Evenals Richard/ boomtopspotter.
9m was redelijk aan poten.
Ik wil bij deze ook even mijn excuses maken naar een stuk of 10 dames en heren.
Soms vlieg je zo lekker. Dan schat je de afstand wat verkeerd in, dan land je wel is bijna in iemand zijn nek.
|
|
|
Lex
|
11m was hard werken... gat tussen 7 en 11 is toch te groot..op zoek naar een 9
|
|
|
Lionheart
|
Voor mijn eerste sessie dit jaar stond er, een niet onaardig windje vandaag op playa. Was effe wennen met m'n nieuwe kite, maar toch genoten van een heerlijke dag.
Zag er idd. een paar heerlijk jumpen en af en toe ook een paar kites in elkaar haken. 't was lekker druk maar genoeg upwind was het goed te doen.
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Ten noorden van rockanje ook heerlijk met de 10 kunnen vliegen. Mooie dag zo.
|
|
|
ronny
|
waar is eigenlijk Rob gebleven? zou die nog op zn plank passen ??
|
|
|
pewpew
|
Wat een mooie spot is slufter toch. Mooie vlakken stukken en daarachter zee. En rustig. Niet zo gezellig als in het noorden maar wel rustig zeg. Geloof, bedankt voor het testen
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Brouwersdam was ook leuk vandaag. Heerlijk gepowered met 7. Geen golven en dat is toch wel jammer. Volgende keer maar weer oude vertrouwde slufter!
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Ik dacht trouwens dat mensen op een golf voorrang hadden? Of telt dat niet meer tegenwoordig?
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Alleen van ma tot vrij, buiten de vakantie periodes, Faxie! Onwetendheid, onvoldoende kunde en gewoonweg egocentrisme zijn de hedendaagse problemen op praktisch alle spots! Wat ga jij hier aan doen?
|
|
|
P e t e r
Logs: 0 | 145 uur
|
Ach ja was gister op oostvoorne waar er halverwege de middag gewoon weer 6 a 8 man vol gas het natuurgebied in kite maar genoeg discusies daar over, het is alleen wel een beetje jammer als je voor de palen/ wilt keren en er komt er 1 achter je aan gekite dat ie dan niet stopt/keert (ook al minder je vaart en maak je duidelijk dat je gaat keren) zodat je ook weer upwind terug kan. Krijg je een grote bek dat je aan het keren bent en vervolgens lekker het gebied in beetje jammer hoorrr en zo waren er nog wel een hand vol van dat soort figuren.De mooie dagen halverwege het jaar zijn heerlijk maar ben blij dat ik een winterpak heb
|
|
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Bdam was gisteren killing ...... eerst mijn OR 9,5m maar dat was constant met "een lange arm" varen ..... daarna maar de 7m genomen en zelfs die was in de lange vlagen "hard werken" .... van 11 tot 18 uur gevaren daarom nu thuis en ben ik maar een vlonderterrasje aan het leggen .. volgend weekend ...weer en meer
|
|
|
Faxie
|
Alleen van ma tot vrij, buiten de vakantie periodes, Faxie! Onwetendheid, onvoldoende kunde en gewoonweg egocentrisme zijn de hedendaagse problemen op praktisch alle spots! Wat ga jij hier aan doen? Tja zeg het maar
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Alleen van ma tot vrij, buiten de vakantie periodes, Faxie! Onwetendheid, onvoldoende kunde en gewoonweg egocentrisme zijn de hedendaagse problemen op praktisch alle spots! Wat ga jij hier aan doen? Tja zeg het maar Ik zou willen dat ik een antwoord had, was een open vraag... Wel een thema waar we binnenkort meer aandacht aan willen schenken
|
|
|
Faxie
|
Alleen van ma tot vrij, buiten de vakantie periodes, Faxie! Onwetendheid, onvoldoende kunde en gewoonweg egocentrisme zijn de hedendaagse problemen op praktisch alle spots! Wat ga jij hier aan doen? Tja zeg het maar Ik zou willen dat ik een antwoord had, was een open vraag... Wel een thema waar we binnenkort meer aandacht aan willen schenken Paar keer gespoeld op Sluf omdat ik net keerde om een brekende golf te pakken, en dan zit iemand anders opeens in je rug Gek genoeg geen last gehad van de andere strapless mensen Trouwens, ze moeten toch wel snappen dat je zelfs met een twintip niet zomaar door een brekende golf heen beukt?
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ik heb hetzelfde ook een aantal keren op Sluf, maar ook Ouddorp en ZM gehad, terwijl ik op mijn strapless surfboard voer...op een golf. En zo mijn inschatting type halve zool met veel te weinig ervaring of geremd door enige vorm van inzicht in onze sport!
|
|
|
Spoon
|
zaterdag was eigenlijk best wel weer eens leuk! ondanks het lopen en het zwemmen Kite raakte na een backrol in een loop door een stuurlijn die om de bar zat. Door de plotselinge kracht schoot de hele chickenloop los en ben ik behoorlijk downwind van mn board beland.. . Behoorlijk lopen draggen om te zoeken maar tevergeefs. Gelukkig waren er twee kiters (toppie gasten!!) die wilden zoeken en hem vonden.. .. ach ... mn haren waren iig weer eens nat... mij hoor je niet klagen
|
|
|