Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
Mmm. Ben s'middags vrj maar afnemende wind en buige regen spreekt me niet zo aan... En nog steeds Tilburgse kermis...
|
|
|
|
dimitri
Gast
|
Rond 11 ben ik er ook, ff dikk aan de loopelino`s
|
|
|
slingshot-slet
|
fer, arno cker lekker beulen met 9 meter. check jullie morge wel laters
|
|
|
KiteDemon
|
Tussen 10 en 11 @ da Sluf. Ik zal nog ff wat extra 9ens meenemen. Zelf weer lekker met de 7. Enne...de dametjes Tanja en Kiteco.....wel oppassen, dus check eerst bij ons of het wel veilig is om het water op te gaan. De condities in de ochtend zijn tricky. Morgen in de ochtend wegtrekkende buien en in de middag wat rustiger. Dat wordt weer ouderwets knallen.
|
|
|
KiteDemon
|
fer, arno cker lekker beulen met 9 meter. check jullie morge wel laters
Damn....leef je nog Dimitri!? We bellen morgen wel als ik onderweg ben.
|
|
|
droppie
|
Probeer ook morgenmiddag vrij te nemen, hopelijk tot een uurtje of 3!
|
|
|
Loepie (2 flat-3) de Leeuw
|
Pleurt lekker op met je Muiderberg, homostek..
Jammer dat je daar morgen niet bent lieverd, nouja wij vermaken ons wel he boys.
|
|
|
Kiteko
|
Enne...de dametjes Tanja en Kiteco.....wel oppassen, dus check eerst bij ons of het wel veilig is om het water op te gaan. De condities in de ochtend zijn tricky.
Thx Fer, ben r in ieder geval morgenmiddag. Bij onbegaanbare condities huil ik even en maak daarna wel wat foto's...
|
|
|
maxx1900
Geen avatar
|
morgen vroeg maar naar muiderberg met mn nieuwe 10m2 ... en als ik er genoeg ff aant uitrusten ben zal ik wel een paar fotos schieten:P
|
|
|
_Chris
|
Ik ga ook maar gewoon mee, maar het is sterk de vraag of het wel kan voor mij (tong_kitesmiley) En anders ga ik lekker foto's maken van Marnix
|
|
|
Joosdo
|
Dan raggen we ff in je kontje.... Niet iedereen woont dichtbij zee
|
|
|
Tanja_K
|
Hé Fer, ik heb mijn sociale leven al compleet omgegooid en nu ziet het er naar uit dat ik ook nog moet verhuizen hahaha
Moet uit Amsterdam komen en kan morgen niet echt lekker vroeg weg van werk ... wordt dit keer jammer genoeg 's avonds bij mij in de buurt knallen
In ieder geval thanx!!!
|
|
|
Idefixe
|
wordt wel lekker morgen ( afgezien van de regen dan....) teletekst 707 voor de daglichtperiode 24/7: WIND: Aanvankelijk zuidelijk 8-12 kn. Nabij het laag VRB 3-8 kn. West van het laag noordwestelijk 15-22 kn. Aan de kust en boven het IJsselmeer 22-30 kn, in de ochtend langs de kust tijdelijk 30-38 kn, zeer lokaal nog enkele kn meer. Gedurende de ochtend, in het Waddengebied tot halverwege de middag, regelmatig uitschieters 35-40 kn, in de kustgebieden 45-50 kn. In de middag neemt de wind geleidelijk 5-10 af.
|
|
|
|
dimitri
Gast
|
Swalex, zet de vaseline maar op het nacht kastje. Die zal morgen als ik je kom wakker porren nog wel eens goed van pas kunnen komen!!!!!
|
|
|
dimitri
Gast
|
Hij poeiert er nu aardig : Windstoten van 20 ms (geschokt_kitesmiley)
|
|
|
Vlaardingen
|
Veel plezier allemaal. Hopelijk zijn er nog gasten voor de avondsessie, ga werken. Je weet wel............
|
|
|
Jeks one
|
woensdag : avond sessie ? wie ?
|
|
|
droppie
|
Verkeerd in mijn agenda gekeken, vanavond avond sessie (hopelijk is er dan nog wind), woensdagmiddag vrij (en hopelijk donderdag, vrijdag).
Slufterhufter kijken jullie uit, momenteel 26,4 m/s, jullie kunnen dat wel aan..... maar toch! Veel plezier vandaag en laat wat wind voor vanavond over!
|
|
|
KiteDemon
|
Das 50 knopen op dit moment!!! Een klein lagedrukgebiedje schuift nu langs de zuidwestkust. Daarachter NW tussen de 20 en 30 knopen. Het ergste is al voorbij als we op het strand aankomen.
|
|
|
KiteDemon
|
Zo dan!! Op dit moment gaan de bomen helemaal plat hier en staan op breken!! Ik verwacht dat het over een paar uurtjes iets rustiger wordt. In ieder geval wind
|
|
|
Elevation
|
zit hier in hoofddorp, nix, kijk op windvaan hvh, net 21 met stoten tot 26.9 !!!!!
kan je mooi ff hangtime van je 7 testen fer..
|
|
|
KiteDemon
|
Over een paar uur krijgt het noordwesten de volle laag! Net scheen hier nog de zon en was het bijna windstil.
|
|
|